The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je motor bij een BE-oplegger

Dus eigenlijk een kleine vrachtwagen trailer ?? :?


BE staat in NL voor het aanhanger rijbewijs. Vandaar die naam dus :P

Niet goed;

BE-aanhanger

terdoest_les_autometaanhanger.jpg


Wel goed;

BE-oplegger

veldhuizen02.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik had eerder tijdens het werk al een poging gedaan. Ik zag er ene aankomen, maar mijn gsm stelde niet scherp genoeg -O-

Vond het zelf te onscherp om zelfs maar te proberen te plaatsen :P

nee dat klopt, Deze zou inderdaad niet duidelijk genoeg zijn om een duim omhoog te kunnen verwachten. Goed gezien van je :+

De officiële benaming is meeneemheftruck. Ook wel bekend onder de naam kooiaap.....Als ik me niet vergis was ene meneer Kooi de bedenker ervan.

Soms kan het toch zo logisch zijn he :+

Had de foto ongeveer om kwart voor 5 al gemaakt, en tegen mijn principes in maar eerst door naar het werk ... had geen zin in de ijskoude buitenlucht te blijven stilstaan :P

Dat had ik gisteravond en vanochtend dus ook.. De tijd om te uploaden gaat wel, maar daarna worden mijn vingers snel koud. Het is best fris op de motor.. Zelfs mijn handvatverwarming die normaliter nooit op het maximale stand staat(alleen wanneer ik deze aanzet, gaat ie wel op maximaal :P ), omdat die dan te heet wordt om vast te houden, heeft veel moeite om mijn handen goed warm te houden met deze temperaturen op maximale stand.
 
Ik kan niet stiekem deze challenge oplossen met mijn auto, he? :+

Het is... "Je motor bij".... dus nee?
Tenzij je auto een BE oplegger heeft :) en je je motor er bij zet.

Tip, rijscholen die E achter B aanbieden hebben vaak wel ergens een BE aanhanger rondslingeren.
De rijschool waar ik m'n motor-rijbewijs bij heb gehaald heeft er eentje... weet alleen niet precies waar ie staat, zal na werk eens zoeken als de opdracht dan al niet is vervuld.
 
Laatst bewerkt:
... een BE aanhanger rondslingeren ...
Ik ga ervan uit dat ey-dzeej het niet heeft over een klassieke BE aanhanger, maar specifiek over een BE oplegger. Kom je regelmatig tegen bij Iveco's, op de basis van een busje, maar dan enkel cabin en chassis, monteren ze zo een plateau en daar ligt dan een (korte) oplegger op. Wordt meestal gebruikt voor leveringen in steden of andere plaatsen waar grote trucks niet handig zijn.
 
Ik ga ervan uit dat ey-dzeej het niet heeft over een klassieke BE aanhanger, maar specifiek over een BE oplegger. Kom je regelmatig tegen bij Iveco's, op de basis van een busje, maar dan enkel cabin en chassis, monteren ze zo een plateau en daar ligt dan een (korte) oplegger op. Wordt meestal gebruikt voor leveringen in steden of andere plaatsen waar grote trucks niet handig zijn.

Niet goed;

BE-aanhanger

terdoest_les_autometaanhanger.jpg


Wel goed;

BE-oplegger

veldhuizen02.jpg


Maar even duidelijk gemaakt wat er precies bedoeld wordt :P

Dus eigenlijk een verkleinde versie vrachtwagen trailer/oplegger :+
 
Laatst bewerkt:
Stom...
Ik weer een paar bedrijven in de buurt die zeker weten die trailers gebruiken en geen één heeft er 's avonds een buiten staan :?

Ook zo'n typisch riding game syndroom dat je iets zo vaak ziet tenzij je er naar op zoek bent. :]
 
Stom...
Ik weer een paar bedrijven in de buurt die zeker weten die trailers gebruiken en geen één heeft er 's avonds een buiten staan :?

Ook zo'n typisch riding game syndroom dat je iets zo vaak ziet tenzij je er naar op zoek bent. :]

Ja en wanneer er een nieuwe opdracht verschijnt,duiken ze ineens weer overal op _O-
 
Omdat de huidige opdracht is verlopen:

Je motor bij bank(stel) dat buiten staat

Tip: Vaak te vinden bij meubelzaken ;)
Maar mag ook grofvuil of zo zijn, zolang het maar duidelijk een bank(stel) voor binnen is en geen tuinset o.i.d.
 
En wederom verlopen.

Je motor bij een afbeelding van een schaap.

Een afbeelding, geen echt schaap. Kan een reclameadvertentie zijn, logo, whatever!
 
Welk woordje dan wel?Zo moeilijk was die toch niet?

Tijdens het weekend alle motoren vastgevroren of zo? :+

Schanskorf was voor mij nieuw.
Dat soort dingen heb ik wel eens gezien, maar alleen als manier om meer slakzandbrokken op dezelfde plaats te kunnen opslaan. Niet als decoratie :P
Meeste van die korven zijn alweer vervangen door Legio blokken.
 
Nou je voorbeeld was het voor het eerst dat ik het met glas heb gezien 😂 dat zegt waarschijnlijk al genoeg... _O-
Meen je dat nu? Ik kom ze echt regelmatig tegen. Is trouwens mooier in de gemengde versie, zeker als er LED verlichting in verwerkt is 8-)

Maar met glas brokken is wel een stuk duurder dan met stenen, en met verlichting erin nog duurder ... maar ja, alles wat mooi is kost geld ...
Ook hoe mooier een motor, hoe meer die kost :+
Schanskorf. Had er nog nooit van gehoord.
Ik wist eigenlijk niet wat de preciese naam was, en dacht aan schanskorf. Dus even opgezocht om zeker te zijn, en dat bleek de juiste naam te zijn *D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je motor bij een afbeelding van een koe

Een afbeelding, geen echte koe. Kan een reclameadvertentie zijn, logo,enz.. geen reclamefolder of uitgeprint a4 ofzo iets dergelijks.

Iets wat te vinden is in de buitenlucht
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan