Benzine tank lek?

Tukkerbert

Rookie
8 feb 2018
10
0
Weerselo
Nu heb ik laatst mijn eerste motor gekocht... dus is allemaal een beetje nieuw voor mij maar ben wel nieuwsgierig naar wat het probleem zou kunnen zijn... nu heb ik de motor met een volle tank benzine weggezet en nu bleek laats met het poetsen van de motor dat er een paar druppeltjes benzine aan de onderkant langs de tank naar beneden aan het lekken is...aan de rechterkant als je erop zou zitten en ook bij het benzinekraantje druppelt het licht? Niet extreem ofzo Is dit de overloop of kan het zijn dat de tank lek is (hoop het niet) spuitwerk is namelijk vrij recent dus ik neem eigenlijk aan van niet. motor staat overigens gewoon op de zij standaard
 
heerlijke vraag zo zonder foto, merk, type, bouwjaar etc.

iedereen kan zijn ervaringen met wat dan ook hieronder kwijt.

Welkom op Motor-Forum *O*
 
Laatst bewerkt:
Nee ... maar dat is het niet is wel zo dat er aandacht aan besteed is is een nette motor
full
 
Je kan het beste eerst bij de aansluiting benzine kraan aan de tank kijken,als hij pas gespoten is zal waarschijnlijk de kraan er af gehaald zijn,en niet goed weer gemonteerd.
Lekt hij echt op de lasnaad van de tank heb je een groter probleem.
 
Laatst bewerkt:
Heb de slangetjes van het benzinekraantje allemaal nagekeken en weer aangedraaid zat in sommige wel wat Speling nu ff afwachten.. en wat ik voor de rest kan zien is mijn vermoeden wel de overloop... want de tank is gewoon hard zit geen roest niks aan is wel 100% aandacht aan besteed gelukkig alvast bedankt voor de tips zover 🖒😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan