KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
wauw! netjes gedaan!!
ik klikte niet echt met het standaard zadel, bood geen grip en weinig gevoel met de tank, het PP hoger zadel hielp maar ik kan nog steeds niet lekker de tank klemmen dus ik heb ffe verstelbare steunjtes gekocht om te experimenteren met de kniehoek.
maar het is zeker een goede oplossing als je NIET hoger zitten op de SD! zelf gedaan?
 
wauw! netjes gedaan!!
ik klikte niet echt met het standaard zadel, bood geen grip en weinig gevoel met de tank, het PP hoger zadel hielp maar ik kan nog steeds niet lekker de tank klemmen dus ik heb ffe verstelbare steunjtes gekocht om te experimenteren met de kniehoek.
maar het is zeker een goede oplossing als je NIET hoger zitten op de SD! zelf gedaan?

Nee een maat van me die is er erg handig mee! Deze is nu 1cm hoger dan origineel, en de gel inleg geeft een goed gevoel met de fiets echt een aanrader iok voor de lange stukken
 
ik vraag me af hoe ze dat doen ? zonder testbank werk gewoon hup ffe de ECU flashen en 10 pk erbij ?? ze moeten toch een basismodel gehad hebben om alles te testen toch ? vinnik veel geld, gooi er nog wat pleuro's bij en je kunt het zelf doen onbeperkt naargelang je set up veranderd of gasreactie aanpassen enz ( OFT )
 
klopt wel wat je zegt, maar inmiddels hebben ze wel een testbank voor motoren.

Even een map aanpassen is niet zo eenvoudig en behoorlijk complex. Bij de 990 kon je verschillende mappings proberen (redelijk save) met TuneEcu en ook regelmatig gedaan, maar de voor de 1290 SDR is dat geloof ik niet mogelijk, waarom weet ik niet.

Ik zoek op het moment niet nog meer pk's en nog meer koppel. Ik was ff nieuwsgierig naar zo'n chip tuning.
 
maar ik lees het volgende

** Standaard wordt de motorfiets niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie

dus ze moeten voor verschillende set up's een setup beschikbaar hebben?
zou idd iets met meer feedback kiezen.
 
Ik ben het wel met je eens, hoor. Het is allemaal net wat te vaag. Echt heel duidelijk is het niet en hoe betrouwbaar is het he? straks loopt ie heerlijk in de soep omdat ze toch net ff te weinig kennis hebben, en die overname van de fabrieksgarantie? het is geen pakje (room)boter wat er op 2 wielen staat.
 
kalm hier ..

Hier wat verdergedaan met het opleuken van de fiets!

full
 
Mooier als de pp set
Wil je het merk verklappen?



Morgen ga ik kijken bij een zwarte 2017
Zou het dan toch gaan gebeuren?
 
Laatst bewerkt:
goh ik vonnet niet perse mooier, wouw gewoon geen 500 euro voor rearset betalen.
Het is een italiaans bedrijfje, het is wel geen plug en play setje, achterrempomp moet een beugeltje krijgen en er is ook geen veertje voorzien
Maar daar is de prijs ook naar, 250 euro zo, wil je ze zwart en iets netter afgewerkt 350 ik denk dat ze hammer noemen ofzo had gewoon het mail adress, ffe gemaild paypal en kreeg ze binne, zal eens op de doos of paypal moeten zien hoe het bedrijfje noemt
 
Laatst bewerkt:
ja best wel al veel .. maarja, je maakt maar 1 keer zo'n fiets.

OFT flash
Motohooligan
AR uitlaat
Dymags
Beringer
rearsets
Mupo kit is nog onderweg
wat PP onderdelen en evotech spullen ( zadel, crashbungs, rad guard,remblokken, rempomp )
Ik denk dat ik wss al in de buurt zit van een tweedehands SD :X

dat het maar snel zomer is! want als het zo blijft doorgaan dan heb ik plots nog een superduke maar dan in onderdelen :+
 
Laatst bewerkt:
ja best wel al veel .. maarja, je maakt maar 1 keer zo'n fiets.

OFT flash
Motohooligan
AR uitlaat
Dymags
Beringer
rearsets
Mupo kit is nog onderweg
wat PP onderdelen en evotech spullen ( zadel, crashbungs, rad guard,remblokken, rempomp )
Ik denk dat ik wss al in de buurt zit van een tweedehands SD :X

dat het maar snel zomer is! want als het zo blijft doorgaan dan heb ik plots nog een superduke maar dan in onderdelen :+

_O- Er zijn makkelijk ideeën in jou hoofd te planten, lol!
Maar wel dik die Mupo kit *D
 
ja best wel al veel .. maarja, je maakt maar 1 keer zo'n fiets.

OFT flash
Motohooligan
AR uitlaat
Dymags
Beringer
rearsets
Mupo kit is nog onderweg
wat PP onderdelen en evotech spullen ( zadel, crashbungs, rad guard,remblokken, rempomp )
Ik denk dat ik wss al in de buurt zit van een tweedehands SD :X

dat het maar snel zomer is! want als het zo blijft doorgaan dan heb ik plots nog een superduke maar dan in onderdelen :+
Haha die postbodes zullen zich al wel thuis voelen bij jou in de straat.
 
@sorage wel in elkaar zetten he :P niet dat dit z'n project wordt die uiteindelijk verkocht wordt, voor die in elkaar zit :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan