Elefantentreffen Thurmansbang / Solla / Loh

Het duurt nog ff, maar over goed 4 maanden is er weer het Elefantentreffen in Thurmansbang/Loh/Solla.
Hier worden de eerste voorbereidingen al getroffen, zoals verlichting {Petromax)en kook/bakzooi in orde maken, en het vervoer optimaliseren. Al hebben de zijspanners eerst nog het BOT te vieren eind oktober.
Maar daarna is het me meestal te koud om nog onder het span te kruipen.

Wie heeft er ook zin in?
 
Ben dit jaar naar het aet geweest en dat was super leuk. En zou ook is naar het gewone e.t. willen gaan. Rijd wel met solo dus als het weer zo een blubberzooi is als vorige edities ga ik toch passen met mijn straatbandjes had het al lastig op het aet op het naar boven rijden.
 
De webcam lag er een poosje uit, maar doet 't nu weer.
Nog maar weinig sneeuw in Beieren. -O-

1543144181662.png
 
Hoop dat het komende treffen geen blubber word want dan zal ik moeten afhaken met mijn solo.
 
Wie gaat er dit jaar naar thurmansberg ET? Weet het is nog een maand maar wil al wat voorbereiden evt. Grtn
 
mmm ligt al een leuk pak sneeuw. bosso hoe liggen de wegen er eigenlijk bij richting elefantenstrabe1? zijn die sneeuwvrij of zijn er nog gladde stukken bij?
 
mmm ligt al een leuk pak sneeuw. bosso hoe liggen de wegen er eigenlijk bij richting elefantenstrabe1? zijn die sneeuwvrij of zijn er nog gladde stukken bij?

Over het algemeen worden die zeer (Duits) goed bijgehouden. Maar als het 's nacht goed gesneeuwd heeft, hebben ze dat om 7 uur in de ochtend nog niet allemaal opgeruimd. Dus als je daar zit en het is tijd om te vertrekken, maar er ligt een flink pak sneeuw. Dan zal je even moeten wachten.
Meestal hou ik de webcam van Thurmansbang in de gaten; Webcam Solla – Thurmansbang - webcams Solla – Thurmansbang , maar die ligt er al 3 dagen uit. B|
 
vorig jaar was het op het altes elefantentreffen al een gedoe voor mij om boven te geraken uiteindelijk na 2 dagen gelukt. heb al is aant kijken geweest voor kettingen maar dat is niet makkelijk te vinden voor motoren.
 
Omdat je hoofdzakelijk (enkele honderden km's) op de weg rijdt, winterbanden.
Als het terrein daar in een modderpoel veranderd, heb je meer aan noppenbanden. Maar er is altijd wel hulp om je weg te krijgen, dus waarom zou je?
Mijn span staat hoe dan ook op winterbanden, behalve het zijwiel. En dat gaat prima.
 
vorig jaar was het op het altes elefantentreffen al een gedoe voor mij om boven te geraken uiteindelijk na 2 dagen gelukt. heb al is aant kijken geweest voor kettingen maar dat is niet makkelijk te vinden voor motoren.

Stevig stuk touw nemen, en dat rond je achterband wikkelen gaat ook. Het is maar om weer op de weg te komen.

Of je maakt zelf iets.........
24918388566_d55ccc4deb_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan