Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lager als die nu als is dat kan niet meer _O-Qua looks wel oke :Y technisch heb ik niet alles deze winter kunnen realiseren B| Geen tiet ervoor gehad. :+

Bij mijn circuitmotor is het precies andersom
Weet nu niet of ik daar een :N of een :Y aan moet plakken.

Momenteel bezig met de kleppen te stellen en alle functionele toeters en bellen in orde maken.

Ik wilde echter graag de kuipen aanpakken en mooi wrappe in zwart met blitse stickers enzo, maar mijn budget is nu al op en die motor ligt nog half uit elkaar.

Dat gaat hem dit seizoen niet meer worden. :/
 
Beste suzukirijders,

Ik ben geen actieve deelnemer aan t forum.

Maar wil toch eens een vraagje stellen hier.

Ik heb vorig jaar een gsxr750 k7 gekocht die behoorlijk wat aandacht verdiende.
Het is een duitse motor met volledig duits papier erbij.
Ik dat ding helemaal naar nieuwstaat gebracht.
Frame laten poedercoaten.
Velgen gespoten.
Origineel kuipwerk gezocht gevonden en laten spuiten.
Kortom motor is weer helemaal netjes.

Nou wist ik al wel dat hij een tijdje van de weg geweest is daarom voorheen gebeld met de rdw of dit een probleem was.
Nee hoor als t framenr klopt en de papieren zijn in orde kan je hem zo invoeren.

Zogezegd naar de rdw.
Blijkt dat er met het blok nr gerotzooit is.
Staat er niet op de gebruikelijke wijze in.!

Dus wazrschijnlijk gestolen,
Zelf heb ik hier geen moment rekening gehouden.

Maar nu heb ik dus eigenlijk een motorblok nodig van een k6 k7 gsxr 750.
Met enige history van waar het uitkomt,
Kunnen ze hier eerst onderzoek op doen of die eerlijk is.
Daarna het blok weer onder mijn frame hangen en terug naar de rdw.

Dus als er iemand een motorblok heeft liggen hoor ik het graag.
Mag eventueel nog een tik ofzo in zitten ook als de prijs goed is dan natuurlijk.

Hoop wat te horen van jullie.

Bedankt alvast,

Jos vd valk.
 
Ik heb geen motorblok liggen.

Wel heb ik vorige maand een GSXR gekocht bij een zaak en die kon mij ook nare ervaringen vertellen met motoren die uit Duitsland zouden komen (met brief \ papieren).

De korte versie van dat verhaal is dat hij eens een motor had ingekocht die uit Duitsland zou komen en vervolgens aan de binnenkant een sticker van Biggelaar Motors had. Toen is het eerste lampje gaan branden zeg maar.
Daaropvolgend nog een paar vreemde situaties om uiteindelijk er achter te komen dat hem minimaal een aantal keren vermoedelijk gestolen fietsen door die handelaar is aangeboden.

Dat was een motorzaak uit Diemen die inmiddels is opgerold zei hij.


Schijnbaar is er een manier om gestolen Nederlandse motoren in Duitsland van papieren te voorzien.
Hoe weet ik niet, maar ik hoor dit nu niet voor het eerst.

Ook hier op forum is er destijds een topic geweest over een Yamaha R1 frame met Duitse papieren die bleek uiteindelijk ook in Nederland gestolen te zijn.

Heel zuur.
Succes met het oplossen.
 
Laatst bewerkt:
Tering, da's best naar. Maar zo was er toch ook een S1000RR hier gestolen die in Duitsland op dook als circuitmotor?

Rare handel en helaas zie je t meer. :/
 
Tering, da's best naar. Maar zo was er toch ook een S1000RR hier gestolen die in Duitsland op dook als circuitmotor?

Rare handel en helaas zie je t meer. :/


Daarom zal ik persoonlijk ook nooit een citcuitmotor kopen zonder kenteken .Wil er altijd eentje hebben met kenteken erbij .
 
Schijnbaar is er een manier om gestolen Nederlandse motoren in Duitsland van papieren te voorzien.
Hoe weet ik niet, maar ik hoor dit nu niet voor het eerst.

Simpel, je koopt enkel een Duits-frame met kenteken en je jat ergens dezelfde motor. :X


En van die gejatte motor maak je een nummerloze circuitmotor :+
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk was t kenteken gewoon in orde.
De reden voor weigering afgifte kenteken bewijs was het niet duidelijk zijn van t motornr.
 
Uiteindelijk was t kenteken gewoon in orde.
De reden voor weigering afgifte kenteken bewijs was het niet duidelijk zijn van t motornr.

Niet duidelijk......... moeten ze hun leesbril opzetten .

Men heeft toch speciaal apparatuur om zeker ervan te zijn dat er met de blok nummers gerommeld is ?

Had men twijfels of wisten ze het heel zeker ?
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn circuitmotor is het precies andersom
Weet nu niet of ik daar een :N of een :Y aan moet plakken.

Momenteel bezig met de kleppen te stellen en alle functionele toeters en bellen in orde maken.

Ik wilde echter graag de kuipen aanpakken en mooi wrappe in zwart met blitse stickers enzo, maar mijn budget is nu al op en die motor ligt nog half uit elkaar.

Dat gaat hem dit seizoen niet meer worden. :/

Ene na het andere. Besteed budget liever aan rijden. Volgend jaar blok er onderuit, ook niet goedkoop.
 
Niet duidelijk......... moeten ze hun leesbril opzetten .

Men heeft toch speciaal apparatuur om zeker ervan te zijn dat er met de blok nummers gerommeld is ?

Had men twijfels of wisten ze het heel zeker ?


Er is wel gerommeld met t nr.
Een maatje van me heeft er ook een en daar is t echt ingeslagen.
Terwijl t bij mij meer geetst is ofzo.
Maar ja als je toevallig een rdwer hebt die op zijn strepen gaat staan heb je denk ik gewoon pech.
 
Wat een onzin. Motorblok en frame nummer correspondeert al jaren niet meer en staat ook niet op de papieren.


Daarvoor had ik ook gebeld met de rdw.
Over t feit dat er waarschijnlijk een anders blok onder lag.
Maar ja niet goed opgelet bij de manier hoe het nr erin stond.
Heel eerlijk als ik het vergelijk met een andere klopt t niet.
 
Er is wel gerommeld met t nr.
Een maatje van me heeft er ook een en daar is t echt ingeslagen.
Terwijl t bij mij meer geetst is ofzo.
Maar ja als je toevallig een rdwer hebt die op zijn strepen gaat staan heb je denk ik gewoon pech.

Van die fijne puntjes? Al vaker gezien ook bij chassisnummer.

Die rdw kerel lult maar wat.
Je krijgt je kenteken niet omdat hij denkt dat het blok gejat is? En jijmoet nu het gejatte blok uitbouwen, een andere kopen, inbouwen en het “gejatte” blok bij de politie neerzetten?

Niet mee akkoord gaan en verder vragen!
 
Daarvoor had ik ook gebeld met de rdw.
Over t feit dat er waarschijnlijk een anders blok onder lag.
Maar ja niet goed opgelet bij de manier hoe het nr erin stond.
Heel eerlijk als ik het vergelijk met een andere klopt t niet.

En dat weet ook jij helemaal niet (overigens, slapende honden wakker maken is niet slim).

Zoals je in mijn invoertopic had kunnen lezen word daar normaal ook helemaal niet naar gekeken.
 
Heb je motor zien staan op de beurs Roy. Mooie kleurencombinatie, zelf bedacht of heeft Nick dat gedaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan