MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdag, maar het is dat ik vrijkaarten heb. 't Wordt steeds minder, Triumph gaat dit jaar al niet meer en ik weet dat andere grote merken ook twijfelde en hun geld in andere marketing stopt. Zal niet lang meer duren.

koffie Ibuprofen @#$%
:^ :Z
 
full


idioterie @#$%
 
Voor wie 't interessant vindt om te lezen hoe ik doe alsof ik er wat vanaf weet, of voor wie echt geïnteresseerd is in de nieuwe Tiger 800 (XC en XR) kan m'n test hier lezen. Net gepubliceerd vanaf m'n ziektebed :')


Leuk man. Elke test met andere kleding? Zag dat Marokko gesponsord werd door Lindstrands....
 
Leuk man. Elke test met andere kleding? Zag dat Marokko gesponsord werd door Lindstrands....
Ik heb wel 't eea aan kleding gehad maar dan is de vrijheid er voor mij vanaf. Rev'it wilde persé die kleding op zo'n soort motor en dan nog x aantal keer per jaar, terwijl Shoei zijn helm weer op 'n sportmotor wilde etc.

En ik wil gewoon rijden, dan is de lol er voor mij vanaf als alles 'moet'.

Dus ik draag m'n eigen kleding, met uitzondering van wat spul waar ik niet (te) veel verplichtingen aan heb. Een van m'n X-lite helmen bijvoorbeeld, en het Lindstrands spul dat ik nu droeg. Zijn de laarzen en handschoenen. Als ik echt iets nodig heb voor MF, koop ik 't niet. Dan probeer ik 't wel te laten sponsoren, maar dan wil ik zsm van de exposure af zijn :Y

In december 'n glijder gemaakt met m'n eigen spul, dat is dan wel weer een nadeel :+
 
Merkte van de week dat mijn kat niet meer wilde eten en drinken. Gisteren naar de dierenarts geweest. Bleek hij tumoren op zijn lever te hebben en nieren werkten ook slechter. Helaas moeten laten inslapen ;(

Had dat eigenlijk niet verwacht :N

Toch 14 jaar plezier gehad van het beestje :)
 
Laatst bewerkt:
Merkte van de week dat mijn kat niet meer wilde eten en drinken. Gisteren naar de dierenarts geweest. Bleek hij tumoren op zijn lever te hebben en nieren werkten ook slechter. Helaas moeten laten inslapen ;(

Had dat eigenlijk niet verwacht :N

Toch 14 jaar plezier gehad van het beestje :)

eh, kut man. Bolle hier wordt ook wat ouder, maar stil going strong gelukkig.
 
Merkte van de week dat mijn kat niet meer wilde eten en drinken. Gisteren naar de dierenarts geweest. Bleek hij tumoren op zijn lever te hebben en nieren werkten ook slechter. Helaas moeten laten inslapen ;(

Had dat eigenlijk niet verwacht :N

Toch 14 jaar plezier gehad van het beestje :)
:/ kak altijd naar
 
Merkte van de week dat mijn kat niet meer wilde eten en drinken. Gisteren naar de dierenarts geweest. Bleek hij tumoren op zijn lever te hebben en nieren werkten ook slechter. Helaas moeten laten inslapen ;(

Had dat eigenlijk niet verwacht :N

Toch 14 jaar plezier gehad van het beestje :)
Sneu man, sterkte!
 
Merkte van de week dat mijn kat niet meer wilde eten en drinken. Gisteren naar de dierenarts geweest. Bleek hij tumoren op zijn lever te hebben en nieren werkten ook slechter. Helaas moeten laten inslapen ;(

Had dat eigenlijk niet verwacht :N

Toch 14 jaar plezier gehad van het beestje :)
Verdrietig, veel sterkte
 
Thanks allemaal :)

Zijn zusje loopt ook beetje verloren door het huis nu maar komt vast goed.
 
Nadeel van huisdieren hebben, ze gaan in de regel sneller dan wij. Afscheid nemen van je huisdier is naar, maar de dag dat je er aan begint weet je dat het eindig is.

Change of subject,

De OTR van komende zondag wordt me afgeraden. Op een bevroren tankbaan rijden, zeker als beginner, is slecht voor je botten. :/
 
Ik zou t gewoon doen. Je bent maar één keer jong jong :')
 
Ik zou t gewoon doen. Je bent maar één keer jong jong :')
Ik heb ook maar één verzameling van botten in mijn lijf, die tot nu toe heel zijn en op de juiste plek zitten. Trouwens, dat jong zijn zit 'm alleen nog maar tussen mijn oren. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan