SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog even geklust vandaag.

In de zon het motorblok maar eens schoongemaakt voordat volgende week de onderkuip er weer opkomt.

Ook de grijze kapjes tussen de tank en de kont gewrapt in carbon folie. Voegt verder helemaal niets toe, maar het lijkt me gewoon mooier 😉

Oh, en een nieuwe ruit besteld. Puig double bubble....

full
 
Laatst bewerkt:
Navigatie steun gemaakt, idee geleend van een andere SV rijder. Mooi stevig RVS plaatje gevonden, in model geslepen en gebogen en daarna ook maar gewrapt in carbon folie. Let niet op de gebruikte bouten, is slechts om te passen.
full

full
 
Inmiddels is mijn zadel klaar, ik vind het echt heel erg mooi geworden!

full


Ook mijn nieuwe Puig db ruit is binnen, deze past beter over de Tom Tom. Daarom is mijn oude ruit te koop. De kleur is zwart, je kunt er niet doorheen kijken. Teab.
Gereserveerd

full
 
Laatst bewerkt:
ik heb de tomtom daar ook zitten, is echt ideaal!

ik heb gewoon een gat geboord van ongeveer 3 cm,
met een stuurklem aan het frame gemonteerd, zodat de "bal" eruit komt.
daarna een lange 5cm ram eraan, en dat zit prima.

ik heb een MRA tourscherm die geeft ook extra ruimte voor de tomtom.
 
ik heb de tomtom daar ook zitten, is echt ideaal!

ik heb gewoon een gat geboord van ongeveer 3 cm,
met een stuurklem aan het frame gemonteerd, zodat de "bal" eruit komt.
daarna een lange 5cm ram eraan, en dat zit prima.

ik heb een MRA tourscherm die geeft ook extra ruimte voor de tomtom.

Fototje? Ik krijg het even niet gevisualiseerd...
 
Tja.. zo ver ben ik nog niet. Met dempers erop krijg ik de motor amper uit de schuur.

Dus nog heel even wachten, maar ik weet in elk geval dat de aansluiting past *O*
 
Tja.. zo ver ben ik nog niet. Met dempers erop krijg ik de motor amper uit de schuur.

Dus nog heel even wachten, maar ik weet in elk geval dat de aansluiting past *O*

whaha nais! gewoon starten in de schuur jo _O-

Zien er iig goed uit, ook met E-keur?

Ikzelf heb Laser (open) dempers zonder E - keur en db killers (zaten niet bij de verkoop in). Enigste waar ik tegen aanloop is elke keer als ik richting duitsland ga ik mijn standaard dempers eronder moet schroeven. Ik kan wel opzoek gaan naar andere dempers, maar die zullen dan wss nooit het geluid evenaren met wat ik er nu onder heb hangen :N
 
Nee geen e-keur maar wel met db killers erbij.
Ik kom eigenlijk nooit in duitsland, laatste keer was 8 jaar geleden....

Over een week of 3 ga ik alles weer naar buiten frommelen,en dan kan het testen beginnen.
 
De SV is nu toch echt bijna klaar 😎.

full


Gisteren even een klein rondje door de straat gereden, en met 100 meter mijn splinternieuwe achterband vernaggelt. Er zit een enorme spijker in 😤
 
Zou je ook niet gaan voor een upgrade van de voorvork? Zelf altijd gereden met een GSXR 1000 K4 voorvork in mijn SV's en dat was echt wel een verbetering tov origineel, zowel optisch als qua rijeigenschappen.

Niet heel goed te zien maar toch
1180gmq.jpg
 
Zou je ook niet gaan voor een upgrade van de voorvork? Zelf altijd gereden met een GSXR 1000 K4 voorvork in mijn SV's en dat was echt wel een verbetering tov origineel, zowel optisch als qua rijeigenschappen.

Niet heel goed te zien maar toch
[afbeelding]

Dat is inderdaad mooi. Maar ik denk dat ik alleen de buitenpoten matzwart spuit, net als de duostepjes. Ik vind dat toch echt geen gezicht bij het zwarte frame.
Een zwarte CNC gefreesde rem/schakelset heb ik al liggen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan