MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een rondrit in Marokko zie ik best zitten.

Je kan eindeloos offroad rijden en wat ik begrepen heb zijn de mensen zeer vriendelijk en gastvrij. Noppen onder de twin en gaan. :t
Wanneer gaan we??
 
Klinkt goed maniac. Ride now, work later...

Ik heb afgelopen jaar eigenlijk weer teveel gewerkt. Ga ik dit jaar anders doen. Vaker op vakantie. :Y

Ben ook al weer verkeerd begonnen dit jaar... vorige week 46 uur en vandaag ga ik echt proberen pauze te houden. Wat een baggerzooi op het moment.

Maareh.... ik ben wel goed bezig (al zeg ik het zelf).
Inmiddels mooi onder de 70 kilo (ik was 77 kilo) en terug in maatje 38/40.
Going strong... nu nog meer definitie (in schouders, armen en benen en die onderkant van de buik nog iets strakker) en ik ben ready voor superfit 50! Gaat best lekker zo. :P
 
ff de oude twin met de nieuwe vergelijken in Marokko. Is er al een beem me to marokko incl motor?
 
er is elk jaar wel een donor week, waar je weer reclame op tv en internet krijgt van bners die vragen aan elkaar of ze al donor zijn...

Niets van meegekregen de afgelopen jaren :/ Misschien moeten ze het hele jaar door wat meer doen kwa campagne.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed maniac. Ride now, work later...

Ik heb afgelopen jaar eigenlijk weer teveel gewerkt. Ga ik dit jaar anders doen. Vaker op vakantie. :Y
:t goed idee met 160+ overuren ik eigenlijk ook en heb er dit jaar ook alweer 20 gehad :X neem wel vrij met mooi weer
 
Ik schrijf ze wel. Elk jaar dik 500 uur :Y


Weet nog niet in welke eeuw ik ze op kan nemen :N
 
Ik kan niet wachten tot de dag dat ik de zon weer voel prikken.

17834910_1499049966774483_6615890254054865229_o.jpg
 
dan maak je ze toch niet :/ zeg je na 40 prettig weekend

Sommige werkgevers gaan daar wat van vinden... ;)

Zit ook elk jaar met een overschot, niet eens overuren want die laat ik uitbetalen, al blijft er dan niets van over. Kom niet eens door m'n normale verlofuren heen. Paar jaar terug had ik meer dan 500 verlofuren opgebouwd. Had ik gewoon 3 maanden vakantie kunnen nemen. :P
 
Sommige werkgevers gaan daar wat van vinden... ;)

Zit ook elk jaar met een overschot, niet eens overuren want die laat ik uitbetalen, al blijft er dan niets van over. Kom niet eens door m'n normale verlofuren heen. Paar jaar terug had ik meer dan 500 verlofuren opgebouwd. Had ik gewoon 3 maanden vakantie kunnen nemen. :P
Daar kunnen ze wat van vinden maar op als op papier staat dat je er maar 40 werkt.... en ze geen overuren betalen dan houd het ergens op.
ik werk over en je betaald me of ik stop na 40 uur
overuren uitbetalen moeten ze tegenwoordig ook wettelijke vakantiedagen/uren bijgeven sinds 1 januari 2018 ook een leuke :+
maak eerst wettelijke verlof op dan pas overuren want die verlopen sneller O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg mn over uren niet betaald maar krijg er zoveel anders voor terug, regelmatig n gezellige avond met t hele bedrijf oid. Ik klaag niet :)
En het gemak, als ik volgende week vrij wil dan is dat vaak prima mogelijk.

Maar te veel werken, neuh lekker 4 dagen per week aanrommelen. Uit nood geboren luxe peard
 
Schaatsen kost weer veel te veel tijd :')

Werktijd wel te verstaan :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan