Yamaha TRX850 topic deel 10

Da s bekend :Y
Ik had hem net gekocht van een ander forumlid, maar nu niet meer nodig.
Plaatje
full
 
Dat verhelderd het inderdaad. :t
Maar 't is niet mijn maat. :+



Gisteren een uur in de regen gereden. Op een gegeven moment begon m'n motor wat te stotteren. :( Met wat gas er op ging het wel weer O-) maar toch eens kijken naar de bobines. 'k Heb wel eens begrepen dat die op een gegeven moment niet zo goed tegen water kunnen. Zelf wel droog over gekomen, dankzij nieuw Goretex pak/laarzen/handschoenen *O*
 
ik heb door het verkeer terugdrukken van het afsluitrubber om de bougiekabel eens behoorlijk creatief moeten rijden om in belgie een veilige haven te bereiken...

daarbij wil het kanaaltje dat vanaf de rechter cilinder naar de linker en dan naar zijkant blok loopt wel eens dicht gaan zitten.. kan het water nergens meer heen :N

dit kanaal eindigd dus aan de standaard kant (ivm weglopen van water) halverwege de cilinder.
even met perslucht door te blazen.
en wellicht nieuwe bougies, nooit verkeerd 8-)
 
De bougies zijn nog niet zo oud maar dat ontwaterings-gaatje eens checken / doorblazen is wel een goede! Nog niet aan gedacht, thanks.
 
Mijn Trixie is vandaag van eigenaar gewisseld ( *O* maar ook wel '( )

De nieuwe eigenaar zal zich hier nog wel melden, want is ook actief op MF.
Het is wel raar, na 11 jaar iemand anders op 'jouw' motor weg zien rijden... Maar ze gaat naar een goed baasje :)

-edit-
Bij deze mag ik uit de OP worden gehaald, maar ik zal hier af en toe nog wel eens komen kijken ;)

Bij dezen meld ik me!

Na wat lesjes (ik heb nu A2) rijd ik donderdag af voor A, dus dan mag de TRX uit de stalling :).
 
Beste Medeforummers,

Na rijp beraad heb ook ik besloten mijn TRX 850 te verkopen.
na meer dan 7 jaar en meer dan 70.000 km is ze een erg fijne, betrouwbare funbike en reispartner gebleken, in de afgelopen jaren heeft ze netjes haar onderhoud gekregen,verder is ze 100% betrouwbaargeweest, waardoor ik heb kunnen doorsparen voor mijn volgende motor.
Ik wist wel zeker dat het wederom een Yamaha moest worden.


Omdat ik mijn trix niet meer zal gebruiken doe ik haar in de verkoop.
Ik bied haar te koop aan op marktplaats in de hoop dat ook nu een liefhebber voor haar gaat zorgen.

Link:
https://www.marktplaats.nl/a/motore...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Met vriendelijke groet,
Matrx
 
Laatst bewerkt:
Beste Medeforummers,

Na rijp beraad heb ook ik besloten mijn TRX 850 te verkopen.
na meer dan 7 jaar en meer dan 70.000 km is ze een erg fijne, betrouwbare funbike en reispartner gebleken, in de afgelopen jaren heeft ze netjes haar onderhoud gekregen,verder is ze 100% betrouwbaargeweest, waardoor ik heb kunnen doorsparen voor mijn volgende motor.
Ik wist wel zeker dat het wederom een Yamaha moest worden.


Omdat ik mijn trix niet meer zal gebruiken doe ik haar in de verkoop.
Ik bied haar te koop aan op marktplaats in de hoop dat ook nu een liefhebber voor haar gaat zorgen.

Link:
https://www.marktplaats.nl/a/motore...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Met vriendelijke groet,
Matrx
Mijn TRX is ook vertrokken vanwege niet al te fijne knieen. Een tour Honda voor terug. Wel jammer, maar ik wil wel graag blijven rijden :W
 
Vandaag een zwart/rode gespot op de A1 bij Beekbergen in de buurt. Iemand van hier? Ik was in koekblik.
 
Jupp! Dat ben ik, vandaag opgehaald in Enschede. Is hiervoor ook van een motorforum lid geweest.

2e trx, erg blij mee.

Ik zal morgen ff de tijd nemen om een fotootje te plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Jupp! Dat ben ik, vandaag opgehaald in Enschede. Is hiervoor ook van een motorforum lid geweest.

2e trx, erg blij mee.

Ik zal morgen ff de tijd nemen om een fotootje te plaatsen.
Hee wat leuk! Zo'n snelle reactie had ik eerlijk gezegd niet verwacht. :+
Je tweede schrijf je, als in: je hebt nu 2 TRX-en of je hebt de eerste weg gedaan voor deze (betere/mooiere o.i.d.)?
 
Hee wat leuk! Zo'n snelle reactie had ik eerlijk gezegd niet verwacht. :+
Je tweede schrijf je, als in: je hebt nu 2 TRX-en of je hebt de eerste weg gedaan voor deze (betere/mooiere o.i.d.)?

De 1e heb ik weg gedaan. Dat was toen ik hem kocht echt een barrel, en zat nie heel veel potentie meer in. Maar daar heb ik het virus wel van te pakken gekregen.
 
Got it! Dat was eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.

04bjbj2dpz3.jpg

Zo staat ie er inmiddels bij, hij is hiervoor een hele tijd van Trixz geweest geloof ik. Ik wil de kuip wel weer in originele kleurstelling met het zwart en zilver, dus als iemand er daar nog een van heeft slingeren :+

En de rechter demper is weleens mooier geweest. De vorige eigenaar is ermee onderuit gegaan
 
Laatst bewerkt:
Ah dat is een bekend exemplaar inderdaad! :t

Edit: eerst Trixz, later Yorion90.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is een mooi TRX. :]

Het is alleen jammer dat ie niet zwart is O-)

Maar daar zijn de meningen over verdeeld 8-)

Welkom hier en veel plezier er mee. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan