Silly Season 2019

Hebben hem afgelopen seizoen ook al benaderd toch ? Zie hem iig wel lekker tekeer gaan op 1 van de nieuwere fietsen
 
Ja klopt heb ik ook gelezen.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat Ducati beter was/is dan de Aprilia.
 
Vinales heeft zojuist bevestigd dat hij 2 jaar heeft bijgetekend (2019 & 2020) bij Yamaha
 
Laatst bewerkt:
Rossi schijnt open te staan voor een verlenging van 1 jaar..

Brainfart: De deal van Rossi en Yamaha
Vinales zit al vast.. Dus weinig ruimte voor Zarco.
Zarco tekent 1 jaar bij op tech3 en vanaf 2020 op de movistar. Rossi krijgt vanaf 2020 2x Yamaha sataliet plek toegewezen.
 
Rossi schijnt open te staan voor een verlenging van 1 jaar..

Brainfart: De deal van Rossi en Yamaha
Vinales zit al vast.. Dus weinig ruimte voor Zarco.
Zarco tekent 1 jaar bij op tech3 en vanaf 2020 op de movistar. Rossi krijgt vanaf 2020 2x Yamaha sataliet plek toegewezen.

u slaat de spijker op zijn kop :)
 
full

Kalex Triumph Moto2 :9~ :9~ . Benieuwd naar de rest van de frame bouwers, vooral KTM :Y
 
Geil ding!

Ben benieuwd wat er gebeurt met de lijnen en inhaalacties in de Moto2.

Misschien wat meer stop&go in plaats van vloeiend rijden?
 
@ KDTL : waarom zou dat heel erg gaan veranderen denk je ?

Op de test filmpjes ziet het er gewoon lekker vloeiend uit, mis alleen de slides ;)
 
Ga er wel vanuit dat er een Yamaha VR46 team komt en dat Poncheral dan maar met Suzuki , Ktm of Aprilia moet gaan werken ?! Waarvan ik dan KTM eigenlijk al een beetje uitsluit omdat die al een complete lijn hebben lopen vanaf Rookies tot de Gp
 
Ga er wel vanuit dat er een Yamaha VR46 team komt en dat Poncheral dan maar met Suzuki , Ktm of Aprilia moet gaan werken ?! Waarvan ik dan KTM eigenlijk al een beetje uitsluit omdat die al een complete lijn hebben lopen vanaf Rookies tot de Gp
Mooie (en snelle) analyse van David Emmet:

Bombshell: Yamaha And Tech3 To Part Ways For 2019 - Who Takes Yamahas, Who Supplies Tech3? | MotoMatters.com | Kropotkin Thinks

Suzuki heeft te weinig budget, maar KTM (Red Bull) heeft 'budget no limit'
Denk toch KTM Tech3 Torro Rosso (Taureau Rouge) team.
 
Laatst bewerkt:
Mooie (en snelle) analyse van David Emmet:

Bombshell: Yamaha And Tech3 To Part Ways For 2019 - Who Takes Yamahas, Who Supplies Tech3? | MotoMatters.com | Kropotkin Thinks

Suzuki heeft te weinig budget, maar KTM (Red Bull) heeft 'budget no limit'
Denk toch KTM Tech3 Torro Rosso (Taureau Rouge) team.


Heb het even vluchtig gelezen , zijn analyse had ik inmiddels ook al een beetje in het hoofd maar zou het toch enigszins raar vinden want ik verwacht Kallio als support team, zodat ze jongens vanuit rookies tot gp kunnen begeleiden en alsnog 2 vaste rijders in de "top " kunnen houden.
ZOu het ook nog extra leuke gevolgen kunnen hebben voor bo ?!
 
Ga er wel vanuit dat er een Yamaha VR46 team komt en dat Poncheral dan maar met Suzuki , Ktm of Aprilia moet gaan werken ?! Waarvan ik dan KTM eigenlijk al een beetje uitsluit omdat die al een complete lijn hebben lopen vanaf Rookies tot de Gp
Wat dacht je van Bo? Met Tech 3 terug bij KTM. Wie weet in de toekomst.
 
@ KDTL : waarom zou dat heel erg gaan veranderen denk je ?

Op de test filmpjes ziet het er gewoon lekker vloeiend uit, mis alleen de slides ;)
Veel meer koppel.
Denk dat er agressiever gereden kan worden.
 
Heeft Tech 3 met yamaha ooit 1 GP gewonnen? Hup Johan

Zowel Smith, Folger en Zarco hebben P2 gehaald. Dus inderdaad, hoe mooi zou het zijn om komend seizoen een overwinning te scoren. Go Zarco, Gooooo!
 
Denk dat als Bo een goed seizoen draait er misschien wel meervoudige interesse zal zijn en als Tech3 een KTM team word dan is hij vast 1 van de grootste kanshebbers
Laat Bo zich eerst maar bewijzen in moto2, hij heeft daar nog veel te leren en dan kunnen ze nog zien of een overstap realistisch/mogelijk is. :]
 
Bo heeft tijdens de test nog geen mensen van de stoelen doen vallen.
Volgens mij heeft hij het goed gedaan, maar ook niet meer dan dat.

Om als Nederlander (daar zijn we weer..) bij een topteam te komen, moet hij komend jaar wel heel erg goed presteren.

Wanneer hij vorig jaar maximaal gepresteerd had, had KTM hem nooit laten gaan.
Denk ik dan maar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan