Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

vandaag bij LBS op bezoek geweest info over een span wil namelijk een sneller span als de Guzzi
e.v. span aan de FJR wat wordt het moeilijk
Ad geeft veel info
En een compleet span te koop heb nog niet gezien wat mij bevalt
 
Dag mensen,
Misschien niet helemaal de juiste plek,maar heeft iemand een honda remklauw voor mij?
69705d1484082163-cx500-dual-pot-caliper-upgrade-calipers-1-.jpg


De klauw rechts op de foto aub en dan de rechts gemonteerde.Mocht je de klauw niet hebben,maar wel het beugeltje waarmee hij aan de voorvork vast zit.Die heb ik nu juist nodig!!

https://www.marktplaats.nl/a/motore...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Ik heb juist de rechter nodig....
 
Vandaag rond 12 uur 2 zijspannen op de A58 in Zeeland (Zeeland uit). Eén bak was een vrij grote zwarte met haaiebek. Leek me zoiets als de Enigma I. Bekenden van hier?
 
Ik ben gisteren naar de motorbeurs geweest met het zwabberspan. M'n jongste dochter zeurde al maanden dat ze meewilde naar de beurs en dat we met de motor moesten gaan want anders was het maar nep.
Ik heb haar in een oude legerslaapzak in de bak gezet met een stoelverwarming mat er in.
Ze had een natte rug van het zweet toen we aankwamen in Utrecht.

Was een gezellige beurs, ik heb veel staan ouwehoeren met van alles en iedereen, veel zijspanners gezien en goede inspiratie opgedaan voor projecten. Uiteraard ook wat gekocht: een nieuwe helm voor Lies. Ik zelf heb net alles nieuw dus ik had niets nodig.

Plaatje bij het praatje:

y4mJGJ5XVKHWNdWV-tDTITTNiR8FURvMHKQVyf5UBDMKAMI4MYH-mR-eDPknYkujBRrIp7U0nNA_spjmL2Kk5ZcXHT6pcZQP6uVBX48sH0f7Hyry32axDyBSGRcGBdXtllb_FMxRFGNLdX01j0SQxSp6fAMn4WSfDnp6CXURmJh4KKnEvM0yDN11b-_rJoO8iE5mLNNBobD3Z294fvKWYKFrQ
 
Oja, en omdat Lies een nieuwe helm heeft, is er een oude helm over. Zijn er hier mensen geinteresseert in een mooie roze met witte meisjes Caberg helm met vizier?

y4mDo2NC8-E7dX7r4ak7cgp3C40w8ucgmc9ieKTeNS_PrVlV9lFXYRm78EAXbpZapUGfUQiK_uV_BzQ3T1aaS3Eg9UicmEz6akFUnnDFTD4L4xwgRbdZHmemCDPNlFpE5NT54U_XL1MdjJFCs1PMKxltOfgsTJ2MfV-hMkPuzoYMuCCgq03kaPYwwDdFRd_Zzy4pz3I-TGEDak4uuCIKSNS1w


y4msLFyc5i1e1uYfJZ2b217s6HWI95T--YuwDM-SLvuyoeh1ap_RaVkzZsIsrez2lTtbrJxJn_cj93lulht1fwmjDj2TVeWz3sGn5yHEkgxvBXDYrQ33HG-kKojI4xKYQ_ZPvLJfBkUWT7bLIIGtbMweAGL60pfB5M3_mYM9TyQTT2kUX5FxCh1dN4HFGYPr_va62z0LcZzDL4I1tmi1U7RYw


y4m7a-ZSCkcgZ6wAseLZ2hJq0pMPm3JaVjYpDsHbp5skiLWebTL2a-j_PoTvCXFvqj7ogWUWYX9odlZqjtHlp-NUxT84suG7jIfKnmNUgaKB0IOjnMizS_3KoOxFv0x305ty7IKjnSKMX18pIukOb9WBZ9mlKYDpNeOHCM3s7vsmjPd_IwykJtLXvyHOQbdQF8QbE_KA9E7WjCCFznmd4EQIg
 
Ik vond de allroad van Benelli verassend. Wel licht met 500cc, maar een volwaardige motor met bagage mogelijkheden. Prijs 7k.
 
wat vind jij een lekker biertje want ik ben geen bierdrinker
en geef me even je adres en telefoonnummer'(PM of Mail) dan kunnen we verder afspreken hoe en wanneer het jou het best uitkomt
 
Ik ben gisteren naar de motorbeurs geweest met het zwabberspan. M'n jongste dochter zeurde al maanden dat ze meewilde naar de beurs en dat we met de motor moesten gaan want anders was het maar nep.
Ik heb haar in een oude legerslaapzak in de bak gezet met een stoelverwarming mat er in.
Ze had een natte rug van het zweet toen we aankwamen in Utrecht.

Was een gezellige beurs, ik heb veel staan ouwehoeren met van alles en iedereen, veel zijspanners gezien en goede inspiratie opgedaan voor projecten. Uiteraard ook wat gekocht: een nieuwe helm voor Lies. Ik zelf heb net alles nieuw dus ik had niets nodig.

Plaatje bij het praatje:

[afbeelding]

Tjonge, die groeit ook lekker door! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan