Nieuw in de motorwereld

Lieke1991

MF'er
14 feb 2018
69
0
Tilburg
Hoi allemaal,

Ik ben Lieke en op een paar dagen na 27 jaar oud. Sinds oktober afgelopen jaar ben ik in het trotse bezit van een A-tje op mijn rijbewijs. Mijn vriend heeft me een aantal jaar geleden besmet met het motorvirus. (Van: 'nee, ik durf écht niet achterop' naar 'okay, één keer dan, maar als ik het niet leuk vind breng je me weer naar huis' naar 'verrek, dit wil ik óók!') Het halen van het rijbewijs heeft me bloed, zweet en tranen gekost; de langzame oefeningen kreeg ik moeilijk onder de knie. Uiteindelijk heb ik na een jaar lessen mijn ABV gehaald met inderdaad een mislukte wegrijden uit het parkeervak. AVD was sneller geregeld: twee maanden en een motor in de schuur verder had ik 't roze pasje te pakken.

Mijn motor, een Yamaha FZ6 uit 2009, is helaas nog niet al te veel uit de schuur gekomen gezien de winter die volgde. Nu de lente voor de deur staat begint het echt te kriebelen. Aankomende week gaat de motor weg voor een nieuw voorbandje en het vervangen van de keerringen en dan ben ik er klaar voor!
 
:W Lieke
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Dankjewel allemaal :)

Ik zie 't bericht over het icoon nu pas... Net nadat ik een uur afwisselend heb zitten schelden op mijn computer en met photoshop in de weer ben geweest om het plaatje op goed formaat te krijgen :') Maar het is inmiddels gelukt dus :)
 
Klopt het dat er twee verschillende versies van het forum zijn?
Ik kom deze versie tegen als ik nog niet ingelogd ben, mooi en overzichtelijk:
MF1.jpg

Eenmaal ingelogd kom ik op een wat rommeliger en minder overzichtelijk forum:
MF2.jpg
 
Misschien kan ik beter maar eerst even door de instellingen bladeren voordat ik nog eens blonde vragen stel... Ik heb gevonden hoe ik 't kan veranderen, nu staat ie ook ingelogd in de overzichtelijke versie :)
 
Haha herkenbaar _O-

Ik had al een hele tijd anoniem allerlei topics zitten lezen en toen ik uiteindelijk zelf een account had aangemaakt en ingelogd was dacht ik:
"Nu ziet het er allemaal veel minder mooi uit '( "

Maar was gelukkig zo opgelost ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan