KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Geen idee :+ heb hem nog niet geplaatst/ vergeleken.
Ga deze zomer op vakantie naar Zuid Frankrijk en wil dan de motor daar laten bezorgen om hem dan zelf terug naar NL te rijden. Kan de rest van het gezin lekker terug met het vliegtuig en plak ik er nog een weekje motor vakantie aan vast met een maat van me :9~ :] :z
Om die reden wil ik een comfortabeler zadel. Op MP kon ik het SMT zadel kopen voor weinig dus heb de gok gewaagd. Wie weet laat ik het SMT zadel aanpassen (dan ook gelijk verhogen als het te laag zit).

Ah vandaar.

Ik heb ook nog geen lange afstanden met mijn SMR gereden maar deze zomer gaan we naar de Dolomieten. Mocht een SMT zadel wat comfortabeler zijn is dat misschien voor mij ook wel het overwegen waard.
 
Ah vandaar.

Ik heb ook nog geen lange afstanden met mijn SMR gereden maar deze zomer gaan we naar de Dolomieten. Mocht een SMT zadel wat comfortabeler zijn is dat misschien voor mij ook wel het overwegen waard.

Als ik zelf niet op vakantie ben mag je het SMT zadel zo komen lenen. Het originele zadel is gewoon mooier, dus zal daar het meeste mee rijden.
 
Laatst bewerkt:
Als ik zelf niet op vakantie ben mag je het SMT zadel zo komen lenen. Het originele zadel is gewoon mooier, dus zal daar het meeste mee rijden.

Het originele zadel ben je na een maand aan gewend, daarna wil je niet anders meer, ook op dagtochten geen centje pijn...
 
Heren, ik kan aan een (bijna) volledig Akrapovic uitlaatsysteem komen. Bijna omdat er geen einddempers bij zitten. Zelf rij ik met de Akrapovic slip-ons en nu vraag ik mij af of de slip-ons één op één passen op de aangeboden voorbochten?

Ik rij een KTM 990 SMR '09 (model met o.a. de Brembo monoblocks) sinds april 2017 en zal van de week wat foto's uploaden.
 
Jammmmerrrrr!
Ik blijf thuis. Of aan het werk eigenlijk :/

Was grappig en heel relaxed rustig op donderdagavond. Maar wordt toch iets minder dan vroeger lijkt het.

De 790 is echt super klein trouwens en het tankje komt wel vreemd hoog naar je toe vond ik. Geen echte wow factor wat mij betreft. Laat die SM of Adventure maar komen...
 
Grmpf!
Had ik me in Milaan nou toch maar door die 7.000 italiaanse mafkezen heen geworsteld... zucht... -O-
 
Was grappig en heel relaxed rustig op donderdagavond. Maar wordt toch iets minder dan vroeger lijkt het.

De 790 is echt super klein trouwens en het tankje komt wel vreemd hoog naar je toe vond ik. Geen echte wow factor wat mij betreft. Laat die SM of Adventure maar komen...

790 klein? ik vind de 1290 al mini... dat is een soort pitbike dan :+
2017-06-28_12.06.41.jpg
 
Ah vandaar.

Ik heb ook nog geen lange afstanden met mijn SMR gereden maar deze zomer gaan we naar de Dolomieten. Mocht een SMT zadel wat comfortabeler zijn is dat misschien voor mij ook wel het overwegen waard.

Ik heb nog een origineel SMT zadel liggen.
Mocht je het willen uitproberen / overnemen, geen probleem.
Wilde het op mijn SMR gaan gebruiken maar ik vind het iets te laag zitten.
Originele zadel zit wat hoger.
 
ja zo, beste aankoop in de motorhobby tot dusver. Ben nu 5 of 6 jaar verder en ding is echt nog als nieuw ondanks dagelijks gebruik onder alle omstandigheden.
Heb toevallig gisteren de adventure glove besteld, die heeft het ook 3 jaar volgehouden :t
 
Ik heb nog een origineel SMT zadel liggen.
Mocht je het willen uitproberen / overnemen, geen probleem.
Wilde het op mijn SMR gaan gebruiken maar ik vind het iets te laag zitten.
Originele zadel zit wat hoger.

Dat had ik ook al begrepen, en de huidige hoogte vind ik prima en wil dit eigenlijk zo laten. Wat is jouw ervaring met het originele zadel van de 990SMR en lange afstanden?
 
ja zo, beste aankoop in de motorhobby tot dusver. Ben nu 5 of 6 jaar verder en ding is echt nog als nieuw ondanks dagelijks gebruik onder alle omstandigheden.
Heb toevallig gisteren de adventure glove besteld, die heeft het ook 3 jaar volgehouden :t

Ok, ik zal eens kijken naar die handschoen.
 
http://www.rallyadventureshop.nl/a-47334374/handschoenen/adventure-glove-zwart-maat-3xl/

Ik vind ze ideaal. Ze zijn kort, tot je pols. Dun genoeg om heerlijk je hendels te bedienen, maar dik genoeg voor bescherming.
Ze zijn frisjes, maar ik rij er 95% van het jaar mee, voor deze aankomende week pak ik dikke winterwanten.
Wel even op de maat letten, al is rallyadventureshop heel klantvriendelijk met toesturen, ruilen, passen en blabla

oh ja, de handpalm is ook zwart, niet zoals op de foto geel.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren effe naar de beurs geweest. Vond de 790 Duke in het echt toch wel mooi, dat maakt de honger naar een R versie alleen maar sterker.
Ga zeker proefrijden op deze standaardversie :Y

Moet wel zeggen ging om half elf aan het bier en liep in de middag op de KTM stand dus dat kan de beoordeling beinvloed hebben :+
 
Mocht je overigens nog KTM powerwear willen kopen, bij KTM Team West (vroegere KTM Sommer) heeft tot 11 maart een 20% kortingsactie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan