Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

Ben niet bekend met Winzip, via WeTransfer is me teveel werk/gedoe.. dus vandaar voorstel om ze op een stickie te zetten

PB me maar voor adres
 
Ben niet bekend met Winzip, via WeTransfer is me teveel werk/gedoe.. dus vandaar voorstel om ze op een stickie te zetten

PB me maar voor adres

Je hebt een PB.

Gisteren overigens het eerste ritje van het seizoen :-)

full
 
Komende zondag mijn eerste OTR in Veldhoven....... :X

Succes daar, maar komt vast goed! ;)

ps. de tankbaan is nu best te doen hoor, heb zojuist ook nog ff een zandpaadje gepakt met de F800 van de vrouw. Waarschijnlijk het laatste rondje geweest van het beestje in ons bezit
 
Ik ga zondag niet rijden. De kans dat de bende stijf bevroren is en ik alle botten in mijn lijf ga breken ontloop ik bij deze. Daarnaast vind ik rijden in temperaturen onder nul geen hobby maar een marteling. Jammer maar helaas, ik wacht 11 maart wel even af. ;)
 
...de kans dat de bende stijf bevroren is en ik alle botten in mijn lijf ga breken ontloop ik bij deze... ;)

Ouwe man :X _O-

Maar je hebt gelijk, bij twijfel niet doen ;)

Maar goed beste mensen, ik denk dat ik maar een Derde Motor Forum Allroad rit ga organiseren...

Zomaar weer zin in... *O*

Maarruh... Deze keer waarschijnlijk ook voor de lichtere Enduro's want ik heb mijn oog laten vallen op een lichte brommer... :Y
 
Ouwe man :X _O-

Maar je hebt gelijk, bij twijfel niet doen ;)

Maar goed beste mensen, ik denk dat ik maar een Derde Motor Forum Allroad rit ga organiseren...

Zomaar weer zin in... *O*

Maarruh... Deze keer waarschijnlijk ook voor de lichtere Enduro's want ik heb mijn oog laten vallen op een lichte brommer... :Y

Gelijk heb je.... :t

Deze rit was onvergetelijk.....ondanks de vorst.

 
Maar goed beste mensen, ik denk dat ik maar een Derde Motor Forum Allroad rit ga organiseren...

Maarruh... Deze keer waarschijnlijk ook voor de lichtere Enduro's want ik heb mijn oog laten vallen op een lichte brommer... :Y
Ik help waar nodig, ik gooi de KTMert met alle plezier op de kar voor een rondje Braboland. :t
Gelijk heb je.... :t

Deze rit was onvergetelijk.....ondanks de vorst.

Tering, die bevroren stukken........ :$
 
Je bent zelf weer iets aan het fabriceren zeker? :Y

Haha nee hoor deze keer niet ;)

Misschien ga ik nu vloeken in de kerk maar zit te denken aan een Chinese 250cc viertakt, nieuw.

Loopt dat ding in puin of blijkt zo'n frame niet sterk genoeg te zijn dan wachten mijn vrienden MIG en TIG geduldig in de schuur om dat ding alsnog onder handen te nemen. Motor ophangpunten zijn zo gemaakt dus er kan dan altijd nog een blokje onder van een gerespecteerd merk.

Maar voor €2000 een nieuwe machine.... Dan wil ik die gok weleens wagen :Y
 
Een Orion, Loncin of Apollo.

Wel grappig overigens, Loncin maakt (of maakte) ook de blokjes voor de BMW F800 Gs.

Dus echt rommel is het niet denk ik... Mocht het wel rommel zijn dan heb ik iig een basis om weer iets te bouwen :)
 
Een Orion, Loncin of Apollo.

Wel grappig overigens, Loncin maakt (of maakte) ook de blokjes voor de BMW F800 Gs.

Dus echt rommel is het niet denk ik... Mocht het wel rommel zijn dan heb ik iig een basis om weer iets te bouwen :)
Zonder E4 typekeur krijg je hem hier toch niet op kenteken :?
 
Een suzuki dr 350 heb je ongeveer voor dezelfde prijs.

Dat klopt wel, maar geen nieuwe... En ik durf de gok wel te wagen hoor, de onderdelen voor zo'n ding zijn super goedkoop en zo'n Chinees is toch vaak een kopie van een bestaande motorfiets. (Vaak Honda). Dus mocht het echt helemaal niks zijn dan kan ik er altijd nog een voorvork van een CRF ingooien, evenals achterbrug en demping. Het blokje schijnt niet echt veel kracht te hebben, maar goed, 250cc's zat op de markt en de motor ophangpunten zijn zo vermaakt.

Ik redeneer gewoon heel simpel, feitelijk koop ik de plastic kappen, het zadel, tank en kenteken en de rest pas ik toch wel aan (mocht het nodig zijn).

Dat de restwaarde van zo'n ding 0 is kan mij niet echt schelen, degene die mee zijn geweest met MFAR 2 kennen mijn woonomgeving nu een beetje en de paden die wij gereden hebben. Ik duik met dat ding dieper de bossen in (beetje vergelijkbaar met het moeilijkere gedeelte van de rit, diepe sporen en diepe plassen) dus dat ding zal heus wel een keertje moeder aarde kussen. Oftewel, gaat er iets kapot, dan maak of verbeter ik het, het gaat mij om de fun! En juist omdat ik weet dat het apparaat niks gekost heeft, onderdelen schijt goedkoop zijn (dus als ik val dat ik geen dure kosten hoeft te verwachten), ik veel meer op die fiets ga durven dan normaal. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan