Racing on an old CBR600F: Part 8

Hallo!

Iemand nog een setje velgen nodig voor een F3? Ik verkoop mijn extra setje.

27752609_10215614116329700_8280991781232608343_n.jpg


en hier zitten ze eronder:
996732_434488679982507_1762110723_n.jpg


Zitten nu regenbanden op, maar die zijn al erg oud. Ga er maar van uit dat je die niet meer kunt gebruiken dus.

Prijs: doe maar een bod.
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam nog een AFAM 45 tands voor een 520 ketting aluminium achtertandwiel tegen van mijn 600 F2.

Staat te koop voor een tientje, voor foto's moet je marktplaaats maar even checken, ik vermoed dat ze de link weghalen als ik die hier plaats...
:W
 
Wie kan mij adviseren over het bypassen van de angle sensor bij ombouw naar circuit(kuipen)? Is het mogelijk om die van de koplamp af te halen en eegens op de motor te plaatsen dat die nog goed werkt? Of zal ik hem gewoon geheel bypassen.

(Omval sensor cbr600fs)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een race overall. Kan iemand hier een merk adviseren die tegen wat crashjes kan :)? Heb het forum al doorgespit maar lees ook vaak dat er merken zijn waarvan het pak snel doorslijt
 
Ik heb vorig jaar een Macna-pak gekocht met outletkorting. Pasvorm is heerlijk Nederlands en hij heeft al een schuiver overleefd.
 
Dit soort overalls schijnen een schuiver zeer goed te overleven. Alleen uitkijken voor brandplekken in je pak. Een asbest onderpakkie werkt heel goed.
full
 
Hi,

Ik ben op zoek naar een setje duosteunen voor een F4i 600F (de 'gewone', niet de FS).

Wie heeft er nog een setje die ik mag overnemen?

Alvast bedankt voor de reactie
 
Niet interchangeable? Er ziet hier in het noorden een grote sloperij Boonstra, mischien hebben die ze nog wel liggen, mocht je dat al niet hebben geprobeerd :)
 
Nee dat zeker niet hoor, maar hij zit vast aan de koplamp en die kuip gaat er natuurlijk af, ik heb even een bracket erop gebeunt zodat die aan de topkuipsteun blijft zitten, hopelijk gaat dat goed
 
Ik heb een f4i uit 2001 en was op zoek naar een (gebruikte) circuit kappenset. Waar kan ik dan het beste zoeken? Of heeft iemand hier misschien iets in de aanbieding?
 
Circuitdagje ging weer prima! Zelfbouw omvalsensor bracket hield het ook goed! Helemaal doordrenkt in loctite zodat het niet los ging trillen. Goede tijd weer kunnen neerzetten verbetering van mijn pr met 2 seconden. Nu 2:02. Op naar de sub 2 club!
 
Terug
Bovenaan Onderaan