Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Erg zuur, maar gelukkig zelf niks. Motor is balen maar repareerbaar. Persoonlijke schade kun je anders nog jaren zo niet je hele leven last van hebben.
 
Da's inderdaad erg zuur Stefan, maar zoals Harley al zegt; belangrijkste is dat je zelf er goed vanaf gekomen bent. In een hoge-snelheidsbocht had het heel anders af kunnen lopen. Hopelijk valt de schade mee; succes met het herstel! :t
 
Denk niet dat ik t aan de verzekering zou opgeven. Zon orginele demper is voor kleingeld op marktplaats te vinden en de rest denk ik ook wel.
 
Achteraf gezien heb ik inderdaad erg veel geluk gehad. Als de eerste bocht naar links een wat snellere bocht was geweest, had het er heel anders uit gezien.

Het is even afwachten met welk bedrag de motorzaak mee aan komt zetten, maar acht de kans inderdaad groot dat ik het niet ga claimen. Doe ik dat wel, ga ik maandelijks het dubbele aan premie betalen, en die is al niet bepaald mals...

Ben zelf niet zo'n sleutelaar, dus ik moet het meeste laten doen. Maar inderdaad, zo'n demper van marktplaats halen is wel een goede tip :)
 
Achteraf gezien heb ik inderdaad erg veel geluk gehad. Als de eerste bocht naar links een wat snellere bocht was geweest, had het er heel anders uit gezien.

Het is even afwachten met welk bedrag de motorzaak mee aan komt zetten, maar acht de kans inderdaad groot dat ik het niet ga claimen. Doe ik dat wel, ga ik maandelijks het dubbele aan premie betalen, en die is al niet bepaald mals...

Ben zelf niet zo'n sleutelaar, dus ik moet het meeste laten doen. Maar inderdaad, zo'n demper van marktplaats halen is wel een goede tip :)


Ayay wat een zonde kerel, hoop voor je dat de verzekering meewerkt.

Enja die uitlaat , goede rede (helaas) voor een akra of iets🤔
 
Nja die voetsteun kun je zelf prima al heb je twee linkerhanden. De uitlaat zal geen directe moet zijn ( neem aan dat je zo kunt rijden ) mocht je er niet uitkomen stuur maar n berichie, ken besg even helpen
 
Duckylovernr1 (Dennis): van harte gefeliciteerd met je 29e verjaardag!
full
 
Laatst bewerkt:
Taxatierapport inmiddels ontvangen. Totale schade komt uit op 2000 euro (incl. arbeidskosten etc.). Grootste gedeelte was de demper, maar gelukkig heb ik deze goedkoop van marktplaats af kunnen halen, waardoor het uiteindelijk uitkomt op ongeveer 1300 euro. Veel geld, maar ik had eerlijk gezegd meer verwacht, dus ik klaag niet :)

@ricksmits: bedankt voor het aanbod, maar komt goed! :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind persoonlijk de standaard dempers van de Z1000(R) mooier dan de Akropovic uitlaten. Het geluid is natuurlijk niet te vergelijken, maar het oog wil ook wat :)
 
Avond! :W

En weer terug van de jaarlijkse Motorbeurs in Utrecht.
Was niet eerder zo snel uitgekeken als dit jaar.
Ook nog niet eerder zo weinig geld opgemaakt als dit jaar.

Wel een paar leuke motoren gezien; Ducati 1299 Panigale S en de Kawasaki Z900RS.
Je ziet momenteel meer nieuwe motoren met retro-trekjes...
Wat ook opviel is, dat net als bij het darten en de gridgirls bij de Formule 1, op een enkele uitzondering na, er geen aantrekkelijke dames op de motoren lagen/zaten. -O-

full
 
Avond! :W

En weer terug van de jaarlijkse Motorbeurs in Utrecht.
Was niet eerder zo snel uitgekeken als dit jaar.
Ook nog niet eerder zo weinig geld opgemaakt als dit jaar.

Wel een paar leuke motoren gezien; Ducati 1299 Panigale S en de Kawasaki Z900RS.
Je ziet momenteel meer nieuwe motoren met retro-trekjes...
Wat ook opviel is, dat net als bij het darten en de gridgirls bij de Formule 1, op een enkele uitzondering na, er geen aantrekkelijke dames op de motoren lagen/zaten. -O-

[afbeelding]

Ik was gisteren gegaan en idd net zoals je het al zei, ik was ook sneller als ooit klaar op de motorbeurs.
Veel kraampjes met het zelfde gereedschap en veel kraampjes met leren jassen, portomonees of zelfs tassen.

Qua gridgirls was het vrijdag toch niet zo slecht , genoeg vrouwelijk schoon gezien die het kijken wel waard waren , miste alleen de "monster energie girls"
 
Ik ben zaterdag geweest naar de motorbeurs geweest en dit was dan ook meteen de laatste keer...
Er stonden echt bar weinig nieuwe motoren, Honda was niet eens aanwezig. Het leek wel alsof de helft van de ruimte gebruikt werd als bar/café, ook niet verkeerd maar daarvoor ga ik niet naar een motorbeurs.
 
Die berichten hoor ik van velen... Wij wilden eigenlijk weer met de vriendgroep gaan maar aangezien een aantal nog erg twijfelde na vorig jaar die wel waren geweest besloten om het te laten schieten. Gelukkig maar achteraf.

Wel erg jammer!
 
Gefeliciteerd heren! Zo moest even wat inhaalwerk doen qua lezen aangezien ik al een paar maanden niet online ben geweest..
Heb de VFR800 inmiddels verkocht en heb nu een FZ1S (rood want die is sneller) uit 2006. Zal zsm eens wat foto's erop gooien voor de startpagina.
 
Gefeliciteerd heren! Zo moest even wat inhaalwerk doen qua lezen aangezien ik al een paar maanden niet online ben geweest..
Heb de VFR800 inmiddels verkocht en heb nu een FZ1S (rood want die is sneller) uit 2006. Zal zsm eens wat foto's erop gooien voor de startpagina.

Proficiat met de FZ1S Jos; veel plezier ermee!
Kom maar op met die foto's (in de sneeuw)?!

ps: wel ook ff je ondertitel aanpassen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd heren! Zo moest even wat inhaalwerk doen qua lezen aangezien ik al een paar maanden niet online ben geweest..
Heb de VFR800 inmiddels verkocht en heb nu een FZ1S (rood want die is sneller) uit 2006. Zal zsm eens wat foto's erop gooien voor de startpagina.
Toch weer tijd voor wat anders ?
Ben benieuwd, maar veel plezier ermee !
ps: wel ook ff je ondertitel aanpassen. ;)
Waarom, is historie, net als een tattoo hoort toch bij je verleden of niet dan ;)
 
Na een schuiver op lage snelheid eind vorig jaar (zoals sommigen al weten) deze week mijn motor teruggekregen na reparatie. Kuipen voor een iets oudere motor uit Japan duurt even. :P
2018-03-06-19.58.27-Medium.jpg

2018-03-06-19.58.38-Medium.jpg

Alles is nieuw en origineel, kuipdelen links en kont, spiegel, motordeksel, koppelingsgreep, schakelpedaal, passagierssteun, etc. Verder gelijk een paar led knippers erop gezet, Yamaha handvatverwarming en R&G valdoppen. Klein kapitaal maar hij is weer helemaal nieuw.
2018-03-06-19.57.40-Medium.jpg

2018-03-06-19.58.56-Medium.jpg

Yamaha knopjes:
2018-03-06-19.58.13-Medium.jpg

En het is daardoor vol met bekabeling zo:
2018-03-06-20.01.32-Medium.jpg

2018-03-06-20.02.01-Medium.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan