29 Juni t/m 1 Juli 2018: Toerrit Heimbach (Eifel)

Wat een vooruitzicht om daar weer lekker te toeren
4kz85s.jpg

En dan aan het einde van de dag
35lztd0.jpg

Duurt nog veel te lang
 
Daarom vraag ik het maar ff anders weet ik het wel weer: ik eindig bij de verkeerde biertent ontmoet verkeerde vrienden en voor je het weet gaat er nog veel meer verkeerd... :+

Wel zo veilig zo'n motorforum O-)
 
Mensen met een MultiStradaal complex ga ik niet mee op stap, die kunnen zomaar ledematen verliezen. :+

Mogelijk dat wij ook zaterdag naar de beurs komen. Wij hebben het er hier eigenlijk nog niet zo over gehad.
 
Hier nog twee aanmeldingen voor het weekend eind juni!

Tjeezz en DFS (Wouter en Samantha, resp. op Yamaha Xt660z tenere en Yamaha Fazer600)

Graag 2-persoonskamer svp!
 
Hier nog twee aanmeldingen voor het weekend eind juni!

Tjeezz en DFS (Wouter en Samantha, resp. op Yamaha Xt660z tenere en Yamaha Fazer600)

Graag 2-persoonskamer svp!

Leuk!!!

Hopelijk kunnen jullie 21 april ook meerijden met de "opwarm tocht", dan komen wij elkaar al vast tegen.

Je heb een pbtje aangaande de kamer.
 
Ik moet eerlijk bekennen: het gaat wel slecht met dit topic dit jaar...
Kwam voor de eerste keer zelfs Oma tegen... -O- -O- -O-

Maakt allemaal niet uit, we zitten bijna, vol. ~(niet dat, dat een vereiste is...)~
Als we maar een geweldig weekend hebben.


Heb de administratie weer bijgewerkt.

Op dit moment nog beschikbaar:

1 2-persoons kamer douche & toilet gemeenschappelijk
1 1-persoons kamer douche & toilet gemeenschappelijk

Dus er is nog beperkt plek....
 
Damen und Herren, ik zou graag ook meegaan. Kan ik de 1-persoonskamer claimen? Ik moet mijn dienstindeler nog wel lief aankijken want ik heb eigenlijk zaterdag en zondag dienst maar ik denk ( hoop) dat dat wel goed komt. Ik snap de boeken = betalen clausule, trouwens, hoor! 😎. Hoe werkt het aanbetalen-verhaal trouwens, of moet ik eerst het topic maar even lezen? Deze posting komt wat overhaast tot stand omdat DetoX mijn luchtpijp aan het dichtknijpen is totdat ik heb ingeschreven.... 😇
 
@Kaiser, nu wordt ik nieuwsgierig. ..Kaiser was de nickname van Willem G in en ook na de Starfighter tijd. Wil je een tipje van de sluier oplichten? Ik heb zelf bijna 2000 uur op de 104. Nickname : doc
 
Erich, du arsch....... Leuk dat je instemde, of beter gezegd, dat je doorsloeg.

@ Popo; Hij noemt zijn brommert "der Kaiser", omdat "Hitler" of "Mein Führer" maatschappelijk nog steeds niet helemaal aanvaard is. :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan