Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk je in sept blij gemaakt te worden met een 2 daagse race voor 300 euro komt er nog een kleine 100 bij ?
incl reis en tijd word het een dure aangelegenheid terwijl er meer mooie banen zijn die minder kosten en minder ver zijn .
Zal wel aan mij liggen. :?
 
Mja, wel 6 sessie per dag maar toch.
Bedoel Assen is 210 normaal pervdag en dan heb je een GP circuit, nu weet ik niet hoe de voorzieningen op de Lausitzring zijn...

Maar de reiskosten moet je niet meetellen. Die heb je of je nu 10 of 1000km moet rijden. Maar wel apart dat het 100 euro meer is als vooraf gedacht, heb ook al gevraagd waar hem dat nu in zit.
 
Race gescheiden, trainingen samen op rondetijden ingedeeld.

Dit:

Beste racevrienden,

Over circa 10 weken starten we het nieuwe ZAC seizoen 2018
Natuurlijk gaan we weer 4 events naar ons favoriete TT circuit en een naar Circuit Zandvoort.
Maar dit jaar bezoeken we ook maar liefst 2 nieuwe circuits: Croix-en-Ternois en Lausitzring!!
Hieronder tref je alvast de details voor de Lausitzring…

DANNHOFF MOTORSPORT
JA, we gaan met de ZAC meer en meer op zoek naar prachtige (meerdaagse) circuits.
Maar grote circuits zijn zeer kostbaar en dus is samenwerking noodzakelijk.
RSZ Motorsport heeft al vele jaren ervaring met Heidi Dannhoff en we gaan dan ook samen naar de Lausitzring.
DMS heeft al jaren dezelfde doelstellingen als de ZAC en de Duitse rijders zijn zeer vriendelijk en gedisciplineerd.

VEEL RIJTIJD
We gaan dus samen rijden met onze Duitse vrienden en dat levert ons bijzonder veel rijtijd op!
We kunnen dagelijks 120 minuten de baan op, dus na 240 minuten Lausitzring kan je moe maar voldaan naar huis :-)
Per dag zijn er 5 sessies Vrije Trainingen (combi DMS & ZAC) en 2 wedstrijden over 10 ronden (exclusief voor MON jaar- of daglicentie)
De beste tijden uit de 3e en / of de 4e sessie zijn bepalend voor de startopstelling

INDELING OP SNELHEID
Nog een voordeel is het minimum aan onderlinge snelheidsverschil.
Want we gaan deze dagen weer indelen op snelheid: SUPER FAST / FAST / MEDIUM / MEDIUM SLOW
Indeling doen we vooraf aan de hand van onze Ranking 2018 of opgegeven rondetijd.
SUPER FAST en FAST starten in ZAC race 1 en MEDIUM en MEDIUM SLOW starten in ZAC race 2.
De uitslag van de races worden opgemaakt aan de hand van je reguliere ZAC raceklasse :-)

KOSTEN & INSCHRIJVEN
Volledige ZAC programma 10x trainen 2x racen kost € 395,-
Alleen vrij trainen / vrij rijden per dag € 185,- (5 sessies) of beide dagen € 345,- (10 sessies)
Inschrijven kan via onze website maar LET OP: er is een beperkt aantal plaatsen…
ZAC racers (heden / verleden) hebben voorrang tot uiterlijk 15 maart 2018, daarna is de inschrijving open voor iedereen.

EXTRA’S
Zaterdagavond heeft DMS de prijsuitreiking en dus is er een feest met muziek.
We zijn daarvoor uitgenodigd en RSZ-M en DMS betalen das ‘Freibier’, haha!! Toll!!
Ook gaan we 2 dagen ontbijt op circuit organiseren, nadere info volgt
Pitboxen zijn beschikbaar en kosten ca. € 130,-
Meer info ook op website DMS:
Rennstrecke EuroSpeedway Lausitz - Details zur Motorradstrecke



Met sportieve groet,

Frank Kerseboom
 
Laatst bewerkt:
Lekker veel rijtijd en gaaf om eens een ander circuit te doen!

Pitbox is dit per dag of voor beide dagen?
Hoe zit het met geluid op het circuit, hoop toch geen Zolder taferelen :?
Wellicht een idee om samen aan te rijden
 
Lekker veel rijtijd en gaaf om eens een ander circuit te doen!

Pitbox is dit per dag of voor beide dagen?
Hoe zit het met geluid op het circuit, hoop toch geen Zolder taferelen :?
Wellicht een idee om samen aan te rijden

Kan je de weg niet vinden? Dortmund, Kassel, Leipzig, Dresden. Kort voor Dresden omhoog. :P Tot Dresden heb je geen kaart nodig.

Ik kachel vrijdagmorgen (na de spits denk ik) kalm aan die kant op.

En kort voor Leipzig kan ik dit restaurant aanraden:
Die Schnitzelschmieden - Willkommen
 
Kan je de weg niet vinden? Dortmund, Kassel, Leipzig, Dresden. Kort voor Dresden omhoog. :P Tot Dresden heb je geen kaart nodig.

Ik kachel vrijdagmorgen (na de spits denk ik) kalm aan die kant op.

En kort voor Leipzig kan ik dit restaurant aanraden:
Die Schnitzelschmieden - Willkommen


Was prima eten daar :Y

Ik hoef die pittige Mexicaanse 1m2 schnitzel alvast niet meer man man wat heb ik zitten zweetten _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan