Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geeft niks hoor. Hebben het ook niet echt rondgebazuind ofzo.
Zeker, kan niet wachten. Hoeft niet veel te gebeuren aan het huis én ik heb een mooie plek voor mn motoren erbij. Dus la maar komen :t

De badkamer vind ik het mooist. :+
 
Hahaha ik zal de tegels voor je apart houden als ik de badkamer doe en zal ze langsbrengen als je ze zo mooi vind :P
 
Oke mijn vervangende handschoenen zijn ook koud :+
Pijnlijke vingers vanochtend...

F*ck waar is de zomer :')
 
Over badkamers gesproken, kan iemand een aannemer aanraden omgeving VP?
Iemand ervaring met van Noord in zuidland?
Ik wil ergens dit jaar een verse badkamer laten plaatsen.
Groet
Sebas
 
Laatst bewerkt:
Thanks Mark :) Gaat goed komen! *O*

Eergister maar een nieuwe accu gekocht voor de Honda. Ding begon steeds slechter te starten en wilde voorkomen dat ik op een gegeven moment stil zou komen te staan :D
Van het weekend er maar even in zetten :) Ligt nu nog netjes aan de lader
 
Over badkamers gesproken, kan iemand een aannemer aanraden omgeving VP?
Iemand ervaring met van Noord in zuidland?
Ik wil ergens dit jaar een verse badkamer laten plaatsen.
Groet
Sebas

Hij heeft het bij ons gedaan. Wij hebben zelf alles gekocht aan tegels en alles daarboven en hij heeft alles wat achter de tegels komt gekocht. Wij zijn echt zeer tevreden en buren verderop hebben hem ook ingehuurd.

FIX Badkamer en Timmerwerk - Fix foto's

Als het goed is opent de link op onze badkamer maar al zijn projecten staan erop dus je kan genoeg projecten van hem vinden.
 
Laatst bewerkt:
Nope, weer niet. Niets nodig van de beurs, nog heul even en dan wordt mijn Akra systeem opgehaald en kan ik mijn nieuwe SBK setup bestellen *O*
 
Ik ga ook niet.
Vorig jaar een poging gewaagt om er heen te gaan, maar het was zo druk met verkeer dat ik maar terug gegaan ben. Stond op knooppunt Lunetten al vol in de file.

Ben benieuwd naar je SBK set, is het al gelukt je kuip netjes te krijgen?
 
Bestelling gaat 1e week van maart gebeuren, dan zit er een maand wachttijd/productietijd op, kijk er nu al naar uit *D

Nog niet met de kuip aan de bak gegaan, nog in afwachting van de carbon air intake. Als die binnen is, gaan we ermee aan de slag. Mocht het dan alsnog niet lukken, dan gaan we de kuip verwarmen (niet verhitten) om 'm wat soepeler te kunnen buigen, er zit nog wel wat ruimte in...
 
Laatst bewerkt:
Zeker wel gaaf, maar die dingen vind ik best prijzig. Ben nu aan het sparen voor dat nieuwe uitlaatsysteem, dus gaan de centen even daar naartoe :)

Heb er wel 3 kleinere versies van 8-)
 
Laatst bewerkt:
Gaan er nog mensen naar de motorbeurs in utreg?
Groet
Sebas


Nope ! Ga de 1e maart naar Dortmund

full
 
Ff kijken of ik er tijd voor/zin in heb, heb nachtdiensten dit weekend. Ben dan meestal zo gaar als boter... :/
Denk dat ik daar maandag of dinsdag als ik vrij ben ff naar ga kijken... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan