Yamaha Tracer 900 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie ook andere knipperlichten laten monteren/gemonteerd? Zo ja, welk merk en hoe bevallen ze?

Yep.. een setje voor- en achter
KOSO infinity

Voorzijde met wit positielicht en achterzijde met rood positie- en remlicht

Bij Louis, kan ze zo snel niet terugvinden. Weet ook niet of ze nog in het assortiment zitten
 
Hebben jullie ook andere knipperlichten laten monteren/gemonteerd? Zo ja, welk merk en hoe bevallen ze?
Ik heb de originele Yamaha "LED-richtingaanwijzers Plus" er direct op laten monteren, heb het idee (of de illusie) dat je er wat beter zichtbaar mee bent - zo te zien net als JAMF.

Heb 'n enkele keer van iemand gehoord dat ze door mijn remlicht m'n knipperlicht minder duidelijk zagen, maar na iets bijdraaien word ik zelf blij als ik achter mijn motor aan rij *O*
 
Op de nieuwe Tracer gezeten op de motorbeurs, wordt steeds meer een toermotor in mijn ogen. Op zich goede verbeteringen aan ruit / zadel / stuur / koffers, maar hij wordt er wel minder scherp door tov de eerste versie. Er stond een GT en een normale versie (in zwart/grijs/wit).
 
Mede Tracer bezitter in Breda! (Ik zat heel laf in de auto..)
Wie? Op de A27
full
 
Laatst bewerkt:
Op de nieuwe Tracer gezeten op de motorbeurs, wordt steeds meer een toermotor in mijn ogen. Op zich goede verbeteringen aan ruit / zadel / stuur / koffers, maar hij wordt er wel minder scherp door tov de eerste versie. Er stond een GT en een normale versie (in zwart/grijs/wit).

Ik ook, ik vond trouwens het nieuwere zadel tegenvallen. De naad is vervelend aanwezig als je je benen niet op de steunen hebt.
 
Heb net de OEM hvv van Yamaha er op gezet.
Heb ze kort even geprobeerd in de garage.
Lijkt me in de hoogste stand toch niet zo warm als verwacht.
 
Ik heb ook de originele hvv. Je kunt bij de instellingen de temp aanpassen. Ik heb hem helemaal teruggeschroefd naar standje 1,2 en 3. Stond geloof ik op 2,4 en 6. Stand 3 is nog meer dan warm genoeg. Maar als jij het niet warm genoeg vind, je kunt geloof ik tot stand 9. Dan smelten de handvaten van je stuur :+
 
Laatst bewerkt:
Standje 3 staat bij mij op 6, heb deze stand nog niet gebruikt.
Standje 2 (4) alleen met winterhandschoenen
Je motor moet wel lopen, alleen op contact zetten is niet genoeg om de hvv te laten werken.
 
Op de nieuwe Tracer gezeten op de motorbeurs, wordt steeds meer een toermotor in mijn ogen. Op zich goede verbeteringen aan ruit / zadel / stuur / koffers, maar hij wordt er wel minder scherp door tov de eerste versie. Er stond een GT en een normale versie (in zwart/grijs/wit).
Nieuwe zadel is inderdaad significant beter.
 
niet de mijne. Maar de mijne gaat er ook nog een keer komen om de Cartridges te laten vervangen (Bitubo) !
 
Stil hier...
Nieuw seizoen, nieuwe helm, nieuw pak, nieuwe sliders, zelfde motor.
Dit jaar al 3 jaar tevreden op de Tracer!

33a8o4m.png
 
Laatst bewerkt:
Nice *O*


Ik heb afgelopen zaterdag weer de eerste kilometers van 2018 gemaakt. Laat het mooie weer maar komen :]

Heb er al zeker 1500 ofzo op staan voor 2018.

Afgelopen zaterdag het wintervuil eraf gesopt.
S100 korrosionsschutzspray is toch prima spul om de winter niet teveel aan je fiets te laten vreten
 
Gisteren voor het eerst gereden op mijn tweedehands aangeschafte Tracer van 2015. Wat een geweldige fiets is dit!! Kwam er alleen achter dat mijn remlicht blijft branden, maar goed daar heb ik garantie voor.

Maar ik voel ook een soort trilling (tik) tussen de 2500 en 3000 toeren. Is dit een karakter eigenschap van het blok?
 
Gisteren voor het eerst gereden op mijn tweedehands aangeschafte Tracer van 2015. Wat een geweldige fiets is dit!! Kwam er alleen achter dat mijn remlicht blijft branden, maar goed daar heb ik garantie voor.

Maar ik voel ook een soort trilling (tik) tussen de 2500 en 3000 toeren. Is dit een karakter eigenschap van het blok?

Controleer even of je remlichtschakelaar niet te strak staat of blijft hangen. Trilling eigenlijk geen last van tenzij je misschien bij lage snelheid in de hoogste versnellingen probeert te accelereren?
Heb je misschien een niet originele uitlaat die te strak gemonteerd is?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan