kettingspray heftruck

Snijworst

MF'er
12 aug 2015
69
3
Ik heb een bus Hyster kettingspray voor heftrucks staan. Die wil ik gebruiken voor de cb500. Kent iemand dat spul en/of heeft iemand er ervaring mee?
 
Een Heftruck heeft geen O ring ketting dus zoals RR al aangeeft zoek eerst uit of het geen o ringen aantast,weet je dat niet dan niet gebruiken en een bus gaan kopen die voor o ringen geschikt is,dat kost ook niet de hoofdprijs.
 
Er zijn natuurlijk meer kettingen die oringen of ander soort afdichting hebben en die smeer ik gewoon met kettingspray en de belasting is meer dan een motor ketting dus waarom zou de starter hier zijn ketting spray van hyster niet op zijn ketting kunnen spuiten?
Een ketting spray voor een motor zal meer op zijn taak zijn berekend dan universele spray en die kun je ook op andere plaatsen gebruiken.
En hyster maakt zelf geen spuitbussen met vet die kopen ze gewoon ergens anders, en dan een etiket van hyster er omheen.
 
Waarom het risico lopen dat je o ringen naar de eeuwige jachtvelden gaan,
koop gewoon een spuitbus die voor motorkettingen bedoeld zijn ,voor dat enorme bedrag van een paar euro zou ik geen risico lopen.Een nieuwe ketting kost heel wat meer.
 
Laatst bewerkt:
Not, bij spuitwerk is siliconen not done. Je word afgemaakt als je verteld dat je dat gedaan hebt.

Hoeft niet als je van een beetje effect houdt,moet je wel je mond houden.
full
 
Waarom het risico lopen dat je o ringen naar de eeuwige jachtvelden gaan,
koop gewoon een spuitbus die voor motorkettingen bedoeld zijn ,voor dat enorme bedrag van een paar euro zou ik geen risico lopen.Een nieuwe ketting kost heel wat meer.
Maar......die spuitbus is gratis op het werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan