Vervangend dashboard radical

squalo

MF veteraan
27 aug 2005
1.048
25
norg
Hallo ben op zoek naar een ander dashboard voor mijn radical (ducati 999) heeft er iemand hier voorbeelden/ ervaringen mee?
360.jpg
 
Ook al gekeken naar de evo2 die is wel heel duur verder nog naar koso maar daar haar je nogal wat verschillen over
 
Ook al gekeken naar de evo2 die is wel heel duur verder nog naar koso maar daar haar je nogal wat verschillen over

je maakt een radical duc en je maakt je zorgen over 300 euro? motogadget is echt de shit op high end streetfighters/radicals. heb zelf de motogadget mini op mijn vriendin haar motor en op mijn eigen heb ik een db03-r, dit is er 1 met gearindicator en shiftlight. dus koso maakt ook prima spul, maar ziet er alleen iets 'goedkoper' uit. maar ook deze zal ongeveer 190 euro kosten en met deze motor zou ik, als ik jou was, wel 100/160 meer uitgeven en dan een motogadget kopen.

deze zou mooi staan tussen de bouten van de kroonplaat.
motogadget_motoscope_pro.jpg
 
999 is met canbus en er zit een sensor in de originele cockpit (volgens mij de luchtmeter).
Niet elk dashboard gaat dus werken...
Wat ik er nog van weet is dat de Falcon dashboards wel werken.
Je hebt twee versie, één die op de RS werd gebruikt (en waarvoor je ook een andere kabelboom nodig had). En de ander werkt met de standaard kabelboom. De laatste heb ik gehad. Ziet er wel tof uit. Maar niet zo spannend qua functies. Wel $$$ als je er een kan vinden.
 
999 is met canbus en er zit een sensor in de originele cockpit (volgens mij de luchtmeter).
Niet elk dashboard gaat dus werken...
Wat ik er nog van weet is dat de Falcon dashboards wel werken.
Je hebt twee versie, één die op de RS werd gebruikt (en waarvoor je ook een andere kabelboom nodig had). En de ander werkt met de standaard kabelboom. De laatste heb ik gehad. Ziet er wel tof uit. Maar niet zo spannend qua functies. Wel $$$ als je er een kan vinden.

heb al eerder motogadget gezien op nieuwere ducs. dus die ik liet zien gaat wel werken, maar die zal idd 350 euro kosten, maar dat is hij dubbel en dwars waard. hij is klein en zal supermooi tegen de kroonplaat vallen tussen de bouten. als ik dit project zou hebben dan ging ik voor de motogadget.
 
Ik kan nergens vinden of hier een luchtsensor inzit voor de 999 (ik ga dus uit van niet)
 
Op
999 is met canbus en er zit een sensor in de originele cockpit (volgens mij de luchtmeter).
Niet elk dashboard gaat dus werken...
Wat ik er nog van weet is dat de Falcon dashboards wel werken.
Je hebt twee versie, één die op de RS werd gebruikt (en waarvoor je ook een andere kabelboom nodig had). En de ander werkt met de standaard kabelboom. De laatste heb ik gehad. Ziet er wel tof uit. Maar niet zo spannend qua functies. Wel $$$ als je er een kan vinden.


Air temperature sensor zit bij de 999 niet in het dashboard
 
Laatst bewerkt:
Hmm...mij was altijd van wel verteld.
Ik heb het even nagezocht.

Luchttemperatuursensor zit in de voorkant (kuipframe)
Maar de luchtdruksensor zit toch echt in het dashboard.

Dat was de reden dat niet alle dashboards werken, en ik toen een Falcon had gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
Hb zelf Translogic en Starlane bevalt goed wel aan de prijs nieuw maar hb allebei tweedehands gekocht dus goed te doen denk aan prijzen vanaf 350 euro
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt er dus ook een motogadget op is deze makkelijk aan te sluiten en werkt alles dan?

Ik ben nog bezig.
Ecu ligt nu bij een bedrijf om de startonderbreker uit te programmeren.
Controle lampjes van het dashboard werken wel.
Nu nog snelheid en toerental...
 
Ik heb al een aantal jaren de mini van motogadget maar werkt perfect. Zeer felle leds zodat je in de zon ook alles kan aflezen en zeer uitgebreid programma.

360.jpg
 
Vandaag de ECU terug gekregen. De motor loopt nu zonder de bestaande km teller en met de motogadget!
Nu verder met alle sensoren aansluiten zoals toeren, olie, en km/h.
full
 
Ben er nog niet helemaal uit maar gaat waarschijnlijk een evo 2 worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan