Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

In het kort: met een forse hersenschudding, kneuzingen over het hele lichaam (van vingers tot achillespees) en een dubbele gebroken arm. ;)

[afbeelding]

Het bot is tevens versplinterd en delen zitten nog in de arm.
Er zitten nu twee titanium platen in en verder doen ze er niets meer aan.

De zeldzame zijdelingse kettingbotsing tussen diverse auto's gebeurde rond 8.00 en ik was pas weer bij rond 18.00.
En ik heb 99.99% geheugenverlies, dus heb alleen maar via via gehoord dat mij niets te verwijten viel.
De snelheid was niet te hoog, reed niet op de verkeerde weghelft, haalde niet in.

Zowel de politie na het sporenonderzoek en de getuigen ter plaatse hebben dit bevestigd en werken allemaal mee aan het opbouwen van het verhaal. Ik ervaar het als hulp. :t

En de auto kwam van schuin rechtsachter, dus heb hem nooit zien komen.

De betrokkenen in de kettingbotsing hadden mij als laatste slachtoffer ook niet gezien.
Daar kwamen ze pas later achter terwijl het verkeer tussen de auto's en buitenom bleef inhalen.
Zelfs vrachtwagens denderden op hoge snelheid gewoon vlak langs mij.

Twee mensen zijn met gevaar voor eigen leven overgestoken en gingen druk het verkeer signaleren op de motorrijder die plat op het asfalt lag.
Toen parkeerde een lange vrachtwagen met oplegger overdwars op de snelweg en was het gevaar geweken.

[afbeelding]

Later kwam de politie en de hulpdiensten.

Vlak daarna de ambulance en die spoot mij meteen naar dromenland tot de avond.

Het vele slapen die week heb ik niet als onprettig ervaren. :+ ;)
De afgelopen nacht waren het maar drie uurtjes.
Oef! Dat had ik niet begrepen, sorry. Beterschap! Zo te zien hebben ze je armbotten wel degelijk aan elkaar gezet! Maar fijn dat je het hier allemaal weer in kunt tikken. Ga je weer opstappen of doe je nog ff rustig aan?
 
Pfff, sterkt kerel.

Waar was dit?
Daar ben ik nog niet precies uit, wil er z.s.m. eens langsrijden.
Maar het zou voor de tunnel op de nieuwe A4 schiedam - Delft moeten zijn.

De auto die e.a. veroorzaakt heeft volgens mij (die herinner ik mij wel, hoe belachelijk hard die op de A4 aankwam) zag ik nog links van mij voor langs een vrachtwagen vier banen naar rechts oversteken en reed naar mijn idee tegen het stilstaande verkeer op de A20.

full


Ter hoogte van de ballon kwam ik de weg op en verderop rechts naar de A20 afbuigend stond blijkbaar file.
Ik was rechtdoor onderweg richting de tunnel A4.
 
Laatst bewerkt:
Oef! Dat had ik niet begrepen, sorry. Beterschap! Zo te zien hebben ze je armbotten wel degelijk aan elkaar gezet! Maar fijn dat je het hier allemaal weer in kunt tikken. Ga je weer opstappen of doe je nog ff rustig aan?
Ik doe nu alles met één hand, het vorige bericht een beetje helder maken duurde bijna uur.
Nu gaat het wel iets sneller, maar inderdaad had ik ook een grote kans op nooit meer posten gehad. Tnx. ;)

En bedankt allemaal, doet me goed. :} Sorry voor het offtopic. :$
 
Laatst bewerkt:
Ik doe nu alles met één hand, het vorige bericht een beetje helder maken duurde bijna uur.
Nu gaat het wel iets sneller, maar inderdaad had ik ook een grote kans op nooit meer posten gehad. Tnx. ;)

En bedankt allemaal, doet me goed. :} Sorry voor het offtopic. :$
Nou, zo te zien valt er aan die fiets nog wel wat te verbeteren. Of is ie afgeschreven?
 
Daar ben ik nog niet precies uit, wil er z.s.m. eens langsrijden.
Maar het zou voor de tunnel op de nieuwe A4 schiedam - Delft moeten zijn.

De auto die e.a. veroorzaakt heeft volgens mij (die herinner ik mij wel, hoe belachelijk hard die op de A4 aankwam) zag ik nog links van mij voor langs een vrachtwagen vier banen naar rechts oversteken en reed naar mijn idee tegen het stilstaande verkeer op de A20.

[afbeelding]

Ter hoogte van de ballon kwam ik de weg op en verderop rechts naar de A20 afbuigend stond blijkbaar file.
Ik was rechtdoor onderweg richting de tunnel A4.

Ik dacht de foto al te herkennen. Foto is met een telelens genomen van de fly over waar jij de weg bent op gekomen. Ik rij er iedere dag maar toen niet. Ik zag zware filemelding en ik heb toen de ring zuid genomen.

Je ziet daar veel bezopen rijgedrag. Een paar maanden terug, de andere kant op, ook de auto's voor mij in een noodstop. Gelukkig de keuze gemaakt om niet te remmen maar direct er tussen te duiken en toen pas te remmen. De auto achter mij reed nog maar net mijn voorganger mis. Verder geluk gehad dat de filtreer ruimte er bleef ondanks dat de auto bezig waren met een noodstop.

Nogmaals heel veel sterkte.
 
Nou, zo te zien valt er aan die fiets nog wel wat te verbeteren.

Als we de topictitel gewoon aanpassen naar "Wat valt er nog te doen aan je motor vandaag?!" past het er weer helemaal bij. :+

Heftig verhaal, sterkte met herstel. :t

En zelfs al is rijden nog een beetje een issue, heb je wel ruimte om het ding thuis neer te zetten en te poetsen? Dan moet ze maar meewerken aan het ophalen met een aanhangertje...tijdelijk parkeren in de woonkamer. ;)
 
Daar ben ik nog niet precies uit, wil er z.s.m. eens langsrijden.
Maar het zou voor de tunnel op de nieuwe A4 schiedam - Delft moeten zijn.

De auto die e.a. veroorzaakt heeft volgens mij (die herinner ik mij wel, hoe belachelijk hard die op de A4 aankwam) zag ik nog links van mij voor langs een vrachtwagen vier banen naar rechts oversteken en reed naar mijn idee tegen het stilstaande verkeer op de A20.

[afbeelding]

Ter hoogte van de ballon kwam ik de weg op en verderop rechts naar de A20 afbuigend stond blijkbaar file.
Ik was rechtdoor onderweg richting de tunnel A4.

sterkte kerel.. ik werk daar op dat industriegebied daar bij de metro, ik rij elke dag ook de weg op. Het is daar inderdaad een gekkenhuis.
 
Eerst ff worldbeater's post gelezen. Sterkte man!

Zelf gesleuteld aan mijn kuipruitje. Bij de R1 moet een gehele voorkap er af. Leuk winterklusje.
full

full
 
Vandaag iets meer gedaan dan de acculader wisselen tussen motor en zitmaaier.

De katalysator vervangen voor een Y stuk.
Nu klinkt de 1000K7 weer zoals het hoort en met dB killers is het zelfs acceptabel.
Binnenkort powercommander erop en opnieuw laten afstellen.
 
Danzij deze mooie (droge) dagen eindelijk het vervangen van het uitlaatsysteem afgerond:






Ziet er weer netjes uit al zeg ik het zelf. Ook eindelijk het startprobleem op weten te lossen door een nieuwe dikkere voedingskabel te trekken van het starter relay naar de solenoïde op de startmotor. Eindelijk zorgeloos starten.

Tenslotte ook de luchtfilterbehuizing aangepast zodat ik wat meer ruimte heb onder het zadel voor bijv. het remschijfslot, bovendien schijnt het positief voor het vermogen tijdens middelhoge toeren te zijn. (Wat nu leeg is op de foto was de snorkel van de luchtfilterbehuizing)

 
Laatst bewerkt:
Dat is een flinke klap geweest Worldbeater! Heftig man :o Hopelijk gaat je herstel zonder al te veel ellende....
 
Laatst bewerkt:
Sterkte worldbeater, hopelijk kan je snel weer op 2 wielen :)

On topic: vandaag m'n gepekelde uitlaat opgepolijst. Heb eindelijk eens een polijstwiel aangekocht.
 
Nou, zo te zien valt er aan die fiets nog wel wat te verbeteren. Of is ie afgeschreven?
Alleen de wielen (misschien) en het blok is nog goed.
Voor de rest is alles krom. Optisch zie je dat alleen direct aan de linkervorkpoot, de rechter clipon en een framebuis die een bocht heeft richting het balhoofd. :)

Het blokje heeft pas +/-7.500 km gereden, is wel een mooie basis voor wat dan ook.
Al is het maar in een kartje ofzo. :+ :9~

Thanks all. :} Means a lot. :$ :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan