Goede GPS Tracker

Suzuki_Me

Rookie
14 feb 2018
2
0
Rotterdam
Heeey, ik ben op zoek naar een goede gps tracker. Geen dingetje van 50 euro uit China ofzo, maar gewoon een goed werkend systeem. Iemand ideeën of ervaringen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een dingetje uit china voor 13 euro, en die doet het perfect! 5 euro kaartje van KPN erin en gaan. Is nog op de 5 meter nauwkeuring ook.

Succes met het zoeken van een dure ;)
 
Heeey, ik ben op zoek naar een goede gps tracker. Geen dingetje van 50 euro uit China ofzo, maar gewoon een goed werkend systeem. Iemand ideeën of ervaringen?

Je kan natuurlijk een "goede" GPS tracker kopen voor ruim 100 euro.

*Niet wetende dat de meeste winkels welke "goede" trackers verkopen ook gewoon de zooi van Ali afhalen en het vervolgens hier goed doorverkopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik mijzelf afvraag is of ik mijn gestolen motor wel terug zou willen.

Ik weet natuurlijk niet waar jullie mee rijden en dit zal uiteraard per model verschillen.

Echter nadat ze die van mij geprobeerd hebben te stelen en daarbij zoveel schade hebben gemaakt heb ik zo'n ding liever niet terug. Al wordt het allemaal vervangen en zie je er niets meer van het zit tussen de oren.

Het kan natuurlijk wel zo zijn dat wanneer die echt weg is en je de dagwaarde terug krijgt dat het moeilijker kan zijn een vergelijkbaar exemplaar te kopen zonder dat je toe moet leggen.
 
Laatst bewerkt:
Thanks Lompje! Heb zelf geen goede ervaring met systemen uit china vandaar ;-)

Ik heb voor 80% ook geen goede ervaringen met chinese prul, maar dit is echt een goed ding.

mini cheap motorcycle car vehicle gsm alarm gprs auto gps tracker scooter track tracking locator listeners st 901 a8 gt06-in GPS Trackers from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group

Zit zelfs een android / ios app bij om je voertuig live te tracken. Daarnaast, als je het nummer belt van de prepaid kaart die erin zit, krijg je een smsje met een google maps positie waar de tracker is.
 
als je mijn een prive berichtje doet. mijn beste kameraad heeft een eigen bedrijf in ICT en GPS trackers!

kan je altijd voorzien van informatie
 
Dude, je wilt gewoon die site in je openingspost spammen :/

Heel 'toevallig' woont ie wel in de buurt daar. O-)
Ik ben benieuwd welke systemen de topicstarter dan al uit China heeft aangeschaft en als slecht heeft ervaren.
 
Laatst bewerkt:
Je oude mobiel met een prepay kaartje en autolaad snoer heb je ook altijd een telefoon bij je.
Een mobiel kunnen ze toch ook traceren?
 
Trackjack - Radar

Er zijn zat goede chinese tracking dingen.

ik ga er ook een paar aanschaffen. In de bedrijfsauto zit ook zoiets, en toch wel handig en fijn.

Het zal me trouwens niks verbazen als de track jack gewoon ook in china is gemaakt, en dan x10 hier verkocht wordt wordt, met 'europe' in de naam
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel 'toevallig' woont ie wel in de buurt daar. O-)
Ik ben benieuwd welke systemen de topicstarter dan al uit China heeft aangeschaft en als slecht heeft ervaren.

Precies, en waarom. Dr is zoveel te koop in China en het komt allemaal redelijk op hetzelfde neer.

Bovendien is de kans heeeeeeel groot dat die apparaten die ie in zn openingspost ook in China geproduceerd worden.

Ook genoeg info en klachten te vinden over het apparaatje waar ie nu zogenaamd informatie over zoekt. Gewoon linkdumpen, naar mijn idee.
 
Laatst bewerkt:
Precies, en waarom. Dr is zoveel te koop in China en het komt allemaal redelijk op hetzelfde neer.

Bovendien is de kans heeeeeeel groot dat die apparaten die ie in zn openingspost ook in China geproduceerd worden.

Ook genoeg info en klachten te vinden over het apparaatje waar ie nu zogenaamd informatie over zoekt. Gewoon linkdumpen, naar mijn idee.
Je hebt gelijk.

Wendy van Track Spam kwam hier enkel om hun product te promoten.

Account is nu dicht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In de polder misschien maar in bewoond gebied niet :)
Ik plaats een link naar uitleg over plaatsbepaling via GSM:

Plaatsbepaling via GSM

In de daarbij geplaatste kaart van Tilburg wordt schijnnauwkeurigheid gewekt. Hoe? Netmonitor schat de afstand tot een mast in stappen van 500 m. Als stap 2 (1000 m) aangeduid wordt spreken we feitelijk over 501 - 999 m, dus een band van 500 m rondom de mast. Waar deze banden van verschillende masten elkaar overlappen bestaat dus ook een zone van iets minder dan 500 m waar het toestel zich bevind.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou wel een kastje willen hebben voor live tracking , alleen voor weekenden weg en vakantie.
Dan kunnen de thuisblijvers kijken waar we zitten.
Verder staat mijn motor op slot in de schuur.
 
Ik plaats een link naar uitleg over plaatsbepaling via GSM:

Plaatsbepaling via GSM

In de daarbij geplaatste kaart van Tilburg wordt schijnnauwkeurigheid gewekt. Hoe? Netmonitor schat de afstand tot een mast in stappen van 500 m. Als stap 2 (1000 m) aangeduid wordt spreken we feitelijk over 501 - 999 m, dus een band van 500 m rondom de mast. Waar deze banden van verschillende masten elkaar overlappen bestaat dus ook een zone van iets minder dan 500 m waar het toestel zich bevind.
Dat is dan wel informatie van 13 jaar geleden, zal nu wel beter zijn, maar nog lang niet zo goed als GPS.
 
Terug
Bovenaan Onderaan