Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Dankje haha,

Ben er zelf ook heeeeel blij met de keuze's die ik gemaakt heb.
Heb de zijkappen laten spuiten en de middenlijn tot achterstuk zodat het steeds van wit naar zwart overgaat :)
24ys012.jpg
 
Vastgesteld dat de accu overleden is. Opzoek naar vervanging met zoveel mogelijk CCA.
Hij moet nl een 750cc 1-cylinder aanslingeren.
 
Philips Extreme Vision 130% h4 geinstalleerd. Totaal 27 eu) Stuk witter licht, vond de standaard te geel. Nu nog maar even de stadslichtjes aanpassen. Excuses voor wat belabberde fotos, maar verlichting goed op de foto zetten met een mobiel is een redelijke opgave. :P

verpakking Philips Extreme Vision
ape4wg.jpg


Verschil tussen standaard en de nieuwe lampen
2wrdhrn.jpg


Eindresultaat
anbq5y.jpg
 
Km opnemer plaatje in de velg vervangen...nadat t niet de opnemer en kabel kapot bleken te zijn.

Dus ach nu is alles gewoon weer nieuw :+
 
To HEL met die 31 jaar oude OEM leidingen.... :+



hel2.thumb.jpg.9ee098a3584c4ec9a6612791d40956ca.jpg





hel1.thumb.jpg.432ea6cf0c4a612198f0bdec43f20763.jpg





IMAG9743.thumb.jpg.2359447f206c20bcbb0410ffdbd18b05.jpg






IMAG9744.thumb.jpg.06eb21f73f5a6248bb705fe6251b5395.jpg





Super customer service van HEL UK (naast die kortingsactie eind van het jaar :}
De gegevens/maat/vorm van de koppelingsleiding hadden ze nog niet in hun systeem. Mbv mijn set hebben ze die nu wel :]
 
Philips Extreme Vision 130% h4 geinstalleerd. Totaal 27 eu) Stuk witter licht, vond de standaard te geel. Nu nog maar even de stadslichtjes aanpassen. Excuses voor wat belabberde fotos, maar verlichting goed op de foto zetten met een mobiel is een redelijke opgave. :P

verpakking Philips Extreme Vision
[afbeelding]

Verschil tussen standaard en de nieuwe lampen
[afbeelding]

Eindresultaat
[afbeelding]
Wel een verbetering ja, heb je ook echt meer zicht tijdens het rijden in het donker?
Welke stadslichtjes pas je hierbij dan? Ik zag dat dit LED-lampje er bij past. Kan je je originele 5W-lampje zonder problemen voor deze vervangen?
 
Wel een verbetering ja, heb je ook echt meer zicht tijdens het rijden in het donker?
Welke stadslichtjes pas je hierbij dan? Ik zag dat dit LED-lampje er bij past. Kan je je originele 5W-lampje zonder problemen voor deze vervangen?

How fucking much voor die stadslichtjes???? :+


Lang leve Aliexpresss....



Merkte wel dat de LEDs een + en - kant hebben; dus ff 180 graden om als ie het niet doet...

full
 
Hele kermis op het stuur gemonteerd toen ook nog de bezorger even langs kwam met een doos met m'n windscherm :]

Volgende vandaag er op geknutseld:

- Windscherm Zero Gravity Sport-Tour
- Handvatverwarming
- USB oplader op stuur
- Crossbar
- Telefoon houder

Meteen alles op contact gedaan. Valt er ook niks te vergeten.

Zit nu ook meteen mooi uit de wind :]
 
Laatst bewerkt:
Ok, na 31,5 jaar mag ie gaan lekken hoor...

IMAG9762.jpg.335c7acd0b24967bf82bb5043e4c62b7.jpg



IMAG9765.jpg.f6667074183286f7e2ee94cef489abad.jpg


Gelukkig zijn er revisie setjes :-)
 
Laatst bewerkt:
Wat heb je vandaag gedaan ???

Ehh, nou de Supermagna weer opgehaald van de motorzaak, Theo uit Kilder heeft de carbs gesynchroniseerd, de klepjes gesteld en een nieuwe voorband gelegd.
Ik ben redelijk handig, maar om bovenstaande goed te doen laat ik dit door een expert uitvoeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan