MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
aaaaah, lullo.


Nieuwe poging met elektrische hulp dan ;)
Werkt voor mij prima.
 
full


Koffie :Z :Z :Z


full
 
Ik zat vanmorgen om 7.40 in de auto op weg naar Rotterdam en vroeg me echt af wat al die anderen op de weg deden. :?
 
Wat dacht je van zondag/vandaag....
ben ik ook al om 0500 u de deur uit...
geen files, muziekje aan in de auto...lekker hoor....

En doorde weeks ben ik dan weer vaak vrij....ook geen files...

Ik mekker niet hoor Extra......
Vanaf maart nog maar 3 dagen per week werken.....oooook lekker !!
 
Klinkt goed maniac. Ride now, work later...

Ik heb afgelopen jaar eigenlijk weer teveel gewerkt. Ga ik dit jaar anders doen. Vaker op vakantie. :Y
 
Dat is een goed streven Toos. Werk is leuk, maar het moet niet de overhand krijgen. Ik wacht nog even op mooi weer, maar dan ga ik toch ook maar eens mijn spaarzame vakantiedagen gebruiken.
 
Wat dacht je van zondag/vandaag....
ben ik ook al om 0500 u de deur uit...
geen files, muziekje aan in de auto...lekker hoor....

En doorde weeks ben ik dan weer vaak vrij....ook geen files...

Ik mekker niet hoor Extra......
Weet ik! Detox wel en die bedoelde ik ;)

Vanaf maart nog maar 3 dagen per week werken.....oooook lekker !!
Huh :?
En dan storten ze evengoed die sloot geld elke maand op je rekening?



Ik doe echt wat dingen fout :(
 
Je doet niets fout hoor..
Ik heb nog een beetje restant mzazzel bij een werkgever die steeds meer secundaire geneugten afpakt....

per 1 maart werk ik dus nog maar 3 dagen maar krijg 38 uren betaald en pensioen opbouw wordt berekend over 40 uren....
Maar ik "moet "wel door tot 67,3 indien ik max pensioen wil krijgen....

Met 3 dagen per week moet dit gaan lukken....... :}

Dat wordt lekker veel motorrijden...
 
Lekker hoor, Dirk ;)

En dat is natuurlijk een mooie regeling, maar daar staat wel tegenover dat je jarenlang een best intensieve baan hebt gehad (fysiek en mentaal) en met die wisselende diensten ook jarenlang voor dag en dauw je nest uit moest (en 's nachts etc). Dus het is mooi dat je het zo kunt afbouwen op deze manier.

En ik denk ook dat mensen jou jonger inschatten dan je bent. En daardoor verbazen ze zich denk ik ook nog wel eens over jouw (afbouwende) carriere ;)
 
Yep...41 jr bij dezelfde werkgever is niet meer van deze tijd.....
Kom ik uiteindelijk op 48jr uit...
Te maf voor woorden eigenlijk

Spoorwegpensioenfonds heeft in een brief aangezegd dat mijn pensioenleeftijd 68 jaar wordt... Ik heb vanaf mijn 17e in onregelmatigheid gewerkt. Vanaf mijn 19e bij "het spoor".

Ik moet nog maar zien of in die 18 jaar de leeftijd niet alsnog omhoog gaat, het zal me niet verbazen als ik de 50 jaar bij NS/ProRail vol maak... Uiteraard ervan uitgaande dat in de tussentijd er geen enge reorganisaties plaats vinden....
 
Godverdomme. M'n trouwe Senseo is overleden. Het water kwam er aan de achterkant uit...doodzonde, dat apparaat heeft de oorlog in Afghanistan overleefd. 6000 km transport terug naar Nederland. Nederlands geleerd, compleet geïntegreerd hier. En dan nu zo eindigen.

Maar goed, de bazin wou graag zo'n apparaat met cupjes, zodat ze allemaal dure koffie met moeilijke naampjes kan maken. Prima. Wij naar de Blokker, goedkoopste apparaat uit de cupjes-afdeling uit het schap getrokken, langs de supermarkt voor Nespresso cupjes...

Is het kutding voor van die grote Dolce Gusto cupjes...van die cupjes die zo groot zijn dat ze bij de bouwmarkt verkocht worden onder de noemer "bouwemmers & speciekuipen". Gelukkig zit er in de doos nog een paar cupjes bijgeleverd als welkomstpakket. Troep.

Iemand interesse in een mooi apparaat? Nauwelijks gebruikt. Alleen morgenochtend nog even, anders kan ik niet naar het werk.

Krups NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo KP100B - antraciet | Blokker
 
Godverdomme. M'n trouwe Senseo is overleden. Het water kwam er aan de achterkant uit...doodzonde, dat apparaat heeft de oorlog in Afghanistan overleefd. 6000 km transport terug naar Nederland. Nederlands geleerd, compleet geïntegreerd hier. En dan nu zo eindigen.

Maar goed, de bazin wou graag zo'n apparaat met cupjes, zodat ze allemaal dure koffie met moeilijke naampjes kan maken. Prima. Wij naar de Blokker, goedkoopste apparaat uit de cupjes-afdeling uit het schap getrokken, langs de supermarkt voor Nespresso cupjes...

Is het kutding voor van die grote Dolce Gusto cupjes...van die cupjes die zo groot zijn dat ze bij de bouwmarkt verkocht worden onder de noemer "bouwemmers & speciekuipen". Gelukkig zit er in de doos nog een paar cupjes bijgeleverd als welkomstpakket. Troep.

Iemand interesse in een mooi apparaat? Nauwelijks gebruikt. Alleen morgenochtend nog even, anders kan ik niet naar het werk.

Krups NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo KP100B - antraciet | Blokker
_O-
 
Sterkte met het verlies Lankh!

En met cupjes is echt wel lekkerder ;)
 
Krups Nespresso: 75,- bij de Makro. na 10 jaar Senseo echt een verademing.

Senseo gaat even in de pauzestand tot 30 april, dan gaat-ie naar Soest als kluskoffiezetapparaat.
 
Ben op zich niet tegen cupjes, maar ik heb nu een voorraadkast vol cupjes en een koffieapparaat dat betreffende cupjes niet slikt. :')

En ik was gehecht aan m'n Senseo. '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan