Landmarkrally 2018, de introductie

Blijkt in de loop van het "spel" dat er bepaalde objecten niet te vinden zijn dan ga ik bij elk object een meer of minder cryptische omschrijving plaatsen, zoals nu bij Cafe-04 :+
 
Laatst bewerkt:
Half dagje zoeken... Mmmm de makkelijke zijn wel heel makkelijk eigenlijk, de wat moeilijkere heb ik nog geen idee hoe ik die zou moeten vinden.

Gevonden:

Thee: 4,5,6
Pann: 1,4,6
Rest: 1,4,5,6
Vis: 2,4,6
Cafe: 1,3,5,6

Mjah daar mist nog wel het eea.
Eens zien of ik die gevonden krijg voor het 'rij-seizoen' begint ;)

-edit: bijgewerkt


En Fastfood 3...

Jeuj... de fastfood categorie is wellicht de makkelijkste maar word wel bewerkelijk "alle" locaties van die keten(s) te gaan bekijken per SV....
 
Laatst bewerkt:
Schitterend, bij het zoeken naar de toren op de achtergrond bij Vis-01 doe ik nav een via goeggol gevonden artikel een prik op maps en sta ik op SV opeens naar Cafe-03 te kijken. :/
Da's mooi want ik had geen idee waar ik die zoeken moest. _O-
 
Alles gevonden behalve Cafe-04, zelf niet met de hint. -O-

Maar we zoeken stug verder...
 
Alles gevonden behalve Cafe-04, zelf niet met de hint. -O-

Maar we zoeken stug verder...
Die hint heb ik even gemist denk ik... ik kan 'm ook niet vinden (maar ik mis nog er nog wel een paar uit andere categorieën ook).

[edit]Oh, stroomstootjes... beter opletten in dit topic. :P[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me toch even af hoe je de McDonalds'en gaat vinden zonder ze 1 voor 1 af te gaan (en het zijn er nogal wat). Een heb ik bij toegal gevonden door gewoon wat te prikken maar dat geluk heb ik met die andere 2 nog niet gehad.

Ze hebben weinig unieks want McDonaldsen zijn apart gebouwde restaurants volgens de richtlijnen van 't moederbedrijf...
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me toch even af hoe je de McDonalds'en gaat vinden zonder ze 1 voor 1 af te gaan (en het zijn er nogal wat). Een heb ik bij toegal gevonden door gewoon wat te prikken maar dat geluk heb ik met die andere 2 nog niet gehad.

Ze hebben weinig unieks want McDonaldsen zijn apart gebouwde restaurants volgens de richtlijnen van 't moederbedrijf...
En toch is ieder Mac apart, het zijn geen exacte kopiën van elkaar. DE hoogte van het schuine deel van het dak en het bord zijn overal anders.
 
Hier alles gevonden behalve cafe 04. De mcdonalds was een uitdaging. Ik heb overigens door logisch nadenken een hele hoop mcdonalds kunnen uitsluiten en daar een handige site voor gevonden.
 
Ik schiet lekker op maar kan de eerste drie thee/koffiehuizen nog niet vinden. Je zou toch zeggen dat bv die waterput toch gemakkelijk te vinden moet zijn... niet als je Michel heet.

Vis 2,3 en 5 ook nog niet kunnen vinden en ik mis nog 2 McDonalds'en (2 en 6). Vanmiddag serieus een aantal uit de lijst nagelopen maar 't zijn er zó ontzettend veel... monnikenwerk... kennelijk is ik iets waarmee die lijst nog kleiner te maken is. Ik kom niet verder dan 'McDrive' en 'Parkeerplaats'.
 
Er zijn 4 bonus-objecten gevonden die voldoen aan een bepaald criterium, welk dat is blijkt na 1 april, als de eerste geplaatst wordt. De spreiding over Nederland is niet willekeurig, maar NW, NO, ZW en ZO.

Hier zal zal verdubbeling van de punten gelden, dus telt stevig aan als je met meer dan 2 rijders bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan