Landmarkrally 2018, de introductie

Ik voel me wel een n00b dat ik het moet vragen, maar het is mij niet duidelijk waar ik de foto moet plaatsen, dus ik wachtte even af wat anderen doen en ik zie nu allerlei mensen melden dat ze iets gevonden hebben, maar waar zijn die foto's dan? Opgestuurd naar jaap ofzo? Mis ik een topic ergens?
Het eigenljke rijseizoen begint pas na 1 maart. Wat je nu leest zijn berichten dat ze de locaie van het horeca-object hebben gevonden. Er wordt dus voorlopig door de deelnemers niets aan foto's geplaatst. Pas als ze tijdens een rit één of meer van die objecten bezocht en op de foto gezet hebben kan dat in het topic "de uitdaging" geplaatst worden.
 
Wanneer je de locatie van Jaap gevonden hebt is het de bedoeling dat je daar met de motor naar toe rijd en ongeveer dezelfde foto maakt met de motor erop. Die foto plaats je dan in het andere topic als 'bewijs'. Vanaf 1 maart start het spel.
 
ah zo, ik had al een paar foto's gemaakt maar die zal ik dan na 1 maart posten. Dank voor de uitleg
 
ah zo, ik had al een paar foto's gemaakt maar die zal ik dan na 1 maart posten. Dank voor de uitleg

Weet zo niet of die dan wel geldig zouden zijn... (omdat gemaakt voor 1 maart....) maar dat weet ik niet zeker gezien dit voor mij ook de eerste keer word.
Wanneer je de locatie van Jaap gevonden hebt is het de bedoeling dat je daar met de motor naar toe rijd en ongeveer dezelfde foto maakt met de motor erop. Die foto plaats je dan in het andere topic als 'bewijs'. Vanaf 1 maart start het spel.

Hmmm volgens mij is er eentje (een Thee locatie) waar je dan midden op de weg zou moeten stoppen om de foto te maken van voor de ingang van de parkeerplaats....
 
Laatst bewerkt:
Da's een goede. Gaat 't om een foto vanaf ongeveer hetzelfde punt of is het alleen belangrijk dat duidelijk is dat je op de juiste locatie staat?
 
Hmmm volgens mij is er eentje (een Thee locatie) waar je dan midden op de weg zou moeten stoppen om de foto te maken van voor de ingang van de parkeerplaats....
Voor het plaatje van de locatie was ik gebonden of Street-View er dicht genoeg bij kon komen. Als jij dichter bij of op de parkeerplaats je foto maakt dan is dat beter dan dat ik kan bereiken.
 
Hmmm binnenkort maar eens wat meer tijd in stoppen en wat locatie bookmarks maken zodat ik t.z.t. een mooie route kan maken langs een aantal landmarks.
 
Sjonge! Nou ik heb Pann-02 ook gevonden! Toen ik 'm had bleek het een 'KV'! _O-

Rest-01 en Rest-03 t/m 06 ook gevonden. Rest-02 kan ik geen chocolade van maken.
 
Er is weer een serie horeca geplaatst, cafetaria's en broodjeszaken *O*

De 6e serie, de fastfoodzaken, wordt zondag geplaatst.
 
Laatst bewerkt:
Als je bij cafe 6 op de parkeerplaats op SV kijkt, dan staat de voorgaande snackbar nog op de foto. Die opnames zijn van 2013 en door Jaap gebruikte foto van 2017 :P
 
ckvlc81gtmx2.png
 
Half dagje zoeken... Mmmm de makkelijke zijn wel heel makkelijk eigenlijk, de wat moeilijkere heb ik nog geen idee hoe ik die zou moeten vinden.

Gevonden:

Thee: 4,5,6
Pann: 1,4,6
Rest: 1,4,5,6
Vis: 2,4,6
Cafe: 1,3,5,6

Mjah daar mist nog wel het eea.
Eens zien of ik die gevonden krijg voor het 'rij-seizoen' begint ;)

-edit: bijgewerkt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan