Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

full

Heb nu in twee jaar 10 duizend km met deze Bandit gereden maar eigenlijk nog nooit een beurtje gegeven. Dit weekend dus maar de bougies vervangen en luchtfilter gereinigd. Zit een K&N filter in maar deze was behoorlijk vuil. Daarna weer ingespoten met olie.
Nu binnenkort nog ff de olie en filter vervangen.
 
En omdat de zijkappen er toch af waren meteen maar een nieuw knipperlichtrelais geplaatst, nu knipperen ze weer normale snelheid ipv zo nerveus ;)
 
En omdat de zijkappen er toch af waren meteen maar een nieuw knipperlichtrelais geplaatst, nu knipperen ze weer normale snelheid ipv zo nerveus ;)

Waar zit dat relais? Ik heb ook van die zenuwachtige dingen... Iemand een linkje naar het juiste relais?
 
[afbeelding]
Heb nu in twee jaar 10 duizend km met deze Bandit gereden maar eigenlijk nog nooit een beurtje gegeven. Dit weekend dus maar de bougies vervangen en luchtfilter gereinigd. Zit een K&N filter in maar deze was behoorlijk vuil. Daarna weer ingespoten met olie.
Nu binnenkort nog ff de olie en filter vervangen.
Toch mooi altijd zo'n zwarte Bandit (en dan heeft ie z'n kuip nog ;))
Die zal best blij worden van een slokje nieuwe olie :Y
 
Mooi hoor, leuke koplamp ook, zou er bijna mijn kuipje voor wegdoen :+

blok ziet er inderdaad snel uit met gepolijste koelribben, net een gsx1400.
Dat was ook de inspiratie :Y
full

Heb nu in twee jaar 10 duizend km met deze Bandit gereden maar eigenlijk nog nooit een beurtje gegeven. Dit weekend dus maar de bougies vervangen en luchtfilter gereinigd. Zit een K&N filter in maar deze was behoorlijk vuil. Daarna weer ingespoten met olie.
Nu binnenkort nog ff de olie en filter vervangen.
Die kuip :r


:+


Oh ja velgen polijsten moest ik ook nog doen, staat altijd wel strak


Heb ook vorige week voor het eerst van m'n leven een lastonafhankelijk relais erin gezet, vroeger altijd met weerstandjes lopen kutten. Begrijp niet zo goed waarom, die weerstandjes zijn ook weer niet zó goedkoop dus je bespaart er misschien een paar euro mee? Dit is echt veel handiger :')
 
Laatst bewerkt:
Heb je hier wat aan? (vanaf puntje 4)

[afbeelding]
Dat plaatje is in ieder geval geen Mk1... Hij zit achter de linker achterkap, de voorste van de twee achterste blokjes. Als dat een beetje logisch klinkt :P

Elk lastonafhankelijk TWEEPOLIG relais zou moeten werken. Heb er één van een Triumph, schijnt, maar werkt prima.
 
Laatst bewerkt:
Dat plaatje is in ieder geval geen Mk1... Hij zit achter de linker achterkap, de voorste van de twee achterste blokjes. Als dat een beetje logisch klinkt :P
Volgens mij wisten ze het bij Haynes ook even niet meer, ze hebben voor het gemak bij puntje 4 en 5 het zelfde (see illustration) gezet terwijl er maar 1 foto staat waarop een locatie duidelijk is. En dat is inderdaad die bij puntje 5 hoort. |(
Daarom had ik er maar even bijgezet dat het om puntje 4 ging O-)

Maar goed, ik denk dat hij er nu wel uit komt :P
 
Laatst bewerkt:
kuipje ligt gevoelig, ik weet het O-) Heb nog zo'n mooi zwart kuipje liggen met een helder ruitje en koplamp, voor de liefhebber voor weinig. :X :+
 
Nog een vraag; weet iemand waar deze stekker voor is? Zit onder de tank maar nergens op aan gesloten :?
full
 
Zeau, ook glimmende wieltjes. Vind altijd enkel de buitenste rand wat mooier dan wanneer het halve wiel glimt, maar dat is smaak. Geeft iets meer contrast :)




Middenbok is hiervoor trouwens wel handig, maar niet nodig hoor :+

 
Laatst bewerkt:
Oh ja velgen polijsten moest ik ook nog doen, staat altijd wel strak

Dat heb je snel voor elkaar! Maar je hebt ook wel een mooie ruimte daar zeg om te klussen :Y

Het staat wel erg mooi ook bij die lakkleur.
Heb je nog geen kriebels gehad die uitlaat een stukje korter te maken? (Heb je al eens meer gedaan toch?)
 
Ja daar zal nog wel een stukje vanaf gaan denk ik, als er geen andere op komt. Ellende is alleen dat ik er al geen killer bij het gekregen ("ooit eens op de Autobahn eruit gedonderd") en inkorten maakt dat ie nog wel iets meer de aandacht trekt natuurlijk. In DE niet zo handig -O-

Velgjes doen is niet zo moeilijk hoor, powerfile erop met de motor in de versnelling en de achterkant is met een kwartier gedaan _O-

Maar je hebt ook wel een mooie ruimte daar zeg om te klussen :Y
Blij mee *O*
 
Laatst bewerkt:
Velgjes doen is niet zo moeilijk hoor, powerfile erop met de motor in de versnelling en de achterkant is met een kwartier gedaan _O-
Haha ja zo zal het wel rap gaan ja :P

Die grote glimmende beschuitbus onder die rooie van mij moet ook ooit een keer plaats maken (deze originele valt volgens mij niet zo makkelijk korter te maken). Maar dan moet er ook weer een linkpijp bij en vind het dan allemaal maar duur worden. Vooral omdat het bij de 600 niet veel toevoegt aan de rijeigenschappen, het zou echt voor de looks (en sound natuurlijk) zijn.
En dan hebben de zaken die de rijeigenschappen wel verbeteren toch echt voorrang. Voorvering, stuur, nieuwe bandjes. Dus zou best nog wel eens even kunnen duren :/
 
Dat plaatje is in ieder geval geen Mk1... Hij zit achter de linker achterkap, de voorste van de twee achterste blokjes. Als dat een beetje logisch klinkt :P

Elk lastonafhankelijk TWEEPOLIG relais zou moeten werken. Heb er één van een Triumph, schijnt, maar werkt prima.

Bedankt heren, gaat nu wel lukken ja! :t
 
Haha ja zo zal het wel rap gaan ja :P

Die grote glimmende beschuitbus onder die rooie van mij moet ook ooit een keer plaats maken (deze originele valt volgens mij niet zo makkelijk korter te maken). Maar dan moet er ook weer een linkpijp bij en vind het dan allemaal maar duur worden. Vooral omdat het bij de 600 niet veel toevoegt aan de rijeigenschappen, het zou echt voor de looks (en sound natuurlijk) zijn.
En dan hebben de zaken die de rijeigenschappen wel verbeteren toch echt voorrang. Voorvering, stuur, nieuwe bandjes. Dus zou best nog wel eens even kunnen duren :/
Hmm de linkpijp krijg je meestal gewoon bijgeleverd, zit bij de prijs in (althans, als je nieuw koopt). Elke uitlaat voor de Bandit 600 zal er één nodig hebben omdat hij standaard vastgelast zit.

Ben het wel met je eens dat in de categorie "merkbaar" een achterveer en stuur prioriteit zouden moeten hebben :)
 
Ow da's ook nog wel een goeie, lijkt ie inderdaad enorm op. Waarom je die niet aan zou sluiten?
Ja inderaad. Of ik heb deze zonder het te merken losgetrokken toen ik de tank verwijderde toen ik mijn luchtfilter schoonmaakte.
 
Zeker mooi geworden die gepolijste velgranden Unruled! Bij mij waren ze al gedaan toen ik 'm kocht :t
 
Laatst bewerkt:
Hmm de linkpijp krijg je meestal gewoon bijgeleverd, zit bij de prijs in (althans, als je nieuw koopt). Elke uitlaat voor de Bandit 600 zal er één nodig hebben omdat hij standaard vastgelast zit.
Ja dat is ook zo... misschien loop ik nog eens tegen een mooie aanbieding aan.

Ben het wel met je eens dat in de categorie "merkbaar" een achterveer en stuur prioriteit zouden moeten hebben :)
Check! :t ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan