MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is een alternatief maar dat kost geld.

Heb je er geen probleem met het commentaar? Prima.
Heb je wel een probleem met het commentaar? MotoGP abonnement, ook prima.

Einde gezeur.
 
Maar gewoon structureel accent gebruiken vind ik iets voor de streek omroep

Ik las vanochtend een artikel over de vermeende "kloof" tussen provincie en randstad. Kom je toevallig uit de driehoek Rotterdam/Utrecht/Amsterdam? :+

Correct Nederlands (grammatica en woordenschat) vind ik belangrijker dan het accent dat er aan vast hangt. Maakt me niet uit hoe boers je klinkt, als je maar "sneller dan" ipv "sneller als" zegt. B|

(En eerlijk is eerlijk: we zitten nu diep in off-season, dus ik post dit vooral om maar iets te posten. Er valt verder weinig motorsport te bespreken hier. :+)
 
Ik geloof het meteen ! Maar een stukje spreekvaardigheid / beheersing van de taal vind ik de basis.
Maar gewoon structureel accent gebruiken vind ik iets voor de streek omroep

Ja laten we het nog eens over taalvaardigheid gaan hebben. Gelukkig beheerst een ieder hier dat prima :X
 
Laatst bewerkt:
Ik kom zelf uit het Gooi en woon nu in Flevoland. Randstad dus... Maar wat kan mij dat dialect nu schelen van de commentatoren? :? Het is nu eenmaal zo dat de motorsport meer leeft buiten de randstad, dus het lijkt mij dan ook niet heel verwonderlijk dat de experts en oud-rijders ook buiten de randstad geboren zijn.

Big deal. Ik vind de coverage van Eurosprt altijd nog minder dan MotoGP, maar inmiddels prima genoeg om ervoor te zorgen dat ik m'n MotoGP abo op heb gezegd na 5 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom zelf uit het Gooi en woon nu in Flevoland. Randstad dus... Maar wat kan mij dat dialect nu schelen van de commentatoren? :? Het is nu eenmaal zo dat de motorsport meer leeft buiten de randstad, dus het lijkt mij dan ook niet heel verwonderlijk dat de experts en oud-rijders ook buiten de randstad geboren zijn.

Big deal. Ik vind de coverage van Eurosprt altijd nog minder dan MotoGP, maar inmiddels prima genoeg om ervoor te zorgen dat ik m'n MotoGP abo op heb gezegd na 5 jaar.

:t
 
Ik las vanochtend een artikel over de vermeende "kloof" tussen provincie en randstad. Kom je toevallig uit de driehoek Rotterdam/Utrecht/Amsterdam? :+

Correct Nederlands (grammatica en woordenschat) vind ik belangrijker dan het accent dat er aan vast hangt. Maakt me niet uit hoe boers je klinkt, als je maar "sneller dan" ipv "sneller als" zegt. B|

(En eerlijk is eerlijk: we zitten nu diep in off-season, dus ik post dit vooral om maar iets te posten. Er valt verder weinig motorsport te bespreken hier. :+)


Nee juist uit Drenthe ;) Die provincie waar een ieder op tv standaard ondertitels krijgt , weet je wel ?! :P
Ik heb het misschien als accent benoemd maar ik weet niet of dat ook zo is ?! Vd Valk en Bos heb ik weinig moeite mee.. Vd goorbergh stoort ons gewoon heel erg door zijn eigeluks en verders en demosedietsie en Jennnonniieee ( waar die er eerder nog Janooooonee van maakte , dus blijkbaar probeert ie wel te veranderen ? )


@ Greenricky : zie de tekst hierboven, misschien heb ik het verkeerd benoemd als accent ?!
 
In ieder geval geen Samantha meer bij Eurosport, ik ga haar niet missen, ik vind dat ze weinig affiniteit heeft met de sport, en dat kon je in de eerste 2 seizoenen heel goed merken, 2017 was wel een stuk beter, maar al met al hoop ik dat er een vervang(st)er terugkomt die echt wat met de sport heeft.

Voor Herve zal dit een enorme teleurstelling zijn denk ik 8-)
 
Ik vind het wel jammer en hoop dat er überhaupt een vervanger komt idd.

DV8SnbuW0AUicvS.jpg:large
 
Wat mij betreft gewoon een persoon met kennis van zaken en die wel door gaat vragen, vind ik 2 grotere pluspunten dan die van haar :P
 
In ieder geval geen Samantha meer bij Eurosport, ik ga haar niet missen, ik vind dat ze weinig affiniteit heeft met de sport, en dat kon je in de eerste 2 seizoenen heel goed merken, 2017 was wel een stuk beter, maar al met al hoop ik dat er een vervang(st)er terugkomt die echt wat met de sport heeft.

Voor Herve zal dit een enorme teleurstelling zijn denk ik 8-)

Die heeft Bo aangetrokken zodat Sammie wat vaker in de pitbox zou komen _O-
 
Liever niemand terug,dat pitlane gelul hoeft voor mij niet
Sommige interviews lette ik ook niet op. _O-
Check die foto bij Livio Loi.
Dat (geheel in de motorsport geest :+ ) gedeelte rechts heb ik toen gemist. :$
 
Laatst bewerkt:
Zo.
Ik herken haar niet eens zonder kleren.

Veel beter als je het mij vraagt.

Jammer dat ze er niet meer bij is dit jaar. Ik vond dat wel wat. Een leuke dame ipv nog een kerel.
 
Laatst bewerkt:
Figuur is ook niets mis mee maar als het daar om draait zijn er wel andere baantje voor dr ;)

Euhhh ben er bang voor. Voor de oplettende kijker: Gridgirls worden afgeschaft. Dus dan kun je beter bij Eurosport blijven werken.
 
In ieder geval geen Samantha meer bij Eurosport, ik ga haar niet missen, ik vind dat ze weinig affiniteit heeft met de sport, en dat kon je in de eerste 2 seizoenen heel goed merken, 2017 was wel een stuk beter, maar al met al hoop ik dat er een vervang(st)er terugkomt die echt wat met de sport heeft.

Voor Herve zal dit een enorme teleurstelling zijn denk ik 8-)

Jammer! Ik ga haar wel missen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan