Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Nou hoef je al niet veel meer te doen, laat je het hier ook nog eens liggen. Kom op TC, dien onze strafpleiter eens van repliek!

waiting.gif
 
Nou hoef je al niet veel meer te doen, laat je het hier ook nog eens liggen. Kom op TC, dien onze strafpleiter eens van repliek!

[afbeelding]

Nou hoef je ook nog niet beledigend te worden, Detox... het is al erg genoeg dat ik in de States steeds op de vraag "What do you do for a living" antwoordde : "I am a nude danser in a gay bar" (*) , dat je me ook nog eens een "strafpleiter" moet noemen ... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... :P



(*) hieraan toevoegend : " Really, I am a lawyer but I didn't dare telling you"...
 
Laatst bewerkt:
Poehh...in een ver verleden wel eens geprobeerd...maar ik had er geen aanleg voor...
Nu oefen ik alleen nog thuis..
Je kent het wel...op je fluitje blazen en naar de keuken zwaaien enzo....

Auw !!!!!

Shit..ze leest mee
 
Wat een stilte op dit topic....

De (meestal bejaarde) lezers van dit topic liggen blijkbaar allemaal in shock na het bekijken van voormelde 4 blote voeten... .

Het is maar een suggestie, hoor, beste mensen....je mag ook rustig in de bedstee blijven liggen....

De keuken is inderdaad voornamelijk bestemd om er lekkere hapjes te bereiden... oef.... :P


:Y
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde nog iets posten met mosselen, maar ik geloof dat ik dan maar eens het goede voorbeeld moet geven voor de verandering. :+
 
We komen eindelijk eens op niveau in dit topic.......

Gaan er nog mensen van hier naar Utreg ???

Wij gaan op de zaterdag. Wel de drukste dag maar de enige mogelijkheid...

Misschien een meet%greet ??
 
Waarschijnlijk gaan wij ook nog even naar de beurs, maar nog geen idee wanneer. Het is even puzzelen tussen de agenda's door. Ik ben toch wel serieus benieuwd naar de 750 en 850GS.
 
Hier wordt het ook de zaterdag, eerste keer.
Ben benieuwd naar de drukte, tot op haden altijd op vrijdag einde dag/avond geweest.
 
Over MEET&GREET gesproken,... 10 februari kwam en ging ...

Heb ik nu gemist welke datum wordt weerhouden voor Harderwijk?


Vannavond ga ik kijken of ik mail antwoord heb van Jan en Joke..
Dan zet ik de datum in dit topic en ga direkt bespreken met vd Valk..

ps
als J&J niet meegaan lijkt het die zaterdag 17 maart te gaan worden Marc...
 
Terug
Bovenaan Onderaan