Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

ik heb er ook een PCIII en K&N opzitten. met de vorige dempers zat hij op 110pk en 135 nm aan het achterwiel. ik denk dat hij dit jaar nog een keer op de bank gaat om te kijken wat hij met de yoshi's doet. oh,en de mijne is voor het eerst gecontroleerd bij 48000 op de klepspeling,allemaal dik in orde.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een K6 Yoshimura uitvoering :) Helaas weet ook ik de historie niet, en is er weinig bekend.. Wel maar 14k gereden.

rVBbHtR.jpg


Begin van de zomer wil ik nog ff een paar dingen controleren. Hij heeft een hapering als ik gas los laat en de motor terug laat lopen in toeren, kan komen door de TPS-sensor of het synchroon stellen van de injectie geloof ik?

verder misschien kijken of ik goedkoop een PowerCommander op de kop kan tikken, zou fijn zijn als dit ook het motorgedrag iets soepeler maakt.

@WillemVonGrumble
Mocht je hem willen inruilen op een K6 Yoshimura, laat maar weten :+
 
Laatst bewerkt:
Haha, nee moet toegeven dat ik heel blij ben met de GSX.
Een Powercommander zou wel echt fijn zijn, puur om hem nog soepeler te maken.

Moet je specifiek een PC3 hebben voor de GSX? En heeft iemand er nog een liggen? :D
 
Haha, nee moet toegeven dat ik heel blij ben met de GSX.
Een Powercommander zou wel echt fijn zijn, puur om hem nog soepeler te maken.

Moet je specifiek een PC3 hebben voor de GSX? En heeft iemand er nog een liggen? :D

Hoi Bioflap,
Ik heb precies dezelfde, ook met die stuureindjes en kleine carbon knippers. Onder mijn buddyseat boven de accu zit mijn powercommander. Ik vind het raar als ze de Yoshimura uitvoering maken niet allemaal gelijk zijn met KN filter en powercommander.
 
Hoi Bioflap,
Ik heb precies dezelfde, ook met die stuureindjes en kleine carbon knippers. Onder mijn buddyseat boven de accu zit mijn powercommander. Ik vind het raar als ze de Yoshimura uitvoering maken niet allemaal gelijk zijn met KN filter en powercommander.

Waarom zou dat dan moeten ? De GSX1400 loopt ook prima zonder dat alles erop.
 
Hoi Bioflap,
Ik heb precies dezelfde, ook met die stuureindjes en kleine carbon knippers. Onder mijn buddyseat boven de accu zit mijn powercommander. Ik vind het raar als ze de Yoshimura uitvoering maken niet allemaal gelijk zijn met KN filter en powercommander.
Je ziet ze niet zo vaak, leuk!
Ben wel benieuwd of het stuur + stuurdop standaard is in blauw.. Zie het namelijk op meerdere modellen!

Nee, ik heb voor zover ik weet dat niet op mijn motor zitten. Ik vind het voor nu echt heel irritant dat hij telkens zo'n hikje heeft bij het terug laten lopen in de toeren. Dus hopelijk kan ik dit er deze zomer uit laten halen..

Verder zag ik nog online een setje HyperPro-vering (voor+achter) voor de GSX. Zou toch ook wel echt heel fijn zijn denk ik! :)
 
Welke olie gebruiken jullie voor de GSX? Ik heb de vorige keer Motul5100 gepakt, maar ben benieuwd of er een betere te koop is!
 
ik heb er ook Motul 5100 in. schakelt hij het beste mee.
Oke.. Ik lees ook veel goede verhalen over Castrol?

Ik heb afgelopen jaar 1000/1500km gereden met de motor. Ik ga sowieso de olie vervangen (is nog niet eens bijgekleurd geloof ik), maar is het belangrijk om ook het oliefilter te vervangen?

Vorig jaar heb ik olie en oliefilter vervangen, maar door de Yoshi uitlaat gaat dit een stuk moeilijker..
 
Terug
Bovenaan Onderaan