Altes Elefanten treffen

met zijn allen gezellig bij het kampvuur
full
 
Avenay 2.2kW kachel met waterkoker

En Yep, 2 aparte melders en temp meting
Wel zo veilig

Grastapijtje erin
Wel zo lekker aan de voetjes. *D
 
Elefanten bijl, en rvs koffie pot
 

Bijlagen

  • 20190103_014041.jpg
    20190103_014041.jpg
    868,6 KB · Weergaven: 21
  • 20190103_043955.jpg
    20190103_043955.jpg
    851,8 KB · Weergaven: 25
  • 20190103_044010.jpg
    20190103_044010.jpg
    928,1 KB · Weergaven: 23
  • IMG-20190103-WA0009.jpeg
    IMG-20190103-WA0009.jpeg
    664,6 KB · Weergaven: 19
Ziet er goed uit mielko. Ik verwacht vandaag ook mijn fiskars bijltje(X5) en trekzaagje. Gaan jullie 14 februari vertrekken?
 
Mijn plan is donderdag vertrekken. Is dat 14?
Goed dat ik weet dat jij beugel zaag meebrengt, dan hoef ik daar niet naar te zoeken
 
Ik neem idd zaagje en ook mijn bijl mee. Ik ga ook al een dagje vroeger heb het vorig jaar ook zo gedaan met rutger kunnen we alles zien toe komen.
 
Tis hier zo stil iedereen nog span aant repareren zekers? Of zijn er weinigen die het 30ste aet editie willen meedoen.
 
Gisteren 't span naar huis gehaald, dus komende weken nog wat sleutelwerk en dan zijn we er klaar voor hier.:t
 
Jaja, ik ben er ook nog !!! :D

heb wel ff nog een uitdaging, want het zijspanwiel wil nogsteeds niet van de naaf. Lijkt wat vastgerot, dus lagers vervangen wordt een flinke uitdaging.

Planning: vertrek woensdag de 13e ! Is idd lekker rustig en ff bijslapen
@ Wouwer : Ik pik je wel weer op in BE , zoals vorig jaar.

mee: Tipitent, bijl, beugelzaag, krik, tools, tentkachel etc.
 
Door de nieuwe forum opzet had ik nog geen melding gehad dat er al weer updates waren hier in dit topic... Maar vond het nu zo dicht bij komen dat ik zelf maar eens ben gaan zoeken...
Heb nog niet helemaal scherp of ik er dit jaar zal geraken. Staat wel in de planning, maar heb nogal last van chronisch tijdgebrek en mijn span heeft wel dringend een serieuze beurt nodig en op dit moment kan ik m niet binnen in de werkplaats krijgen doordat er een niet rijdende Chevy Van in de " weg" staat.

Maar als t maar dichter bij komt en het genoeg begint te jeuken, dan ga ik vast nog wel creatief worden en zo niet... Dan zal ik wel niet genoeg gemotiveerd zijn geweest...
 
Je hebt weer mooie spulletjes gemaakt Mielko.
Is die ring en steeksleutel aan de bijl ook in een functionele maat die je ook geregeld gebruikt?
Of staat t alleen maar leuk?
 
@EHE hoop dat je er dit jaar toch ook wel weer bij de bende kunt vervoegen samen geewiz was echt top vorig jaar. behalve die ene nacht met die enduro motoren die in de begrenzer gingen*D;)
 
Mnr G neigt volgens mij al zeker richting een keer niet gaan, dus dan zal ik alleen komen. Op zich ook geen probleem.
Ik vond de enduros wel een mooi nacht programma!
 
Terug
Bovenaan Onderaan