Supercross

Ik zat het stukje toevallig net te lezen. Verstandig om terug te gaan naar de 250 klasse. Zou leuk zijn als hij de main haalt. Ik ga het in ieder geval weer volgen. De kans is wel groter dat hij zich in Daytona kwalificeert. Is toch een beetje een outdoor achtige baan en tegen die tijd zijn er misschien al wat rijders van de east coast geblesseerd waardoor er wat extra plekken in de main vrij komen.
 
Heelaas pindakaas ,....hoop dat hij er wel staat in de races als wij er zijn '(

full
 
jeetje, dat is balen zeg. Al die moeite en dan zo vroeg een flinke blessure. -O-

Net Tampa gekeken, wel weer leuk. Maar iedere week zijn er weer uitvallers door blessures, nu Cole Seely. Supercross is gekkenwerk...
 
Mooi topic dit.
De AMA outdoors series vind ik erg leuk om naar te kijken. Er zijn veel meer camerastandpunten, spannend commentaar en mooie circuits, er is gewoon meer geld te besteden.

Het niveau van het veld is echter minder 'diep' als in het verleden, zoals DeCoster zou typeren en dat hebben we wel gezien met het optreden van Herlings. Roczen is mn favoriet in de AMA, een erg veelzijdige rijder met z'n techniek en heeft z'n snelheid grotendeels zelf gevonden in contrast met Chad Reed. Hij kan alles goed rijden eigenlijk en is toch nog gewoon mens gebleven met z'n eigenwijsheid, uitbarstingen en soms irrationele beslissingen. Dat nog steeds met Suzuki logo's lopen is ook zoiets.

Ik zou graag volgend jaar Herlings zien terugkeren op een zandbaan, en dan met Roczen erbij, dat zou Herlings ook het liefste willen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
jeetje, dat is balen zeg. Al die moeite en dan zo vroeg een flinke blessure. -O-

Net Tampa gekeken, wel weer leuk. Maar iedere week zijn er weer uitvallers door blessures, nu Cole Seely. Supercross is gekkenwerk...

Ja vind het echt sneu voor die jongen ....vandaag beslissen...gaan we wel of niet , hoor straks of hij daar wordt geopereerd denk van wel , hij logeerd bij Ricky Renner en die weet de weg wel.
 
Laatst bewerkt:
Gaaf Gerrit, en wat naar voor Jeffrey Meurs.

Ik heb net Anahemin 1 en Houston, TX gezien en ik moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat de semi-finals in de 450 klasse zijn opgeheven. Ook de Triple Crown format staat mij nog niet aan, en Tomac en Savatgy stellen mij wat teleur. Had daar toch meer van verwacht.

Voordeel is wel dat de uitzendingen nu nog maar iets van twee uurtjes duren i.p.v. drie.

Hopelijk wordt Anaheim 2 beter qua spektakel, en of de Triple Crown Format mij nadien wat meer kan bekoren.
 
Ik kan niet oordelen hoe het was met de semi finales...had contact met Jeffrey en die zei dat het nu met TCF nog moeilijker wordt op je te kwalificeren...TOMAC werd totaal 3e Musquin dat inimini mannetje werd totaal 1 en 2e Anderssen ...nu op naar Daytona.
 
Ik ben benieuwd naar je foto's! Het zal vast een leuke dag zijn geweest *O* *O* *O*

Trouwens... Anderson pakte 1 overall in Atlanta. De eerste race was super spannend. De teede race was ook leuk, in de derde race gebeurde niet zo veel meer, ik denk dat iedereen vermoeid was.

Ik vind eingelijk het TCF format juist wel leuk. Nu heb je 3 races die er echt toe doen. Anders heb je eerst een aantal races die niet meetellen, tenminste, alleen bepalend zijn voor de startpositie. Het heeft wel wat.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar je foto's! Het zal vast een leuke dag zijn geweest *O* *O* *O*

Trouwens... Anderson pakte 1 overall in Atlanta. De eerste race was super spannend. De teede race was ook leuk, in de derde race gebeurde niet zo veel meer, ik denk dat iedereen vermoeid was.

Ik vind eingelijk het TCF format juist wel leuk. Nu heb je 3 races die er echt toe doen. Anders heb je eerst een aantal races die niet meetellen, tenminste, alleen bepalend zijn voor de startpositie. Het heeft wel wat.
Anderson klopt ..TCF mowhaaa 3e race zitten ze eigenlijk meer te rekenen voor uitslag.
Foto's doe ik na Daytona en als ik thuis bent ....heb geen tijd veel te leuk hier ..of mischien straks 😏😞
 
Terug
Bovenaan Onderaan