Assen Formule 1 circuit

Opzouten met die Verstappenhype :X op ons Assen :r
Op Spa is genoeg immers Verstappen is een :+ halve Belg


_O- _O- ,newz flash : het is al jaren komkommercieel *O* *O* (niks meer van "ons" bij :') )
De heilige euro is wat telt :t
 
Laatst bewerkt:
jongens, jongens het circuit was al verziekt dus het kan alleen maar weer beter worden wie verzint er in godsnaam zo'n strubbebocht???!!!!
Juist en een niet meer haakse stekkenwal en geen echte veenslang slingers en de s bocht na start en finish en geen verkanting meer en zo kun je nog even doorgaan ,dus vroeger was niet alles beter maar wel " mooier " :]
 
Juist en een niet meer haakse stekkenwal en geen echte veenslang slingers en de s bocht na start en finish en geen verkanting meer en zo kun je nog even doorgaan ,dus vroeger was niet alles beter maar wel " mooier " :]

Sterker nog , vroeger was het beter en veel mooier. :]
Maar dat was ik zelf ook. :+
 
Er gebeurt nog veeel meer in Assen :Y

Assen gaat verder met TT World:
Assen gaat verder met TT World

Dat er daar zoveel gebeurd is gewoon positief. Echter een shopping mall? Die associatie met het circuit volg ik niet. En als ze het financieel maar goed onderbouwen. Niemand zit te wachten op een 2e Nurburgring fiasco.

Edit: Ik mag hopen dat ze al die andere plannen in een andere BV stoppen. Anders zou het nog wel eens slecht kunnen aflopen met het circuit.
 
Laatst bewerkt:
Plannen voor attractiepark met grootste kartbaan ter wereld bij TT Circuit
Plannen voor attractiepark met grootste kartbaan ter wereld bij TT Circuit

Alles-draait-om-racen-in-het-attractiepark-afbeelding-TT-SpeedWorld.jpg


Toeristische Zone Assen-Zuid rekent op 2,5 miljoen bezoekers
Toeristische Zone Assen-Zuid rekent op 2,5 miljoen bezoekers
Ontwerp-van-het-IJscomplex-TT-World-en-Fashion-Outlet-afbeelding-gemeente-Assen.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan