Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ivm mogelijke overstap naar een nieuwe werkgever zoek ik een betrouwbare motor voor woonwerk-verkeer. Graag een toermachine waar je 's winters ook beschut op zit. Hij zal ook gebruikt worden in de pekel dus uiterlijke staat is van minder belang. Bij voorkeur een jap.

Weet iemand nog wat te staan voor niet al te veel geld?

Alvast gefeliciteerd.
Kijk eens naar een Yamaha xj900.
Cardan, zat power, onverwoestbaar blok.
De oude modellen zijn soms niet zo mooi meer en daardoor redelijk voordelig.
 
Daar heb ik er al eentje van staan. Erger me dood aan dat ding. Alles moet los om een beetje te kunnen sleutelen.


Alvast gefeliciteerd.
Kijk eens naar een Yamaha xj900.
Cardan, zat power, onverwoestbaar blok.
De oude modellen zijn soms niet zo mooi meer en daardoor redelijk voordelig.
Die staat op de lijst ja.

Morgen proefrijden op een FJR. Eens kijken of het wat is.
 
Daar heb ik er al eentje van staan. Erger me dood aan dat ding. Alles moet los om een beetje te kunnen sleutelen.Die staat op de lijst ja.

Morgen proefrijden op een FJR. Eens kijken of het wat is.
FJR is een goeie motor :Y :Y
Mijn vader is er trouwe fan van.
 
Of zo 1, alleen deze is voor mij
full
 
Liever geen ketting.

Ga voor een Yamaha xj900 (S) Diversion, cardan, mogelijkheid voor koffers, lekker spotgoedkoop rijden. Onderhoud kun jij héél goed zelf doen. En rijdt perfect. (Sloop)onderdelen zijn er in overvloed.
Succes.
 
Deze week kijken naar een ST1100 en een Guzzi California (yolo). Dan toch maar eens een beslissing nemen...
 
Ook wel een fraaie motor tov de gedrochten die tegenwoordig uitbrengen.....op bijv. Z900 na dan...

Ook wel 'mini-max' genoemd, model eigenlijk bedoeld voor de Noord-Amerikaanse markt.



Deze week kijken naar een ST1100 en een Guzzi California (yolo). Dan toch maar eens een beslissing nemen...

Tractortechniek voor de sleutelaar :Y


VX 800 heeft ie ;)

Radian heeft ketting, tenminste mijn ex wel :Y

[afbeelding]


heb zo'n ding gehad als les motor ,, maar het is een erg compacte motor , Arnoud is ook lang denk los van de ketting met een scottoiler is dat nadeel over maar blijft een klein formaat motor


Des Guzzikings dus O-)

Was een erg fijn motortje trouwens! 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan