MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

K030a Artikel 40 lid 1 Wegenverkeerswet 1994 €130
Het kenteken niet behoorlijk zichtbaar aanwezig hebben op of aan een motorrijtuig.
(niet achter maar naast of niet recht maar gebogen plaat / te ver gekanteld)

Deze is ook al geschrapt, kenteken plaat op sidemount mag nu weer wel.
 
kan ik ook nog wat stickers bestellen? heb al een paar keer geprobeerd te bestellen maar krijg geen mail
 
Zit in België momenteel, de laatste bestellingen heb ik vorige week maandag behandeld.
Hoop ze zaterdag te doen, anders wordt het as maandag.
 
Ik heb voor de zekerheid maar nog een keer de formulier ingevuld. Heb een auto-sticker en een kenteken sticker besteld.
 
Had eind mei een sticker besteld, maar kreeg maar geen reactie. Wilde net al opnieuw bestellen, eerst toch maar even in map “ongewenste mail” gekeken. :o
Ja hoor, wel keurig binnen paar dagen reactie gehad, alleen nooit gezien.
Snel het geld overgemaakt met bestelnummer. Hoop de sticker snel te ontvangen.

Tip: kijk altijd in je spambox..... :)
 
Laatst bewerkt:
Geen bestelling binnen gekregen...wil je ze nog eens bestellen?

Net op de pc gedaan en daar kreeg ik een bevestiging. Daarvoor bestelde ik het via mobiel en werd ik terug gestuurd naar de bestelpagina zonder dat berichtje. Weet ik dat dus ook weer voor de volgende keer.

Maar het is gelukt :t
 
Laatst bewerkt:
Net m'n inbox aa nhet opruimen en kwam nog een verloren bestelgegevensmail tegen van afgelopen 25-01 :z
Heb het geld overgemaakt en de gegevens vermeld, zal wel goedkomen zeker? ;)
 
Zoals in de startpost staat behandel ik (normaal gesproken) elke maandag avond bestellingen.
Als het goed is heb je daarom ook een mail gehad gisteravond.
 
Ik ben in ieder geval ook de spotten :t
Wel trouwens voor een veilige plek gekozen, die eventuele 90 euro bekeuring kan ik wel beter besteden O-)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan