Triumph Street Triple topic deel 24

Heeft er iemand een voorste kettingwiel afdekking over? Ik zoek er nog 1


inmiddels gevonden
 
Laatst bewerkt:
Hallo
ik meld me hier even met mijn allermooiste motor. Mijn street triple. Ik heb echt leren sturen op mijn Duke 390. Wat een geweldige stuurfiets is dat. We hebben veel Ardeche en Cevennen gereden. Daar heb ik echt leren sturen. Mijn vriend rijd op zo`n ouwe fireblade . Omdat ik net iets te kort kwam op de rechte stukken ben ik wat verder gaan kijken en heb uiteindelijk voor deze gekozen. Ik hoop dat het voorjaar snel komt.
Oh ja die gladde pirellis hebben we na de eerste slip partij vorige week maar direct vervangen voor bridgestone 21.
Dit weekend al lekker rijden , wordt mooi weer !
Groetjes
Mariska
i-BrK6tRW-X2.jpg
i-t738BhL-X2.jpg
i-WBps5pN-X2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met d'aankoop! En hey, S21's heb ik er ook onder nu :) Die standaardbanden hebben inderdaad wat mooier weer nodig (en vinden tripjes naar Zuid-Duitsland een mooie kans om vierkant te worden) maar dan zijn ze gelijk ook wel lekker plakkerig.




Ik heb trouwens deze ont-taartschepper liggen:

2017 2018 Triumph Street Triple 765 RS / S / R Tail Tidy / Fender Eliminator | eBay

Goedkoopste die ik kon vinden, maar lijkt wel een degelijk stukje staal te zijn :)

Monteren gaat nog even duren, wil niet de kans lopen dat ik iets verpruts en vervolgens m'n noodgedwongen m'n CBR mee moet nemen naar Barcelona :+
 
Laatst bewerkt:
Voila ik kom terug in dit topic om toch iedereen te bedanken!

Probleem is gevonden en was een geplette draad!


Eindelijk weer rijden!
full
 
Gefeliciteerd met d'aankoop! En hey, S21's heb ik er ook onder nu :) Die standaardbanden hebben inderdaad wat mooier weer nodig (en vinden tripjes naar Zuid-Duitsland een mooie kans om vierkant te worden) maar dan zijn ze gelijk ook wel lekker plakkerig.




Ik heb trouwens deze ont-taartschepper liggen:

2017 2018 Triumph Street Triple 765 RS / S / R Tail Tidy / Fender Eliminator | eBay

Goedkoopste die ik kon vinden, maar lijkt wel een degelijk stukje staal te zijn :)

Monteren gaat nog even duren, wil niet de kans lopen dat ik iets verpruts en vervolgens m'n noodgedwongen m'n CBR mee moet nemen naar Barcelona :+



Keurig prijsje :) zo iets zoek ik ook nog voor mijn 2009 R
 
Heeft iemand toevallig een ander linkje naar het werkplaatshandboek van 2007 - 2012? Die uit de openingspost lijkt het niet te doen.
 
Op de beurs toch maar een tom tom rider aangeschaft . Er zit een standaard RAMMount bij en ben nog even aan het stoeien met de locatie. Waar hebben jullie de tomtom zitten op Street ? (R Model 2008)
verder iemand tips voor het aansluiten van de elektra ? thanks
 
Op t stuur :P

en ik heb m aangesloten op de kentekenplaatverlichtign, want die heb ik niet.
 
Op de beurs toch maar een tom tom rider aangeschaft . Er zit een standaard RAMMount bij en ben nog even aan het stoeien met de locatie. Waar hebben jullie de tomtom zitten op Street ? (R Model 2008)
verder iemand tips voor het aansluiten van de elektra ? thanks


Ik heb mijn navigatie aangesloten op de draad van het stadslicht in de koplamp lekker kortbij je stuur en gezekerd via je stadslichten even de draad erbij aansluiten via een scotch blokje of even er aan vast solderen en netjes een isolatietape er rond (isoleren).
Ik rij er nu al 6 jaar mee rond en nog geen enkel probleempje gehad en je hebt zodra je je contact aanzet al spanning op je navigtie.
Ik heb de rammount gemonteerd op de balhoofdsbuis dus centraal midden voor je stuur werkt voor mij perfect.
 
Ik heb mijn navigatie aangesloten op de draad van het stadslicht in de koplamp lekker kortbij je stuur en gezekerd via je stadslichten even de draad erbij aansluiten via een scotch blokje of even er aan vast solderen en netjes een isolatietape er rond (isoleren).
Ik rij er nu al 6 jaar mee rond en nog geen enkel probleempje gehad en je hebt zodra je je contact aanzet al spanning op je navigtie.
Ik heb de rammount gemonteerd op de balhoofdsbuis dus centraal midden voor je stuur werkt voor mij perfect.

zon doorverbind ding moet meteen in de prullenbak.
 
Mooi kleurtje!!

Thanks, roulette green.

Heb hem ruim een half jaar, en heb nog wel een wensenlijstje:

- Luidere en mooiere dempers
- Bar-end spiegels
- LED knipperlichten voor en achter (heb ik dan ook andere weerstandjes nodig?)
- Barracuda rem- en koppelingshendel
- Misschien een ander stuur, zie weleens wat van een fatbar, kan iemand uitleggen wat dat precies verandert aan de look?
 
Laatst bewerkt:
Thanks, roulette green.

Heb hem ruim een half jaar, en heb nog wel een wensenlijstje:

- Luidere en mooiere dempers
- Bar-end spiegels
- LED knipperlichten voor en achter (heb ik dan ook andere weerstandjes nodig?) Nah, onder je tank een relais uitwisselen voor de LED variant volstaat ook. Veel makkelijker dan weerstanden klooien
- Barracuda rem- en koppelingshendel
- Misschien een ander stuur, zie weleens wat van een fatbar, kan iemand uitleggen wat dat precies verandert aan de look?Kijk even naar een street triple R, die heeft affabriek een fatbar stuur.
 
Op de beurs toch maar een tom tom rider aangeschaft . Er zit een standaard RAMMount bij en ben nog even aan het stoeien met de locatie. Waar hebben jullie de tomtom zitten op Street ? (R Model 2008)
verder iemand tips voor het aansluiten van de elektra ? thanks
Op mijn 2013 model heb ik het als volgt gedaan:
Ik heb de telefoon gepakt en de dealer gebeld. Zij vertelde mij dat er in je kontje een aansluiting voorbereid zit. Deze ziet er als volgt uit:
39097_e984f0590a9a98825c5603b8c17be16e.jpg

63918d1368033419-what-the-heck-is-this-for-imageuploadedbymotorcycle1368033415.522124.jpg

Deze stekker kun je makkelijk los halen. In deze stekker kun je verschillende pennetjes steken als accesoires. Je moet wel in de juiste opening je pennetje steken. Alle openingen zijn genummerd. Ik zal van de week even opzoeken welk nummer je als + en - moet gebruiken.
Op deze manier is je aansluiting geschakeld met je contact en hoef je niet ergens te kloten aan je draadboom waar ik nooit een fan van ben... Bij werkt het helemaal top!

Zo'n pennetje moet je aan je draden solderen:
high-quality-jumper-dupont-wire-connector-male-pin-header-2-54mm-hung21980-1702-27-Hung21980@7.jpg


Plaatjes van het wereld wijde web. :+
 
Laatst bewerkt:
Hey dat is top! Ben opzoek naar een TomTom aansluitmogelijkheid voor de Triple R ('08) van mijn vrouwtje... Of zit dat niet op de oudere modellen? Ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Op mijn 2013 model heb ik het als volgt gedaan:
Ik heb de telefoon gepakt en de dealer gebeld. Zij vertelde mij dat er in je kontje een aansluiting voorbereid zit. Deze ziet er als volgt uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze stekker kun je makkelijk los halen. In deze stekker kun je verschillende pennetjes steken als accesoires. Je moet wel in de juiste opening je pennetje steken. Alle openingen zijn genummerd. Ik zal van de week even opzoeken welk nummer je als + en - moet gebruiken.
Op deze manier is je aansluiting geschakeld met je contact en hoef je niet ergens te kloten aan je draadboom waar ik nooit een fan van ben... Bij werkt het helemaal top!

Zo'n pennetje moet je aan je draden solderen: [afbeelding]

Plaatjes van het wereld wijde web. :+

Is dat niet je alarm voorbereiding?
 
Terug
Bovenaan Onderaan