MF-ers in Ede Deel 18

Hij is alweer in slaap, maar ik kon 13 graden niet laten schieten om even een rondje te doen :+
 
Mijn FJR mag nog steeds rijden. Het is niet glad en het waait niet te hard. Voor de rest is het kwestie van de juiste kleding...

...en handvatverwarming. Toch zou zadelverwarming ook niet gek zijn met dit weer.
 
Laatst bewerkt:
Mijn FJR mag nog steeds rijden. Het is niet glad en het waait niet te hard. Voor de rest is het kwestie van de juiste kleding...

...en handvatverwarming. Toch zou zadelverwarming ook niet gek zijn met dit weer.


Ik zag je idd nog rijden vanmorgen..Vond het in de auto al koud..

Je had trouwens goed de gang te pakken!
 
Ik heb net een klus in Bennekom gehad, dus de motor heeft even binnen gestaan. Ik heb voor donderdag alvast de electrisch verwarmde handschoenen klaar gelegd. Het is wel koud, maar schitterend weer!
 
Serieus? Zo warm alweer? Ik las iets van mogelijk nieuwe kou in de tweede helft van februari? Op zich vind ik rijden bij kou met een zonnetje wel erg lekker!Als het maar niet glad is.
 
Jammer. Nee, het was niet Piet, weet niet meer waar ik het tegen kwam. Nou ja, als er geen winterkou komt laat het dan maar snel lente worden. Kunnen we eerder die tocht gaan plannen!
 
Voor de duidelijkheid...ik beweer niet het tegenovergestelde. Ik zeg alleen dat men nu niet kan beweren dat het eind februari mogelijk koud winterweer wordt. Zo kan je op die manier ook zeggen dat het mogelijk lente wordt :) Gewoon afwachten dus...
 
Laatst bewerkt:
Ik zag je idd nog rijden vanmorgen..Vond het in de auto al koud..

Je had trouwens goed de gang te pakken!
Waar zag je mij rijden?

Het nadeel van een auto is dat je redelijk gekleed in een ijskoude auto gaat zitten. Tegen de tijd dat de auto warm is, ben jij koud. Ik stap warm in mijn motorpak, dat goed isoleert. Als het echt koud is en ik naar Tilburg moet, doe ik daar mijn gevoerde regenoverall nog over aan. Ik ga dan pas naar buiten en stap dan bijna oververhit op de motor. Dinsdag moest ik naar Apeldoorn, dus is de regenoverall niet nodig. Tegen de tijd dat ik daar ben, is de kou nog niet door mijn motorpak heen gekomen. En de handvatverwarming helpt aardig tegen koude handen.
 
Is hier toevallig iemand in het bezit van een inbus dop 19 mm die ik even zou mogen lenen? Ik probeer namelijk mijn remschijven te vervangen en krijg met geen mogelijkheid de steekas van mijn voorwiel los. Andere ideeën zijn ook welkom! Mijn dank zal groot zijn!
 
Misschien een loodgieter in de straat? Die hebben vaak een ontluchtings dop die diverse maten heeft..

www.toolnation.nl/gedore-combi-radiator-sleutel-met-ratel-1-2-aandrijfvierkant.html

Zo een. Deed ik het vaak mee.
 
Ik heb echt net letterlijk vijf minuten op die site een setje besteld. Hopelijk werkt dat, want de as lijkt muurvast te zitten. Dank voor de tip!
 
Daar had ik gelukkig al aan gedacht. Die ging WEL eenvoudig los. Nu maar wachten op de inbus dop en hopen dat de as dan wel los komt. Het standaard Suzuki gereedschap ligt helaas is twee delen.
 
Gespot :W
full
 
Ik ben vanmiddag te spotten rond een uur of zes, op het grote kruispunt bij het ziekenhuis :]

ik wil ook op de foto! *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan