Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt!

Motor komt uit duitsland en is daar net ingereden met een schamele 64k op de teller :)

Net de bpm betaald en nu wachten op een kenteken!
 
Hallo,

Is de zithouding van een speed triple 2011 sportiever, meer voorover dan een 2008 model ? Ben vandaag gaan kijken naar een 2011 model. Enige ervaring die ik met triumph heb is dat ik 4 jaar geleden 1 seizoen met een street triple uit 2008 gereden heb.

Bedankt
 
Hallo,

Is de zithouding van een speed triple 2011 sportiever, meer voorover dan een 2008 model ? Ben vandaag gaan kijken naar een 2011 model. Enige ervaring die ik met triumph heb is dat ik 4 jaar geleden 1 seizoen met een street triple uit 2008 gereden heb.

Bedankt
Zit iets meer voor over
2017 weer iets meer rechtop
 
Vandaag bij Goedhart de nieuwe Speed RS mogen bewonderen.
Kan niet anders zeggen dat het een fantastische fiets geworden is....
 
Hallo,

Is de zithouding van een speed triple 2011 sportiever, meer voorover dan een 2008 model ? Ben vandaag gaan kijken naar een 2011 model. Enige ervaring die ik met triumph heb is dat ik 4 jaar geleden 1 seizoen met een street triple uit 2008 gereden heb.

Bedankt
Klopt, 2008 model is iets meer hooligan :+
 
Even een vraagje: is de accu er makkelijk uit te trekken bij een 955i?
Ik heb nog nergens naar kunnen kijken en staat niet thuis.
Dus geen idee nog.

Moet ik gereedschap meenemen en onderdelen wegnemen of zadel eraf en eruit pakken?
 
Even een vraagje: is de accu er makkelijk uit te trekken bij een 955i?
Ik heb nog nergens naar kunnen kijken en staat niet thuis.
Dus geen idee nog.

Moet ik gereedschap meenemen en onderdelen wegnemen of zadel eraf en eruit pakken?


Duo zadel moet er af en dan kan je kan je het andere zadel losschroeven met, ik meen, sleuteltje tien.
 
Top bedankt
Ga ik die snel even wat warmer opslaan :)
De levensduur van een accu is juist beter bij lage temperaturen.
De hoeveelheid energie die de accu kan opslaan en afgeven is echter lager.
Dus voor gebruik is hogere temperatuur beter en voor opslag lagere :)
 
Opslaan bij voorkeur bij kamertemperatuur
Dat heb ik ook lange tijd gedacht, maar kouder is toch echt beter voor het bewaren, wanneer je 'm langere tijd niet gebruikt.
En dit verzin ik niet zelf, dit is wat de gerenommeerde bedrijven zoals Dekra aangeven.
 
Dat heb ik ook lange tijd gedacht, maar kouder is toch echt beter voor het bewaren, wanneer je 'm langere tijd niet gebruikt.
En dit verzin ik niet zelf, dit is wat de gerenommeerde bedrijven zoals Dekra aangeven.


Alleen als die opgeladen is, een te ver ontladen accu kan bevriezen en dan is die stuk.
 
Ik dacht altijd dat kou en/of vorst niet bevordelij was voor de accu.
Nou ja zodra het een beetje weer is gaat de weer lekker rijden dat is nog beter :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan