Post hier je Dynojet-uitdraai

full


Mijne suzuki bandit 1250 van 2009
met k&n luchtfilter, volledige uitlaatlijn arrows en software aanpassing van woolich racing.
Dit zijn volgens mijn tuner achterwiel pk s
 
[afbeelding]

Mijne suzuki bandit 1250 van 2009
met k&n luchtfilter, volledige uitlaatlijn arrows en software aanpassing van woolich racing.
Dit zijn volgens mijn tuner achterwiel pk s

Sow.., die heeft de grafiek van de A/F lijn wel in een erg grote range gezet, zo kun je dus nog niets zien wat dat betreft.
Ook zie ik niet wat de winst is omdat er geen pre-run te zien is ???
 
Laatst bewerkt:
zaterdag kan ik mijn motor ophalen en hoop ik een uitdraai hier te posten :)

ze hadden standaard 180pk gemeten na montage uitlaat 188, (daarna K&N inlegfilter gemonteerd en soort egr systeem verwijderd, zal dus nog iets gewonnen moeten zijn maar dat weet ik zaterdag, filter was nog niet binnen maar ze hebben de bank pas dus wilde graag even spelen)
Geen idee welke bank het is en hoe zij die waardes meten, gok een percentage formule en dan krukas pk's ben benieuwd naar uit eindelijke pk's en NM. :9~ het was al bruut vermogen maar zo evo pijp maakt de motor af *O* 8-)

Mods akra evo full system en K&N inlegfilter + mapping die ktm voorschrijft.

*filmpje van een andere mfer, volgens mij dezelfde merk bank?


The Beast! })
360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ook nog eens kijken, zie ik dat m'n ruim 15 jaar geleden geopende topic nog steeds actueel is.
O-)
Vind ik toch wel héél leuk!
 
Panigale V4 vs 1299 Dyno Results - Ducati Forum

Het verschil tussen de 1299 Panigale en de nieuwe Panigale 1100cc V4
Ik ben een fan van V twins maar die V4 is wel een puik blok.
Met tussensprintjes in dezelfde versnelling zal de V4 wel stukken sneller zijn met zoveel toerenbereik.
Topvermogen scheelt niet zoveel dus ze zullen ongeveer dezelfde top halen in dezelfde versnelling.
Dus stel dat de 1299 in zn 4e @11000tpm 260kmpu haalt zal de V4 dat ook doen met 14000tpm in 4e.
Ga je nu 130kmpu rijden in zn 4 krijg je dit verschil, 1299 @ 5500tpm 80pk vs V4 @ 7000tpm 110pk
Dat scheelt 30 pk bij die versnelling met die snelheid in het voordeel van de V4.
 
Deze is van de racemotor van Kevin Groeneveld.
De nieuwe Yamaha R1M, met 192,5pk aan het achterwiel.
Standaard blok, maar wel goed afgesteld met Woolich spul.
Mooi resultaat.
Kevin werd als 17 jarige kampioen sportcup 1000cc 2017 in de ow vup met een oude standaard Fireblade uit 2007, du de procup en mogelijk direct door naar de supercup om daar de strijd aan te gaan als 17 jarige tegen de oudere en ervarener rijders.
full
 
Deze is van de racemotor van Kevin Groeneveld.
De nieuwe Yamaha R1M, met 192,5pk aan het achterwiel.
Standaard blok, maar wel goed afgesteld met Woolich spul.
Mooi resultaat.
Kevin werd als 17 jarige kampioen sportcup 1000cc 2017 in de ow vup met een oude standaard Fireblade uit 2007, du de procup en mogelijk direct door naar de supercup om daar de strijd aan te gaan als 17 jarige tegen de oudere en ervarener rijders.[afbeelding]

Nice, mooi koppel ook.
ooit weekendje Eifel met zown brommer gedaan, bovenin geen klagen, onderin was een drama. '(
Terugweg op de RSV4 bevestigde m'n ervaring, daarom nu met 4-de V4 bezig, koppelbeest tot en met. :}
 
Origineel max. kopppel onderin, supercharger meer lineair verloop koppel en vermogen
 
Laatst bewerkt:
Nice, mooi koppel ook.
ooit weekendje Eifel met zown brommer gedaan, bovenin geen klagen, onderin was een drama. '(
Terugweg op de RSV4 bevestigde m'n ervaring, daarom nu met 4-de V4 bezig, koppelbeest tot en met. :}


Klopt, maar zo,n ding moet je wel eerst goed afstellen, deze heeft nu een mooi vlak koppel en het vermogen houdt hij mooi vast tot de begrenzer.
 
Honda Hawk GT met Remus demper en K&N pod luchtfilters, liep eerst behoorlijk beroerd.
Laten afstellen bij Ten Kate. :)

9TYjmBk.jpg
 
Hallo en dag Oma. :W

Huidige brommer voor het eerst ff op de bak gehad, gratis mogelijk vandaag bij Motoport Veldhoven waarvoor dank. :}

Blijkt een lekker koppelsterk brommertje maar dat wist ik al, afstellen gaat ook weinig toevoegen dus voorlopig doe ik het er maar mee. Pasgefreubelde Akra demper behoeft iig niet echt correctie van A/F, kan wellicht nog iets winnen qua drankmisbruik, middengebied is lichtelijk rijk.

misc.php



Sfeerplaatje van vandaag:

misc.php


Blij met het brommertje iig, relaxte zithouding en schakelui te rijden, aanrader dus voor de senioren onder ons. })
 
Laatst bewerkt:
Hallo en dag Oma. :W

Huidige brommer voor het eerst ff op de bak gehad, gratis mogelijk vandaag bij Motoport Veldhoven waarvoor dank. :}

Blijkt een lekker koppelsterk brommertje maar dat wist ik al, afstellen gaat ook weinig toevoegen dus voorlopig doe ik het er maar mee. Pasgefreubelde Akra demper behoeft iig niet echt correctie van A/F, kan wellicht nog iets winnen qua drankmisbruik, middengebied is lichtelijk rijk.

[afbeelding]


Sfeerplaatje van vandaag:

[afbeelding]

Blij met het brommertje iig, relaxte zithouding en schakelui te rijden, aanrader dus voor de senioren onder ons. })

Met zo'n fiets zou ik me ook wel senior laten noemen hoor! :9~
 

Sow.., die heeft de grafiek van de A/F lijn wel in een erg grote range gezet, zo kun je dus nog niets zien wat dat betreft.
Ook zie ik niet wat de winst is omdat er geen pre-run te zien is ???
Hoe lees je zo een uitdraai eigenlijk?
sommige zeggen dat de A/F lijn zo strak mogelijk moet lopen zoals in deze uitdraai.
andere zeggen dat zoiets nooit lukt.
nu krijg ik de indruk dat je die lijn op de computer kan manipuleren zodat deze er wel strak uitziet...
ik kan niet volgen :D
 
Waar Paul waarschijnlijk op doelt, is dat the y-as wel erg ruim is genomen, waardoor alles een rechte lijn vormt. De grafiek heeft een bereik van +/- 5 tot 20, terwijl de A/F rond de 14 gehouden wordt. Als je naar die van mij kijkt, is er maar van 10 of 11 tot 15 aangehouden, waardoor schommelingen veel beter zichtbaar zijn:
vuurbladeren-dyno-01.jpg


Verder kan je op dit soort grafieken ook de 'demping' te hoog zetten waardoor er extreme/snelle schommelingen worden weggefiltered.
 
Terug
Bovenaan Onderaan