Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Gewoon onderhoud voor het behoud van mijn fabrieksgarantie. Onder die zelfde garantie mogen ze mijn stuurschakelaars ook vervangen. :Y
 
Die van MrsTenCats staat al in de showroom.

.

Arie, Toos en hun vijf ADHD kinderen staan reeds te popelen om as. zaterdag met zijn allen eens lekker op alle beschikbare motoren in de showroom te klauteren...dan kunnen de kinderen eindelijk hun opgekropte energie kwijt...

En kleine Tyson kan dan mooi zijn nieuwe laarsjes met ijzeren haakjes eens uitproberen...

:+
 
Gaat dat dan zo in België? Wat onbeschoft....

Gelukkig is dat bij ons in Almere goed geregeld en staat de motor er blinkend en krasvrij bij.


(en zo niet, dan herstellen ze het wel weer.)
 
Laatst bewerkt:
ZATERDAG 17 MAART

1. Dirk en Shirley
2. Erwin
3. Marc en Nana
4. Chris en Anita
5. Rob en Petra
6. Erik en Yvonne
7.
8.
9.
 
ZATERDAG 17 MAART

1. Dirk en Shirley
2. Erwin
3. Marc en Nana
4. Chris en Anita
5. Rob en Petra
6. Erik en Yvonne
7.
8.
9.


Om meteen ook de vraag van Slijk te beantwoorden.....

Zaterdag 17 maart is nu de dag met de meeste aanmeldingen.
Ik heb Jan en Joke een mail gestuurd of zij ook nog aansluiten..

Verder zijn er nog topic gebruikers zoals Totl, hv121456, Woeki, Verhulst, Ronnie Rabbelaar, Guntherrex, Yfis, Nightmare en Jan SP1 die misschien nog willen aansluiten.

De namen die er nu opstaan zijn oa wel degenen die iets van een " harde kern" vertegenwoordigen..
Ik hoop dat die andere personen zich niet laten afschrikken daardoor en zich mogelijk nog opgeven om erbij te zijn.

Ik wacht nog tot de 10e feb en dan laat ik hier weten of het daadwerkelijk 17 maart wordt.
Dan kan Slijk op tijd zijn kamer op de Veluwe reserveren....
 
Was ik de eerste waar je aan dacht? :o

Ja het probleem is een beetje dat ik net bij een werkgever ben begonnen die van ons verwacht dat elke maand één zaterdag gewerkt moet worden en mijn 'roulatie' nog niet bekend is en ik dus ook geen idee heb of ik daadwerkelijk kan. Dit wordt pas na 20feb bekend dus in mijn geval zal het een beetje een last-minute beslissing worden. Ik zou zeggen: Hou met mij maar geen rekening.

Harde kern? Ik ben harder :+ ;)
 
Als je toch nog erbij kan en wil zijn kan ik op 20 feb vast dev reservering nog w3l laten aanpassen...

Maak je uitspraak waar zou ik zeggen...😁
 
Wij zijn in de week van 10~17 maart lekker aan het wintersporten in het Saasdal, Wallis, Zwitserland en als we de 17e bijtijds weer terug zijn, en nog zin hebben, dan komen wij wellicht nog even langs.

Hoef je niet voor te reserveren, maar dat moeten ze bij VdValk dan maar mogelijk maken als het ons lukt.

Toch?
 
Wij zijn in de week van 10~17 maart lekker aan het wintersporten in het Saasdal, Wallis, Zwitserland en als we de 17e bijtijds weer terug zijn, en nog zin hebben, dan komen wij wellicht nog even langs.

Hoef je niet voor te reserveren, maar dat moeten ze bij VdValk dan maar mogelijk maken als het ons lukt.

Toch?

Na het eten duiken we vast de bar in...
Kun je nog steeds aan de apres apres ski
 
Wat lief dat jullie aan me denken. Ben alleen druk met met het rondkrijgen van een Keukenverbouwing. Kan goed zijn dat ik dat weekend moet gaan slopen. Heb er geen zin in maar hoop er wel op, dan gaat er eindelijk wat gebeuren. Ik dacht dat ìk een volle agenda had maar hier in de buurt is al tijden geen fatsoenlijke aannemer te vinden.
 
Om meteen ook de vraag van Slijk te beantwoorden.....

Zaterdag 17 maart is nu de dag met de meeste aanmeldingen.
Ik heb Jan en Joke een mail gestuurd of zij ook nog aansluiten..

Verder zijn er nog topic gebruikers zoals Totl, hv121456, Woeki, Verhulst, Ronnie Rabbelaar, Guntherrex, Yfis, Nightmare en Jan SP1 die misschien nog willen aansluiten.

De namen die er nu opstaan zijn oa wel degenen die iets van een " harde kern" vertegenwoordigen..
Ik hoop dat die andere personen zich niet laten afschrikken daardoor en zich mogelijk nog opgeven om erbij te zijn.

Ik wacht nog tot de 10e feb en dan laat ik hier weten of het daadwerkelijk 17 maart wordt.
Dan kan Slijk op tijd zijn kamer op de Veluwe reserveren....

Ik heb het wel gelezen,maar heb dat weekend dienst
 
ik ben de 17e waarschijnlijk niet in het land, anders had het me leuk geleken eens wat gezichten bij de namen te zien :)
 
Heeft de gs ooit het imago van stoer gehad dan? :?

tenzij je dino's stoer vindt :+
 
images
 
Terug
Bovenaan Onderaan