Honda X-ADV

gisteren even proefgedraaid, staat voor koud op 2,3 en warm op 2,5 en achter op 2,6 koud en warm om 2,8 bar. Wel heb ik een waarschuwing voor de temperatuur die rond de 8 graden was en later opliep naar 12. Maar het display bleef rood oplichten, alle instellingen nog even nagelopen, maar het niet goed in beeld wat het was. Is trouwens wel mooi die bandenspanningsmeter!
 
Einde verhaal X- Adv......verkocht. (Met pijn in het hart.....rugpijn)

Veel succes aan de andere x-adv ers .
 
Jammer! Zijn er uberhaupt wel motoren/scooters waar iedereen, zonder gewenning, langer als een uur mee kan rijden zonder iets te voelen? Voor enkelen misschien, maar ik heb het na 7 stuks nog nooit meegemaakt.
 
Jammer! Zijn er uberhaupt wel motoren/scooters waar iedereen, zonder gewenning, langer als een uur mee kan rijden zonder iets te voelen? Voor enkelen misschien, maar ik heb het na 7 stuks nog nooit meegemaakt.

Misschien op een fiets waar je iets naar voren helt. ipv rechtop zitten zoals op een scooter.
Jammer hoor zo afscheid te moeten nemen van je favo fiets. ;(
 
Einde verhaal X- Adv......verkocht. (Met pijn in het hart.....rugpijn)

Veel succes aan de andere x-adv ers .

Vervelend allemaal, voorje. En je hebt er pas 200km mee gereden, misschien is de SH300 iets voor je, je hebt dan een actievere zithouding. Of stop je helemaal met motorrijden. Voor de rest sterkte.
 
Bedankt.

Nee nee ....ik stop er niet mee.

Heb geregeld een motor nodig om naar het werk te gaan.

Zeker een motorscooter maar moet er ook nog wat goed uit zien . (Ben een ijdeltuit....haha)
 
Jammer! Zijn er uberhaupt wel motoren/scooters waar iedereen, zonder gewenning, langer als een uur mee kan rijden zonder iets te voelen? Voor enkelen misschien, maar ik heb het na 7 stuks nog nooit meegemaakt.

Mijn Xc kan ik de hele dag op doorgaan, heel fijn zadel, lekker zacht en breed

@ Linus

spijtig, succes gewenst met de volgende kandidaat.

Mvg. Jan
 
Laatst bewerkt:
Zelf jaren met Honda SWT 600 gereden als rugpatiënt, na enkele uurtjes toch pijn aan onderrug maar doenbaar. Gebruikt dit voertuig voornamelijk woon- werkverkeer.
Ondertussen op pensioen en alleen nog maar funrijden...
Ben aan het uikijken naar een motor voor de zitpositie en reed al met verschillende modellen (adventure) en blijk de beste zitpositie te vinden op een Suzuki. De DL 650 zit goed maar heb vorige herfst met een Suzuki V-Strom DL1000 van een vriend gereden en dit was voor mij de beste positie. Zes (6) uur in het zadel gezeten, één maal tanken en voor de rest altijd binnendoor met klein stukje autobaan, geen probleem mee gehad...

Elke rug is anders, gewoon proefrijden en dan kom je er zelf wel achter. Voor mij wel geen gouden motoren zoals BMW. De prijs die men hiervoor vraagt met aangeboden optie's lijkt me vandaag wel diefstal... :Y
 
De optionele zadelverwarming van de BMW is zeer aangenaam.
De bijzonder forse beenruimte is ook een must om eens lekker te gaan verzitten, dit alles draagt ook wel mee aan het uithoudingsvermogen van de berijder.
Beenruimte op de Sport is het zelfde als op de GT, maar wel een paar kilo lichter als de GT.
 
Laatst bewerkt:
bij mij bepalen meerdere dingen of een scooter geschikt is,zithhouding en of ik me benen naar voren en achteren kan neerzetten en het zadel moet goed zijn.Zadel is vaak nog aan te passen.ik zelf zit liever meer op de scoot dan erin. voor de rest is het proberen wat lekker rijd mischien zelfs een paar dagen huren in linus ze geval.ik heb ooit een keer een speed tripple geleend en ben daar mee naar het zwarte woud geweest kwam na 2000km helemaal uitgerust thuis nergens pijn geen pijn in me kont en dat op een naked.wat ik daarmee wil zeggen is dat je vaak niet alleen op uiterlijk moet beoordelen.ik zou een keer de burgman 650 proberen die heeft alle ruimte.
 
Toch niet hoor......Bmw c 650 gt getest en je zit in je zetel. Ideaal voor mij. Volgende maand in produktie en in april staat hij hier in het nieuwe kleur ocean blue metallic mat.
 
feli, ik hoop dat dit de juiste is voor je.meer ruimte op een scooter ga je niet krijgen.mooie kleur dat donker blauw.qwa smaak zitten we vaak op de zelfde keuzes.
 
Mooi kleur keuze,
het liefste zie ik een combi tussen de GT en de Sport.
Alles van de sport tot aan het stuur en dan het voorneusje... koplampen etc. met ook het veel betere windscherm van de GT.
De BMW's zijn mega ruim, heb nimmer zo ruim gezeten op een scoot.
 
linus, erg jammer, ik heb er al 700 km op staan en geen last van de rug. Ik vind de A-XVD beter geveerd dan de Aprilia Atlantic, die had het dode gewicht van de motor in de achterbrug. Ik vind het echt een geweldig apparaat, en snel, wendbaar, rijd lekker.
 
Ik kijk wel eens naar Bmw C 650 gt , suzuki burgman 650 en 400 of andere opties.
Dat zijn ook ruggebrekers hoor. :Y

Nooit méér ellende gehad dan met de BMW C650GT. Van het ene probleem naar het andere om te zwijgen van de kosten. Maar het zadel is wel heel zacht en je zit in een zetel. Maar voor mij NOOIT nog een BMW. Te duur en onbetrouwbaar als je er elke dag de weg mee op moet.
 
gisteren even proefgedraaid, staat voor koud op 2,3 en warm op 2,5 en achter op 2,6 koud en warm om 2,8 bar. Wel heb ik een waarschuwing voor de temperatuur die rond de 8 graden was en later opliep naar 12. Maar het display bleef rood oplichten, alle instellingen nog even nagelopen, maar het niet goed in beeld wat het was. Is trouwens wel mooi die bandenspanningsmeter!

Ik heb dezelfde TPMS kit besteld, is deze week geleverd. Dit weekend ga ik die monteren. Ben benieuwd.
 
Ik heb dezelfde TPMS kit besteld, is deze week geleverd. Dit weekend ga ik die monteren. Ben benieuwd.

leuk om te horen dat steeds meer scootergabbers de bandenspanningkit met temperatuur aflezing een leuke gatget vinden *O*

Ze hebben nog wel veel meer 'El Cheapo' dingetjes, de specifieke remhandels met omval beveiligings-scharnier kun je je qua prijs ook geen bult aan vallen... de Side Stand Kickstand , of de Radiator beschermer, etc. etc. alles onder de 50 piek.
De zelfde remhandels gaan b.v. in Frankrijk over de toonbank voor 80 piek.
De Italianen hebben alles al getest en goed bevonden.
Tik maar eens "Honda X-ADV" in bij meneertje Ali en druk op ENTER
 
Terug
Bovenaan Onderaan