The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat even totaal verkeerd met foto's plakken via de foon. Ga na het eten proberen dat goed te krijgen.
Edit: afgekeurd, de koe staat nog open.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar die valt onder de categorie geen reclamefolder of uitgeprint a4 ofzo -O-

Of ben ik daar nou dermate onduidelijk in geweest :?

Het is zon plastic tuinversierding dat mijn vriendin ooit gekocht heeft en onder het motorafdakje heeft gehangen. Hangt er alweer een jaar. Dus is in feiten geen van beiden.

Maar zal dan wel onder de ofzo vallen :P
 
Het is zon plastic tuinversierding dat mijn vriendin ooit gekocht heeft en onder het motorafdakje heeft gehangen. Hangt er alweer een jaar. Dus is in feiten geen van beiden.

Maar zal dan wel onder de ofzo vallen :P

ja ik snap wat je bedoeld. Waar ik meer op doel, is dat je echt op zoek gaat naar een afbeelding in de buitenlucht ipv een kinderboek te openen en daar een afbeelding van een koe bij je motor zet om vervolgens zoiets te plaatsen. Dat bedoel ik met geen reclamefolders, uitgeprinte A4tjes, ofzo.

Dit is goede voorbeelden:

Voorbeeld

voorbeeld 2
 
ja ik snap wat je bedoeld. Waar ik meer op doel, is dat je echt op zoek gaat naar een afbeelding in de buitenlucht ipv een kinderboek te openen en daar een afbeelding van een koe bij je motor zet om vervolgens zoiets te plaatsen. Dat bedoel ik met geen reclamefolders, uitgeprinte A4tjes, ofzo.

Dit is goede voorbeelden:

Voorbeeld

voorbeeld 2

Haha ik snap wat je bedoelt, heb de nieuwe opdracht weg geëdit.
Maar blijf het flauw vinden dat ie afgekeurd is omdat ik de motor niet hoefde te starten. :9
Want had deze niet aan mijn schuur, onder het afdakje gehangen dmv van oogjes maar aan de schutting van iemand 2 blokken verderop met tierips was ie goed geweest.
 
full
 
Een broodjeszaak ... had ik niet meteen verwacht. Eerder in de straat een kaaswinkel, daar had ik gehoopt eentje te vinden, maar niets. Was nochttans speciaal voor die kaaswinkel deze straat in gereden. Gelukkig maar *D

Je motor bij een fabriek van zuivel producten
Voorbeeldje ...
Geen boerderij of zo, maar echt een fabriek dus.
 
Campina kennen wij hier ook. :t

Edit: FrieslandCampina? Ben jij nu helemaal naar het noorden gereden :?

hahaha Dat zou wat zijn niet ? _O-

Ik heb wel mijn gekke momenten om ver om te rijden, maar dit zou wel erg te gek zijn :+

Gewoon een vestiging van FrieslandCampina in rotterdam ;)
 
Je motor bij een bier brouwerij
Geen wijn brouwerij dus, en niet te verwarren met een bier (dranken) handel.

En uitgerekend vandaag moet ik "snel" naar huis en kan dus niet binnendoor...
(kom normaal binnendoor langs de Bavaria van werk naar huis)
 
Daar is ook een topic voor..

klikkerdeklik

Wel nogal out-dated, je foto's mogen nu geloof ik max 2MB zijn..

Oh! Thanks! Die was ik nog niet tegen gekomen...

Ondertussen ben ik thuis, dus heb ik een laptop bij de hand, dus voor nu kan ik ze zo uploaden!

full

full


Oudste brouwerij van Delft schijnbaar!

Indien goed... Je motor bij een boot-terras
Of hoe je dat dan ook noemt... Zo'n café met terras op een boot, of alléén het terras op de boot en het café in een pand er tegenover, maakt niet uit...
Wij blijven een beetje in het bier-thema...
Hij hoeft niet open te zijn (want... koud enzo0
 
Oh! Thanks! Die was ik nog niet tegen gekomen...

Ondertussen ben ik thuis, dus heb ik een laptop bij de hand, dus voor nu kan ik ze zo uploaden!

[afbeelding]
[afbeelding]

Oudste brouwerij van Delft schijnbaar!

Indien goed... Je motor bij een boot-terras
Of hoe je dat dan ook noemt... Zo'n café met terras op een boot, of alléén het terras op de boot en het café in een pand er tegenover, maakt niet uit...
Wij blijven een beetje in het bier-thema...
Hij hoeft niet open te zijn (want... koud enzo0
Als ik het me goed voorheb is dit je eerste foto in dit topic?

Hij is alvast GOED! :t

Wel op letten dat de motor er volledig opstaat, bij een first picture zijn we doorgaans wel milder, maar zelfs als het niet je eerste foto was, was die voor mij goed, aangezien hij er achteraan toch nog tot en met de achteras op staat :t

Btw: ik safe ze altijd in een op mijn MF profiel aangemaakt mapje, gaat zo goed als even snel als een externe site, en de foto's verdwijnen nooit uit het topic ;)
 
Als ik het me goed voorheb is dit je eerste foto in dit topic?
Dat klopt! Eerste keer dat ik een opdracht zie waar ik wat mee kan en die nog niet voldaan is.

Hij is alvast GOED! :t
Yay!

Wel op letten dat de motor er volledig opstaat, bij een first picture zijn we doorgaans wel milder, maar zelfs als het niet je eerste foto was, was die voor mij goed, aangezien hij er achteraan toch nog tot en met de achteras op staat :t
Goed om te weten! Ik had niet eens door dat ik een stuk van mijn wiel eraf gesneden had. Maar wees gerust, ik heb echt een hele wiel achter!

Btw: ik safe ze altijd in een op mijn MF profiel aangemaakt mapje, gaat zo goed als even snel als een externe site, en de foto's verdwijnen nooit uit het topic ;)

In de kou ben ik niet heel erg in alle details gaan kijken op mijn telefoon. Om mijn oude kon ik nooit met die "Browse" knopjes van websites de bestanden die op mijn telefoon waren toevoegen. Maar blijkbaar nu wel...
Mapje is ondertussen aangemaakt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan