cb600f Hornet uit 2000 onderdelen gevraagd

Tonti88

Rookie
29 jan 2018
5
0
Brabant
Beste forumleden,


Heerlijk dat de winter niet zo streng is tot nu toe en daar heb ik zeker gebruik van gemaakt. Helaas is heb ik dit weekend toch een klein schuivertje gemaakt en ben ik opzoek naar wat onderdelen (of advies). Ik zoek namelijk:

*complete tellerset voor mijn hornet (naked versie)
* het kunststof kontje (liefst in origineel rood)
* rand van de koplamp en het glas, of compleet

Nu heb ik al even het internet afgespeurd maar tot nu toe geen succes gehad.

Hopelijk kan iemand mij hier helpen

Alvast bedankt.

mvg,
Tony
 
Dank je voor de tip! Helaas is inderdaad zo goed als heel de teller stuk, cover voor en achter en de toerenteller zijn niet te redden.

Zijn er geen imitatie onderdelen te verkrijgen?
 
Goede morgen, ik heb afgelopen jaar het zelfde gedaan. Wel met een hornet uit 2004 en veel onderdelen hebben de zelfde schade als jij hebt. De teller behuizing heb ik via aliexpres laten komen en zag er goed uit. Maar als jij egt de electronica stuk hebt dan moet je inderdaad goed op de 2dehands markt kijke die dinger zijn namelijk niet te betalen.
Veel sucses met de zoektocht
 
Dank je voor de tip, echter is de teller voor 1 met een scherm, mijne is de naked variant. Ik zal idd eens goed op aliexpress kijken. De toerenteller is wel helemaal kapot, zou die van een imitatie goed aansluiten?
 
stuur mij maar een berichtje via whatsapp , gaat een beetje sneller en het versturen van foto's gaat wat makkelijker.
heb de kont dus nog liggen.
nummer is 06-50505096.
 
Terug
Bovenaan Onderaan