R6 03 zijspiegels

Sergee

Rookie
23 okt 2017
19
0
Breda
Dag motor forummers!

Omdat mijn zijspiegels van mijn R6 uit 2003 aanslag op het glas hebben en de rechter spiegel niet goed op zijn plek blijft op hoge snelheden, wil ik graag nieuwe spiegels aanschaffen. Kunnen jullie mij vertellen welke spiegels ik nodig heb, en of onderstaande spiegels passen?

Highsider Stuurspiegelset alu M10 Prato
 
Ik kan je wel vertellen dat die niet gaan passen deze zijn voor stuurmontage,jij heb
kuipspiegels nodig,gewoon ff Googlen op Yamaha R6 spiegel dan krijg je er genoeg voorgeschoteld.
 
Ik heb op mijn Fazer R6 spiegels zitten, die hebben namelijk dezelfde bevestiging. Heb ze van eBay gehaald voor 20 euro (weliswaar immitatie). Ze klappen alleen niet zo soepel dicht als de originele spiegels, maar die functie gebruikte ik toch nooit.

Ff zoeken op eBay op R6 mirrors

dowWpoC.png
 
Laatst bewerkt:
Dag motor forummers!

Omdat mijn zijspiegels van mijn R6 uit 2003 aanslag op het glas hebben en de rechter spiegel niet goed op zijn plek blijft op hoge snelheden, wil ik graag nieuwe spiegels aanschaffen. Kunnen jullie mij vertellen welke spiegels ik nodig heb, en of onderstaande spiegels passen?

Highsider Stuurspiegelset alu M10 Prato

Sergee,

Wellicht dat je iets aan deze site hebt: Yamaha YZF R6 2003 5SL RJ05 onderdelen en accessoires , staan zowel gebruikte als nieuwe onderdelen voor de R6 op.
 
Laatst bewerkt:
Die automobilisten hebben het ook altijd over achteruitkijkspiegels. Waar wil je ze anders voor gebruiken..?

1 achteruitkijkspiegel en 2 zijspiegels begreep ik laatst van iemand die het niet leuk vond dat ik achteruitkijkspiegel een belachelijk woord vond.
 
Staan er zat te koop op Ali
En hoe is de pasvorm en hoe is het zicht bij 80 of 120 km/h?

Ik heb een aftermarket spiegel gehad waar je op de snelweg echt helemaal niets aan had. Door de trillingen was dat een dusdanig wazig beeld dat je er nauwelijks iets in zag. De originele spiegel was van een stuk betere kwaliteit, bij alle snelheden scherp zicht.
 
En hoe is de pasvorm en hoe is het zicht bij 80 of 120 km/h?

Ik heb een aftermarket spiegel gehad waar je op de snelweg echt helemaal niets aan had. Door de trillingen was dat een dusdanig wazig beeld dat je er nauwelijks iets in zag. De originele spiegel was van een stuk betere kwaliteit, bij alle snelheden scherp zicht.

Ik heb met mijn spiegels geen last van trillingen, ook niet bij 120+. Pech gevalletje misschien?
 
~Pech gevalletje misschien?

Nee, de imitatiespiegels die bij een bekende groothandel vandaan komen zijn stuk lichter dan de originele FZ750 spiegels. Of misschien moet ik zeggen kwamen/waren want ik heb het over 10-20 jaar geleden. Die spiegels trilden allemaal als de ziekte. In het donker had je niet een stip van een koplamp in de spiegel maar een rondje :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan