De Yamaha T-Max 500 !!

Nog een keer. Hopelijk niet op zijn kop. Nieuwe android update gehad. Kan alleen nog laag resolutie foto's maken met mijn selfie camera :/
full
 
Mooie scoot zo JXP.
Matte kappen staan geweldig.

Groeten
Theemaks
 
Laatst bewerkt:
Vandaag vrije dag en vanmorgen toch maar eens weer de scoot uit de schuur getrokken. Goed aangekleed want het was 1 graden boven nul _O- Mijn handvat verwarming kwam nu goed uit en werkt perfect. Mijn ritje vervolgd maar kreeg toch koude tenen dus na ongeveer 100km weer richting huis gereden. Voor de zekerheid Max toch maar even gewassen en goed afgespoeld. Hopelijk snel voorjaar. :W

Groeten
Theemaks
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik vanwege mijn lengte (1.92) vaak bijna met knieen tegen stuur aan zat heb ik een idee uit Japan erop los gelaten. Heb rugsteun verwijdert en zadel opnieuw laten vullen en bekleden, en heb nu zeker 15 cm meer ruimte voor mijn knietjes👍🏻
full
 
Omdat ik vanwege mijn lengte (1.92) vaak bijna met knieen tegen stuur aan zat heb ik een idee uit Japan erop los gelaten. Heb rugsteun verwijdert en zadel opnieuw laten vullen en bekleden, en heb nu zeker 15 cm meer ruimte voor mijn knietjes👍🏻
full
 
Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit Erwin al lijkt de stof mij iets te glad. Heb hier zelf ook wel eens over nagedacht maar ik denk dat ik de steun in de rug toch ga missen. Wel leuk die rode streep er in verwerkt.
 
693_C21_C7_05_D5_4_E2_F_A43_D_CC52_FAEC3_E9_D.jpg


Vandaag nieuw bandje achter laten monteren, bridgestone battlax SC2 voor nog betere prestaties op droog wegdek.
 
Ziet er netjes uit Erwin al lijkt de stof mij iets te glad. Heb hier zelf ook wel eens over nagedacht maar ik denk dat ik de steun in de rug toch ga missen. Wel leuk die rode streep er in verwerkt.

Heb vandaag ritje gemaakt, en gladheid valt mee, zit toch nog een soort steuntje in waar je kont tegenaan zit, alleen die zit hoger dan originele steun, ben er blij mee🙏🏻🙏🏻
 
149= all in en wieltje meegenomen, demonteren is eigenlijk net zo eenvoudig als benzinedop verwijderen 🤪🤪
 
Laatst bewerkt:
Aankomende week tijdens motorbeus Utrecht is het weer helaas koud en nog veel zout op de wegen, dus om Max te beschermen tegen zout maar met het autootje naar Utrecht.
Dus omdat scoot nog even geduld moet hebben heb ik vandaag maar de remvloeistof ververst vd voor en achterrem. Was ook serieus nodig zag ik toen de deksels verwijderd waren, de kleur was echt net zoals cola eruit ziet.

Theemaks
 
Laatst bewerkt:
Toch maar besloten om T-Max te laten staan, met autootje naar Motorbeurs Utrecht.

Groeten
Theemaks
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een paar keer op een Yamaha Majesty gereden man wat rijd dat totaal als een scootertje...........is misschien ook niet te vergelijken met een T-Max.
T-Max rijdt echt als een motorfiets maar dan denk ik nog wel strakkerrrrrr.
Ben zeer tevreden met deze T-Max, wat mij betreft “the one and only” MOTORSCOOTER !!!

Groeten
Theemaks
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een paar keer op een Yamaha Majesty gereden man wat rijd dat totaal als een scootertje...........is misschien ook niet te vergelijken met een T-Max.
T-Max rijdt echt als een motorfiets maar dan denk ik nog wel strakkerrrrrr.
Ben zeer tevreden met deze T-Max, wat mij betreft “the one and only” MOTORSCOOTER !!!

Groeten
Theemaks

Heb een paar jaar op een Majesty 400 gereden, ook in de Dolomieten. Heerlijke scooter. Niet zo snel en strak als de T-Max natuurlijk. Toch veel plezier gehad op de Majesty. Op hoge snelheid in de bergen voel je wel dat je aan de grenzen van de wegligging zit. Dat gevoel heb ik op de T-Max nog nooit ervaren.
 
Sterkte Erwin, wel jammer dat je moet stoppen met motor rijden. Maar voor je vraagprijs zul je hem zeker kwijt raken.
Succes 👊🏻

Groeten
Theemaks
 
Terug
Bovenaan Onderaan