Scarver topic & Scarver forum! Deel 2

Beste Scarver rijders, allereerst een gezond en mooi motorjaar 2018 gewenst,

C310, dit ziet er ook niet gek uit weer een optie.

Met vriendelijke groet Bob en Ria.

Idd de allerbeste wensen voor 2018 en dat er maar een hoop rubber op de weg kan worden gelegd.
 
Heb gisteren een Z-technik ruitje gekocht. Binnenkort wordt het weer tijd om te gaan rijden....
 
Dat zijn meestal toch vrij grote ruitjes.
De vorige keer had jij toch juist de ruit eraf gehaald?
Ik ben benieuwd, plaats gerust een foto om ons alvast lekker te maken :-)

Klopt, zijn inderdaad hogere ruitjes. Heb verschillende configuraties geprobeerd, klopt. Standaard ruitje bulderde teveel, zonder ruitje (weinig windgebulder, maar wel weer koud op de borstpartij), en als laatste het sportsruitje van wunderlich.
Nu ik weer een CS heb wil ik dit ruitje (z-technik) ook eens proberen, windbescherming/gebulder ervaren.

Verder nog steeds een kleiner wordende wishlist.
 
Zoiets ;)

full


Details: https://pin.it/afffxpb7ygtcfj
 
Laatst bewerkt:
Uitlaat? :Y
Verhoogd stuur voorals nog niet & zadel? wellicht
Verlaagde steps? neuh....
Handkappen? al aanwezig
Voorvork hoezen? reeds gedaan
Achter as afdekking? neuh
Stuffbay koffer? :Y
Valbeugel? :Y
Motor onder spoiler?
Knipperlichten onder de BMW zij emblemen? neuh
Enz ...
 
Laatst bewerkt:
als het raampje gemonteerd is, zal ik foto's maken.

De topkoffer ligt in de schuur op dit moment.
 
Ik had aan BMW Duitsland gevraagd of zij misschien nog een instructieboekje hadden van de Scarver of andere info zoals folders. BMW berichtte dat ze helaas niets meer hadden.
Heeft iemand misschien nog een instructieboekje?
En zo ja, kan ik daar een kopie van krijgen of is zo'n boekje te downloaden?

En nog een leuk weetje.
Ik had ook gevraagd hoeveel BMW F650CS motoren waren gebouwd. Het antwoord van BMW was:
According to our documents 20,845 exemplars were produced. And I am sure that this information is more believable, than Wikipedia, who says that 20,848 exemplars were produced.



I hope that I could help you and I wish you a nice day.



Yours faithfully



Benedikt Laksy

BMW Group
 
Ik had aan BMW Duitsland gevraagd of zij misschien nog een instructieboekje hadden van de Scarver of andere info zoals folders. BMW berichtte dat ze helaas niets meer hadden.
Heeft iemand misschien nog een instructieboekje?
En zo ja, kan ik daar een kopie van krijgen of is zo'n boekje te downloaden?

En nog een leuk weetje.
Ik had ook gevraagd hoeveel BMW F650CS motoren waren gebouwd. Het antwoord van BMW was:
According to our documents 20,845 exemplars were produced. And I am sure that this information is more believable, than Wikipedia, who says that 20,848 exemplars were produced.



I hope that I could help you and I wish you a nice day.



Yours faithfully



Benedikt Laksy

BMW Group

Nou leuk nieuwtje dus....we rijden nu een toekomstige klassieker....
 
aanpassing op lijstje .....



Stuffbay koffer?

stuffbay cover wunderlich *O*

en gewoon opgehaald op 10 min van mijn huis _O-
 
Laatst bewerkt:
Hallo daar! Hier een kersverse Scarver fanaat (20j). Wat een leuk topic, heb al heel wat pagina's gelezen..

Ik ben bezig voor mijn A2 rijbewijs en mijn oog viel op een naar mijn ogen prachtige motor om op te beginnen (en wellicht te blijven): een Scarver uit 2002 met 29ooo km. Inclusief handvatverwarming en ABS (en cruise control, dit had de dealer zelf over het hoofd gezien..) voor 2740€. Alleen.. A2 is 35 KW dus moest ik hem laten downgraden voor 250€... Ik was echter al verliefd dus dat moest dan maar, afgedongen tot 200€ dus eindprijs 2940€ exclusief beurt maar daar ga ik geen 400€ voor betalen, olie e.d kunnen we zelf wel me dunkt (mijn vader heeft een BMW 1200ST. Ook een fiets die een beetje buiten de boot valt. Mooi man). Hier volgt het plaatje van mijn aankoop (ik heb hem echter pas vrijdag in bezit, dan is hij klaar en op 35 kw, kan niet wachten!)

Edit:
De aangekochte Scarver

En de andere kant
 
Laatst bewerkt:
Hallo daar! Hier een kersverse Scarver fanaat (20j). Wat een leuk topic, heb al heel wat pagina's gelezen..

Ik ben bezig voor mijn A2 rijbewijs en mijn oog viel op een naar mijn ogen prachtige motor om op te beginnen (en wellicht te blijven): een Scarver uit 2002 met 29ooo km. Inclusief handvatverwarming en ABS (en cruise control, dit had de dealer zelf over het hoofd gezien..) voor 2740€. Alleen.. A2 is 35 KW dus moest ik hem laten downgraden voor 250€... Ik was echter al verliefd dus dat moest dan maar, afgedongen tot 200€ dus eindprijs 2940€ exclusief beurt maar daar ga ik geen 400€ voor betalen, olie e.d kunnen we zelf wel me dunkt (mijn vader heeft een BMW 1200ST. Ook een fiets die een beetje buiten de boot valt. Mooi man). Hier volgt het plaatje van mijn aankoop (ik heb hem echter pas vrijdag in bezit, dan is hij klaar en op 35 kw, kan niet wachten!)

[afbeelding]


Welkom shark97. Zoals je kan zien is hier inderdaad de nodige kennis aanwezig.
Helaas is het plaatje (voor mij) niet te zien. Maarrrrrr dat komt vanzelf wel.
 
Hallo daar! Hier een kersverse Scarver fanaat (20j). Wat een leuk topic, heb al heel wat pagina's gelezen..

Ik ben bezig voor mijn A2 rijbewijs en mijn oog viel op een naar mijn ogen prachtige motor om op te beginnen (en wellicht te blijven): een Scarver uit 2002 met 29ooo km. Inclusief handvatverwarming en ABS (en cruise control, dit had de dealer zelf over het hoofd gezien..) voor 2740€. Alleen.. A2 is 35 KW dus moest ik hem laten downgraden voor 250€... Ik was echter al verliefd dus dat moest dan maar, afgedongen tot 200€ dus eindprijs 2940€ exclusief beurt maar daar ga ik geen 400€ voor betalen, olie e.d kunnen we zelf wel me dunkt (mijn vader heeft een BMW 1200ST. Ook een fiets die een beetje buiten de boot valt. Mooi man). Hier volgt het plaatje van mijn aankoop (ik heb hem echter pas vrijdag in bezit, dan is hij klaar en op 35 kw, kan niet wachten!)

[afbeelding]
Welkom *D
Mooie motor :Y
 
Welkom bij dit gezellige forum, wat een mooie Scarver!
Zier eruit als nieuw.
Veel veilige km's gewenst.
 
Hallo daar! Hier een kersverse Scarver fanaat (20j). Wat een leuk topic, heb al heel wat pagina's gelezen..

Allereerst van harte welkom en gefeliciteerd met je eerste motor!
Wat een blijk van goede smaak meteen zeg; wendbaar, zuinig, levendig, en zeldzaam mooi _O-

Ik moet helaas melden dat jouw foto niet word weergegeven bij mij op de Iphone, Ipad noch de Mac.
Maar dat komt tzt wel goed, ik begrijp iig dat je er flink happy mee bent :t

Goed te horen dat je al een heel stuk geschiedenis van dit topic heb terug gelezen.
Ik denk dat je daarmee al veel potentiële vragen beantwoord hebt gevonden.
Mocht je alsnog iets te vragen hebben; kom maar op!
En verder hopen we natuurlijk dat je zo nu en dan gewoon even langs komt hierzo, en plaats gerust zo af en toe weer een foto om ons lekker te maken.

PS:
zou je aub zo vriendelijk willen zijn om je nog even voor te stellen op de daarvoor bedoelde plek, namelijk Nieuwe gebruikers
Niks aan het handje hoor, maar wou het toch even verzoeken ... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan