KTM SuperDuke 990 Deel 14

Thanks all voor de reacties *O*
Nu nog even een tijdmachine om het weer een maandje op te schuiven(of 2) zodat we weer kunnen :] :] :]

Kon dat maar :Y

Kijk al volop naar mijn app, die gaat 2wkn vooruit, maar voorlopig ist nog veeeel te koud, dus staat ie nog lekker onder een lap-ie in een verwarmde opslag.
 
Dan heb ik deze nog in de aanbieding voor 40 euro.
full

full


Ook heb ik nog een oranje kappen set op zolder liggen behalve de onderkuip die is kapot en ligt al een tijdje op de stort :+
 
Ik vermoed dat het deze zijn:
KTM Superduke 990 valblokken
€ 100,00
http://link.marktplaats.nl/m1254289...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons
Ja maar mogen voor weinig weg hoor. Vind ze in de categorie valblok niet eens heel lelijk.
Ben zelf ruim 1,90m dus voor ik omval gebeurt er niet zoveel ;-)
Zelf heb ik ze liever niet op de motor, al paar keer gezien dat die dingen je hele frame krom trekken.
Liever kapschade dan een kapot frame :X Maar dit is natuurlijk anti-verkooppraat :+
 
Laatst bewerkt:
Omdat het rijden nu toch niet wat word maar een paar foto's gemaakt.
Van de week maar eens beginnen met (goed) schoonmaken van het blok en de uitlaat :)

39417560245_33c395b475_k.jpg

26443082208_954a769e69_k.jpg
 
Mooie motor en je hebt de witte velgstickers er al afgehaald? Goeie keus 👌
Het zat er zo schots en scheef op waardoor ik het eigenlijk niet kon laten zitten. Vorige week wielen er uit gehad en helemaal gepoetst, maakt een onwijs verschil. Nu de rest nog :P
 
Ik heb er een van Rizoma, ziet er fraai uit en blijft goed zitten. Qua montage geen idee, zat er al op toen ik de motor kocht.

Edit:
i4pfza.jpg


Zit nog te twijfelen... heb je een merk wat garant staat voor plug and play? Wil misschien toch ‘n andere op...
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het meevallen, lang zo erg niet als de originele taartschep. SD en akra’s matcht niet altijd even lekker, in een aantal gevallen past KP niet tussen de dempers waardoor je daarvoor een oplossing moet zoeken (hoekjes van KP af knippen bv) en moeten de knippers er ook nog op dan miss. dmv beugeltjes of iets dergelijks. Kun je KPH niet wat verder omhoog buigen? dan lijkt het al veel beter😀
 
Ik heb voor 15 eus een KTPH van aliexpress. Past super! Ook meerdere scharnier punten, dus je kan je KTP dusdanig plaatsen dat ie mooi aansluit onder of naast de akras.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan