Kawasaki versys 650 deel 4

Ojah nog een vraag, hoe lang gaat de ketting ongeveer mee voor de versys?

Heb mijn oog op deze set laten vallen zodra hij toe is aan vervanging:

Enuma kettingset MVXZ2 In geselecteerde kleuren kopen | Louis motor & vrije tijd

Is dat wat? Lijkt me sterker dan de standaard kettingen die de dealer er omheen gooit.

een max. 17 keer langere levensduur in vergelijking met standaardkettingen.

Zo dan, dat is dan gelijk je laatste ketting op deze fiets.
Normaal 25.000 - 30.000km is dan 425.000 - 510.000km met deze ketting..
 
Aansluitende vraag : men leest op dit topic her en der dat de originele ketting van een Versys 650 (te) vlug verslijt....

De mijne is nog splinternieuw en ik heb terzake dus nog geen ervaring... maar zou het dan niet verstandig zijn om een aantoonbaar dikkere/stevigere kettingset te kopen ?

Voldoet die van LOUIS.DE hieraan ?